eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GóraKompleksowa usługa w zakresie odbioru, wywozu i utylizacji odpadów medycznych z terenu SPZOZ w Górze w likwidacji.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-08-13

Góra: Kompleksowa usługa w zakresie odbioru, wywozu i utylizacji odpadów medycznych z terenu SPZOZ w Górze w likwidacji.
Numer ogłoszenia: 219743 - 2010; data zamieszczenia: 13.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 218316 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Górze w likwidacji, ul. Hirszfelda 8, 56-200 Góra, woj. dolnośląskie, tel. 065 5432414, faks 065 5432251.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa usługa w zakresie odbioru, wywozu i utylizacji odpadów medycznych z terenu SPZOZ w Górze w likwidacji..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia stanowi pięć pakietów: 1. Pakiet nr 1 - odpady medyczne 2. Pakiet nr 2 - odpady niebezpieczne 3.Pakiet nr 3 - odpady urządzeń elektrycznych i elektronicznych 4.Pakiet nr 4 - odpady kuchenne 5. Pakiet nr 5 - worki foliowe 2.Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową usługę odbioru, wywozu i unieszkodliwiania odpadów wraz z użyczeniem kontenerów dla SPZOZ w Górze. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja asortymentowo- ilościowa załącznik nr 1 do oferty i dodatek nr 2 do siwz. 4.Przedmiotem zamówienia jest usługa gospodarowania odpadami (przez okres 12 miesięcy - ok. 10.194 kg) w myśl art. 25 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r o odpadach (zwana dalej ustawą o odpadach) tzn. : odbiór z poszczególnych miejsc wyznaczonych przez Zamawiającego, segregacja zgodnie z podanymi niżej kodami, ważenie, załadunek, transport, rozładunek, odzysk i unieszkodliwianie odpadów, w tym również nadzór nad takimi działaniami oraz nad miejscami unieszkodliwiania odpadów medycznych w tym zakaźnych odpadów medycznych (zwanych dalej odpadami) 5. Obowiązkiem Wykonawcy będzie także podstawienie (na zasadzie użyczenia) kontenerów ( na terenie szpitala Zamawiającego) na okres trwania umowy, wraz z ich dezynfekcją po każdorazowym odbiorze odpadów , oznakowane znakiem ostrzegawczym o zagrożeniu biologicznym . Obowiązkiem Wykonawcy jest po odbiorze zapełnionych kontenerów pozostawienie pustych , czystych i zdezynfekowanych kontenerów. 6. Szacunkowa ilość odpadów według kodów odpadów w myśl art. 25 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 o odpadach jakie są wytwarzane w placówkach Zamawiającego: 18 01 02 (części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania z wyłączeniem 18 01 03 ) - 40 kg 18 01 03 (odpady zawierające żywe drobnoustroje chorobotwórcze z wyłączeniem 18 01 80 i 18 01 82) - 9000 kg 06 04 04 ( odpady zawierające rtęć) - 10 kg 08 03 17( odpadowy toner drukarski zawierający substancje niebezpieczne) - 24 kg 16 02 13 ( zużyte urządzenia zawierające niebezpieczne elementy)- 50 kg 16 05 06 ( chemikalia laboratoryjne i analityczne ) - 70 kg 20 01 08 (odpady kuchenne ulegające biodegradacji)- 1000 kg worki foliowe w kolorze czerwonym - folia cienka 35 l - 300 op - folia cienka 60 l - 100 op -folia gruba 160 l - 300 op 7. Wykonawca zobowiązany jest nadto do spalania odpadów innych niż niebezpieczne (papier, tektura, tekstylia, polietylen, PCV) w ilości nie większej niż 25% całej masy odpadów, które przypadkowo mogą znaleźć się wraz z odpadami medycznymi. 8.Usługa winna być wykonana, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności przepisami ustawy Prawo ochrony środowiska z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz. U. z 2006 r., Nr 129, poz. 902 z poź. Zm.), ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r o odpadach (Dz. U. z 2007 Nr 39, poz. 251 z póź. zamianami), ustawy z dnia 28 października 2002 r. o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2002 Nr 199, poz. 1671 z póź. zmianami.) 