eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłocławekWybór banku wykonującego bankową obsługę budżetu Powiatu Włocławskiego przez okres 4 lat od daty obowiązywania umowy tj. od 1 lipca 2014 r. do 30 czerwca 2018 r

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-01

Włocławek: Wybór banku wykonującego bankową obsługę budżetu Powiatu Włocławskiego przez okres 4 lat od daty obowiązywania umowy tj. od 1 lipca 2014 r. do 30 czerwca 2018 r
Numer ogłoszenia: 219628 - 2014; data zamieszczenia: 01.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 182288 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Włocławski, ul. Cyganka 28, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 230 46 00, faks 54 230 46 71.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór banku wykonującego bankową obsługę budżetu Powiatu Włocławskiego przez okres 4 lat od daty obowiązywania umowy tj. od 1 lipca 2014 r. do 30 czerwca 2018 r.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybór banku wykonującego bankową obsługę budżetu Powiatu Włocławskiego przez okres 4 lat od daty obowiązywania umowy tj. od 1 lipca 2014 r. do 30 czerwca 2018 r. 1. Szczegółowy zakres zamówienia: 1) prowadzenie rachunków bankowych, a w szczególności: - otwarcie i zamknięcie rachunku bieżącego oraz rachunków pomocniczych, - prowadzenie rachunku bieżącego oraz rachunków pomocniczych, - realizacja poleceń przelewu (papierowych i elektronicznych), - przyjmowanie wpłat gotówkowych, - dokonywanie wypłat gotówkowych, - potwierdzanie stanu salda na dany dzień roboczy, 2) możliwość umieszczania wolnych środków pieniężnych na lokatach długo i krótkoterminowych. Oprocentowanie lokat (negocjowanych) na dłuższe terminy będzie każdorazowo negocjowane pomiędzy zamawiającym a Bankiem, przy czym Bank gwarantuje, że dla lokat na dłuższe okresy niż O/N, oprocentowanie to będzie dla Zamawiającego korzystniejsze niż dla lokat O/N, a stawka minimalna, wyjściowa oprocentowania lokat negocjowanych będzie WIBID 1M +/- marża Banku, 3) przyjmowanie na autolokaty O/N (depozyty automatyczne, nocne, jednodniowe, weekendowe), zgodnie z dyspozycją zamawiającego środków finansowych, przy zastosowaniu oprocentowania WIBID ON+/- marża Banku określonej dla autolokat O/N, przy czym minimalna wysokość autolokaty wynosi 50.000 zł, (bez odrębnej codziennej dyspozycji zamawiającego), z zastrzeżeniem, że oprocentowanie WIBID ON+/- marża Banku określone dla autolokat O/N będzie wyższe od oprocentowania środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach bankowych, 4) możliwość zaciągania kredytu w rachunku bieżącym: a) w wyniku potrzeb zamawiającego (na wyraźny, pisemny wniosek), Bank udzieli zamawiającemu kredytu odnawialnego w ramach rachunku bieżącego w wysokości wnioskowanej przez zamawiającego (na okres do 12 miesięcy w danym roku budżetowym do wysokości określonej w każdym roku uchwałą budżetową, w 2014 r. jest to kwota 2.000.000,00 zł), b) koszty kredytu stanowić będzie jedynie oprocentowanie określone w oparciu o stopę WIBOR 1M+ /-marża Banku, 5) prowadzenie usługi typu home-banking na jednym stanowisku komputerowym umożliwiającą dokonywanie przelewów oraz uzyskiwanie informacji o stanie rachunku bankowego, 6) prowadzenie usługi typu teleserwis (informacja telefoniczna o stanie rachunku bankowego), 7) zapewnienie elektronicznego bezpłatnego systemu obsługi bankowej, w tym bezpłatnej instalacji systemu z uwzględnieniem posiadanej bazy danych, jego obsługi oraz przeszkolenie pracowników zamawiającego, 8) nieodpłatne udostępnianie produktów bankowych związanych z obsługą rachunku bieżącego w okresie obowiązywania umowy (poręczeń, wydawania opinii bankowej o prowadzonych rachunkach bankowych, wydawania innych opinii i zaświadczeń, itp.). 