Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-16
Krotoszyn: Dostawa wraz z montażem i rozruchem technologicznym wyposażenia technologicznego urządzeń stacji diagnostycznej w JW. 2339 w Świętoszowie.
Numer ogłoszenia: 219741 - 2008; data zamieszczenia: 16.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Zakład Remontowo-Budowlany Krotoszyn, Gospodarstwo Pomocnicze Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Zielonej Górze , ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 12, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 7252251, fax. 062 7252251.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzrbkrotoszy.hostingpro.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gospodarstwo pomocnicze zakładu budżetowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem i rozruchem technologicznym wyposażenia technologicznego urządzeń stacji diagnostycznej w JW. 2339 w Świętoszowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z montażem i rozruchem technologicznym wyposażenia technologicznego urządzeń stacji diagnostycznej dla obsługi i badania pojazdów kołowych o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony oraz dla pojazdów ciężarowych o ciężarze całkowitym powyżej 3,5 tony umożliwiające badanie pojazdów wieloosiowych o różnym rozstawie osi. Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia zawiera Opis Techniczny Przedmiotu Zamówienia - Parametry Techniczne i Dobór Urządzeń Wyposażenia Technologicznego Stacji Diagnostycznej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.72.00.00 - Urządzenia elektromechaniczne Kod CPV wg słownika 2008: 31.72.00.00 - Urządzenia elektromechaniczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający będzie żądał potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu określonych w specyfikacji. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na zasadzie spełnia nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych, którego treść zawarta jest w formularzu ofertowym, - dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, - informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - minimalny wymóg zamawiającego: potwierdzenie środków finansowych lub zdolność kredytowa na 500 000,00 zł, - polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - minimalny wymóg zamawiającego: ubezpieczenie na wartość 500 000,00 zł, - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenie Wykonawcy, że w ciągu ostatnich 5 lat realizował dostawy wraz z montażem i rozruchem wyposażenia technologicznego dla okręgowej stacji kontroli pojazdów w zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia oraz dokumenty potwierdzające ich realizację (referencje). - oświadczenie Wykonawcy, że oferowane urządzenia i materiały odpowiadają parametrom technicznym określonych w SIWZ (w przypadku kiedy Wykonawca nie proponuje urządzeń i materiałów zamiennych)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzrbkrotoszyn.hostingpro.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WZRB Krotoszyn
ul. 56 PP Wlkp 12
63-700 Krotoszyn.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2008 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie zamawiającego w pokoju nr 101.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 06.11.2008.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.