9. Wykonawca oświadcza, że znane mu są przepisy Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach /Dz. U. nr 62 poz. 628 ze zmian./ Dz. U. 2001 r. nr 62 poz. 628 wraz z nowelizacją: Ustawą z dnia 19 grudnia 2002 r. o zmianie ustawy o odpadach, Rozporządzenia Ministra Środowiska, z dnia 27 września 2001 r. /Dz. U. Nr 112 poz. 1206/ w sprawie klasyfikacji odpadów, Ustawy z dnia 28 października 2002 r. /Dz. U. nr 199 poz. 1671 ze zmian./ o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych, Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 23 grudnia 2002 r. / Dz. U. nr 8 poz. 104/ w sprawie dopuszczalnych sposób i warunków unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych. Wykonawca zobowiązuje się do ich przestrzegania przy wykonaniu niniejszego zamówienia. 10.Odbiór odpadów z SPZOZ w Górze, ul. Hirszfelda 8 następować będzie raz w tygodniu , na telefoniczne zgłoszenie, w zależności od potrzeb zamawiającego w godzinach od 8:00 do 14:00. 11. Do prowadzenia rozliczeń finansowych i ewidencji spalonych odpadów medycznych Zamawiający zobowiąże się do przekazania po wywiezieniu odpadów medycznych każdorazowo opieczętowaną i podpisaną przez siebie Kartę Przekazania Odpadu w 2 egzemplarzach. 12.Wykonawca jest zobowiązany do użyczenia, zapewnienia kontenerów w liczbie nie mniejszej niż 2 szt. kontenerów (lub więcej, w zależności od potrzeb) dla SPZOZ w Górze o pojemności ok. 1000 litrów do składowania odpadów. UWAGA: Zamawiający wymaga bezwzględną rotację pojemników. Ich ilość musi być w pełni wystarczająca do świadczenia przedmiotowej usługi z uwzględnieniem niniejszego zastrzeżenia. Wykonawca zobowiązany jest do wywozu pełnych kontenerów i wymieniania ich na kontenery puste i zdezynfekowane. 13. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów medycznych przez przeszkolonych pracowników własnym transportem przystosowanym do świadczenia tego typu usług i spełniającym wymogi ADR (Dz. U. z 2001 nr 62 poz. 628 wraz z nowelizacją i ustawą z dnia 19.12.2002 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw). 14.Wykonawca posiada aktualną decyzję na zbieranie, transport i unieszkodliwianie odpadów. Ewentualnie decyzję, na podstawie której Wykonawca może świadczyć usługę z pominięciem przepisu art. 9 ust. 3, 4 i 5 ustawy z dnia 25 lipca 2005 r. o zmianie ustawy o odpadach i o zmianie innych ustaw. 15. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o miejscu utylizowania odpadów, albowiem Zamawiający zobowiązany jest przestrzegać przepisu Ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz. U. 07.39.251): Art. 9. 1. Odpady powinny być w pierwszej kolejności poddawane odzyskowi lub unieszkodliwiane w miejscu ich powstawania. 16. Odpady, które nie mogą być poddane odzyskowi lub unieszkodliwiane w miejscu ich powstawania, powinny być, uwzględniając najlepszą dostępną technikę lub technologię, o której mowa w art. 143 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska, przekazywane do najbliżej położonych miejsc, w których mogą być poddane odzyskowi lub unieszkodliwione...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.42.00 - Usługi usuwania odpadów szpitalnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet 1- odpady medyczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ECO-ABC Sp. z o.o, ul. Przemysłowa 7, 97-400 Bełchatów, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28837,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17899,20

  • Oferta z najniższą ceną: 17899,20 / Oferta z najwyższą ceną: 44296,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet nr 2,3,4,5,odpady niebezpieczne, odpady urządzeń elektrycznych i elektronicznych,odpady kuchenne,worki foliowe.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami EkoVita Pietrzak Jolanta,, ul. Sienkiewicza 27, 56-120 Brzeg Dolny, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5186,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4341,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4341,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4345,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.