Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-07-01
Trzebieszów: Remont dróg gminnych mieszanką mineralno-asfaltową
na terenie Gminy Trzebieszów w 2014 r
Numer ogłoszenia: 219704 - 2014; data zamieszczenia: 01.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Trzebieszowie , Trzebieszów 89, 21-404 Trzebieszów, woj. lubelskie, tel. 25 7960355, 7960541 w. 204, faks 25 7960373.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebieszow.gmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gminnych mieszanką mineralno-asfaltową na terenie Gminy Trzebieszów w 2014 r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont dróg gminnych mieszanką mineralno-asfaltową na terenie Gminy Trzebieszów w 2014 r. W ramach przedmiotu zamówienia przewiduje się następujące części zamówienia: Zadanie 1 Remont drogi w m. Jakusze - dł. 500 m, szer. 4,0 m, dz. nr 95/1 Zadanie 2 Remont drogi w m. Popławy - Rogale - dł. 400 m, szer. 4,0 m, dz. nr 896 Zadanie 3 Remont drogi w m. Leszczanka - Jakusze - dł. 500 m, szer. 4,0 m, dz. nr 49 Zadanie 4 Remont drogi w m. Trzebieszów - dł. 500 m, szer. 4,0 m, dz. nr 271 Zadanie 5 Remont drogi Szaniawy - Matysy - dł. 500 m , szer. 5,0 m, dz. nr 1 Zadanie 6 Remont drogi Świercze - dł. 700 m, szer. 5,0 m, dz. nr 170, 171 Zadanie 7 Remont drogi Szaniawy - Poniaty - dł. 400 m, szer. 3,0 m, dz. nr 872/2 Zadanie 8 Remont drogi Szaniawy - Poniaty - dł. 200 m, szer. 4,0 m, dz. nr 865 Zadanie 9 Remont drogi Szaniawy - Poniaty - dł. 180 m, szer. 3,0 m, dz. 867/1, 920, 867/2. Szczegółowy zakres robót zwierają: 1.Przedmiary robót na 9 zadań - załącznik nr 11 do SIWZ 2.Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - załącznik nr 12 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: - dla zadania 1 - 2.500,00 zł. (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100) - dla zadania 2 - 2.000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) - dla zadania 3 - 2.500,00 zł. (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100) - dla zadania 4 - 2.500,00 zł. (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100) - dla zadania 5 - 3.000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) - dla zadania 6 - 4.000,00 zł. (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) - dla zadania 7 - 1.500,00 zł. (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) - dla zadania 8 - 1.000,00 zł. (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) - dla zadania 9 - 500,00 zł. (słownie: pięćset złotych 00/100)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną o podobnym zakresie do przedmiotu zamówienia. Podobnym zakresem do przedmiotu zamówienia będzie wykonanie nawierzchni bitumicznej o powierzchni min. 500 m2 oraz załączy dowody potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą kierownika budowy, zdolną do wykonania niniejszego zamówienia wg wykazu osób które będą uczestniczyć w zamówieniu - załącznik nr 4 do SIWZ oraz osoba ta posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w co najmniej w ograniczonym zakresie zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji w budownictwie lub ważne uprawnienia budowlane wydane według wcześniejszych przepisów lub uprawnienia równoważne według przepisów kraju ich uzyskania, oraz przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego (jeżeli obowiązek przynależności do izby samorządu zawodowego wynika z obowiązujących przepisów) - załącznik nr 5 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach tj.: 1)niemożliwych do przewidzenia niekorzystnych warunków atmosferycznych które mają wpływ na realizację zamówienia publicznego,2)konieczności wprowadzenia w trakcie realizacji umowy zmian projektowych lub technologicznych od których może zależeć osiągnięcie rezultatów rzeczowych zadania, 3)wystąpienia okoliczności nie zawinionych przez strony, których nie można było wcześniej przewidzieć, 4) działania osób trzecich uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z projektem budowlanym, 5) zmiany podwykonawcy wskazanego do wykonania części zamówienia, 6)wystąpienia nieprzewidzianych warunków fizycznych, wykopalisk o znaczeniu archeologicznym,7) w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych lub rezygnacji z części robót jeżeli niezbędne będzie to do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, dopuszcza się również zmiany jakości i ilości parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót . Zamawiający dopuszcza zmianę Podwykonawców. W sytuacji, gdy Wykonawca, wykazując spełnienie warunku udziału w postępowaniu, polegał na zasobach innych podmiotów, które następnie brały udział w realizacji zamówienia jako podwykonawcy, w przypadku ich zmiany niezbędne jest wykazanie przez nowego podwykonawcę spełnienia warunku w zakresie nie mniejszym niż wykazany na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający dopuszcza rezygnację Wykonawcy z Podwykonawcy. W sytuacji, gdy Wykonawca, wykazując spełnienie warunku udziału w postępowaniu, polegał na zasobach innych podmiotów, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu iż samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Zmiany postanowień zawartej umowy będą dokonane za zgodą stron, wyłącznie w formie pisemnego aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugtrzebieszow.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Trzebieszowie, Trzebieszów Drugi 89, 21-404 Trzebieszów, pok. 12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Trzebieszowie, Trzebieszów Drugi 89, 21-404 Trzebieszów, pok. 5.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 14.08.2014.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont drogi w m. Jakusze - dł. 500 m, szer. 4,0 m, dz. nr 95/1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót zgodny z przedmiarem robót stanowiącym Zał. Nr 11 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont drogi w m. Popławy - Rogale - dł. 400 m, szer. 4,0 m, dz. nr 896.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót zgodny z przedmiarem robót stanowiącym Zał. Nr 11 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont drogi w m. Leszczanka - Jakusze - dł. 500 m, szer. 4,0 m, dz. nr 49.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót zgodny z przedmiarem robót stanowiącym Zał. Nr 11 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont drogi w m. Trzebieszów - dł. 500 m, szer. 4,0 m, dz. nr 271.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót zgodny z przedmiarem robót stanowiącym Zał. Nr 11 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Remont drogi Szaniawy - Matysy - dł. 500 m , szer. 5,0 m, dz. nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót zgodny z przedmiarem robót stanowiącym Zał. Nr 11 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Remont drogi Świercze - dł. 700 m, szer. 5,0 m, dz. nr 170, 171.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót zgodny z przedmiarem robót stanowiącym Zał. Nr 11 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Remont drogi Szaniawy - Poniaty - dł. 400 m, szer. 3,0 m, dz. nr 872/2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót zgodny z przedmiarem robót stanowiącym Zał. Nr 11 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Remont drogi Szaniawy - Poniaty - dł. 200 m, szer. 4,0 m, dz. nr 865.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót zgodny z przedmiarem robót stanowiącym Zał. nr 11 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Remont drogi Szaniawy - Poniaty - dł. 180 m, szer. 3,0 m, dz. 867/1, 920, 867/2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót zgodny z przedmiarem robót stanowiącym Zał. nr 11 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1266R Biedaczów - Grodzisko Górne od km 0+092 do 1+419 w miejscowości Gwizdów"
- Przebudowa drogi gminnej Nr 110822L w miejscowości Żurawnica.
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa ul. Boh. Monte Cassino, ul. Wyszyńskiego i ul. Kołłątaja w Sokółce wraz z infrastrukturą towarzyszącą w formule zaprojektuj wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.