2. Wykonawca zobowiąże się do: - w terminie 30 dni od daty podpisania umowy, pod rygorem jej rozwiązania, do uruchomienia i otwarcia placówki (oddziału, filii) banku na terenie miasta Włocławek [dotyczy wykonawców nie posiadających placówki (oddziału, filii) banku na terenie Miasta], - w terminie 7 dni od daty podpisania umowy, pod rygorem jej rozwiązania do uruchomienia (na własny koszt) punktu kasowego w siedzibie zamawiającego tj. w Starostwie Powiatowym we Włocławku, ul. Cyganka 28, - zapewnienia dostawy i instalacji terminalu płatniczego wraz z obsługą i rozliczaniem transakcji opłacanych kartami płatniczymi typu VISA i MASTERCARD (do przyjmowania wpłat od interesantów) w punkcie kasowym w siedzibie zamawiającego, tj. w Starostwie Powiatowym we Włocławku, ul. Cyganka 28. Z tytułu instalacji terminalu Bank nie będzie pobierał żadnych opłat za dostawę i dzierżawę oraz żadnych opłat i prowizji od dokonywanych wpłat, - zawarcia umów na bankową obsługę z jednostkami organizacyjnymi zamawiającego [nie zobowiązanymi do stosowania ustawy - Prawo zamówień publicznych, w tym zakresie - art. 4 pkt 8 ustawy] na warunkach nie gorszych niż z zamawiającym, - korzystania przez Powiat i jednostki organizacyjne Powiatu ze środków wpływających na rachunki bankowe w czasie rzeczywistym, w tym samym dniu, bez dodatkowych opłat i prowizji, - zapewnienia, że przelewy wychodzące do innego Banku złożone do godz. 14:30 powinny być realizowane w tym samym dniu, - zapewnienia, że zerowanie rachunków bieżących i pomocniczych, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na ww. rachunkach (np. odsetki bankowe), zgodnie z dyspozycjami jednostek, - zapewnienia bezpiecznego konwoju gotówki z punktu kasowego zamawiającego położonego przy ul. Św. Antoniego 49 we Włocławku do Banku, oraz, że nie będzie pobierał: - opłat i prowizji bankowych od wpłat gotówkowych dokonywanych na rzecz powiatu przez płatników podatków i opłat lokalnych oraz innych należności budżetowych, a także od wpłat własnych Starostwa Powiatowego, - opłat i prowizji bankowych od wpłat gotówkowych dokonywanych przez mieszkańców powiatu na rachunek Urzędu Miasta we Włocławku z tytułu opłaty skarbowej za czynności wykonywane przez Starostwo Powiatowe we Włocławku, - opłat za dostarczanie do siedziby zamawiającego papierowych wyciągów bankowych wraz z załącznikami (z zapewnieniem ich ciągłości). Dopuszczalna forma elektroniczna wyciągów bankowych, jeżeli ich wygląd nie odbiega od formy papierowej, - opłat i prowizji bankowych od wypłat gotówkowych dokonywanych z rachunku zamawiającego, - innych niż określone w formularzu ofertowym, prowizji ani opłat z tytułu otwarcia i prowadzenia rachunków bankowych, prowizji ani opłat bankowych od zaangażowania kredytu tj. od salda niewykorzystanej części kredytu w rachunku bieżącym, w tym również za zapewnienie ciągłości dostarczania standardowych druków wpłaty obowiązujących w banku w ramach obsługi bieżącej oraz za wydawanie blankietów czeków gotówkowych i ich potwierdzanie. 3. Zamawiający zastrzega sobie swobodę lokowania wolnych środków w innych bankach, zgodnie z art. 264 ust. 4 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2013 r. poz. 885, z późn. zm.). 4. W celu wstępnego zbadania kondycji finansowej zamawiającego, wykonawcy mogą się zapoznać z informacjami dotyczącymi budżetu powiatu umieszczonymi w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.powiat.włocławski.pl) lub w siedzibie Starostwa Powiatowego we Włocławku, ul. Cyganka 28, w pokoju nr 30.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe 66.11.20.00 - (3) Usługi depozytowe 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kujawsko-Dobrzyński Bank Spółdzielczy, ul. Żabia 6, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 310901,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 0,00

  • Oferta z najniższą ceną: 0,00 / Oferta z najwyższą ceną: 0,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.