eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarnia › Modernizacja bazy dydaktycznej i budowa przyszkolnej infrastruktury sportowej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Czarni - wykonanie elewacji budynku i instalacji odgromowej oraz roboty remontowe wewnętrzne i zewnętrzne.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-02

Czarnia: Modernizacja bazy dydaktycznej i budowa przyszkolnej infrastruktury sportowej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Czarni - wykonanie elewacji budynku i instalacji odgromowej oraz roboty remontowe wewnętrzne i zewnętrzne.
Numer ogłoszenia: 219608 - 2009; data zamieszczenia: 02.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czarnia , Czarnia 41, 07-431 Czarnia, woj. mazowieckie, tel. 029 7727017, faks 029 7727017.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnia.samorzady.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja bazy dydaktycznej i budowa przyszkolnej infrastruktury sportowej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Czarni - wykonanie elewacji budynku i instalacji odgromowej oraz roboty remontowe wewnętrzne i zewnętrzne..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont Szkoły Podstawowej w Czarni obejmujący: Wykonanie zadaszenia nad drzwiami wejściowymi głównymi do budynku szkoły; Rozebranie istniejących schodów zewnętrznych i wykonanie nowych schodów betonowych; Docieplenie ścian zewnętrznych metodą lekką mokrą styropianem z tynkiem cienko-warstwowym akrylowym o strukturze rustykalnej; Wykonanie tynku cienkowarstwowego mozaikowego (kamyczkowego) drobnoziarnistego na cokołach budynku oraz na ścianie przy wejściu głównym do budynku szkoły (we wnęce wejściowej); Wykonanie opaski wokół budynku szerokości 50 cm ze żwiru z wykończeniem z obrzeży betonowych; Obłożenie schodów wewnętrznych gresem antypoślizgowym; Wykonanie instalacji odgromowej dachu. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna i przedmiary robót stanowiące podstawę do wyceny i złożenia oferty przetargowej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w tym: wykonawca nie zalega z płatnościami na rzecz ZUS lub KRUS oraz Urzędu Skarbowego; 2. Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Dla udokumentowania doświadczenia wymagane jest wykazanie, że Wykonawca zrealizował w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej 1 tożsamą robotę budowlaną, o wartości co najmniej równej 30% wartości przedmiotowego zamówienia i roboty te zostały wykonane należycie oraz Wykonawca posiada do dyspozycji osobę, która może pełnić funkcje kierownika budowy, posiada odpowiednie uprawnienia i ma doświadczenie w realizacji co najmniej 1 tożsamego zadania na stanowisku kierownika budowy; 3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - tj. Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności i wykonawca posiada środki finansowe umożliwiające realizację zamówienia; 4. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych - ewentualnie należy je załączyć do oferty; 3. Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu na formularzu będącym załącznikiem nr 7 do SIWZ; 4. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2. ustawy Prawo zamówień publicznych - na formularzu stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1. Informację o wykonaniu co najmniej 1 tożsamej roboty budowlanej w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i o wartości każdej roboty co najmniej równej 30% wartości przedmiotowego zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały należycie wykonane - wg załączonego wzoru, załącznik Nr 9 do SIWZ; 2. Wykaz osób, które będą kierowały budową objętą zamówieniem, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. - wg załączonego wzoru, załącznik Nr 10 do SIWZ. Należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień i doświadczenia. | W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu środków finansowych umożliwiających realizację zamówienia na formularzu stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czarnia.samorzady.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Czarni, Czarnia 41, 07-431 Czarnia, pokój nr 9..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Czarni, Czarnia 41, 07-431 Czarnia, pokój nr 2..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przewidywane jest współfinansowanie inwestycji ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego (EFRR)..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.