eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piątekdostawa sukcesywna pelletu drzewnego do celów grzewczych do Zespołu Szkół Mechanizacji Rolnictwa im. Bohaterów Walk nad Bzura w Piątku.



Ogłoszenie z dnia 2015-08-26

Piątek: dostawa sukcesywna pelletu drzewnego do celów grzewczych do Zespołu Szkół Mechanizacji Rolnictwa im. Bohaterów Walk nad Bzura w Piątku.
Numer ogłoszenia: 219760 - 2015; data zamieszczenia: 26.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Mechanizacji Rolnictwa , ul. Kutnowska 19/1, 99-120 Piątek, woj. łódzkie, tel. 024 3894100, faks 024 3894100.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zsmrpiatek.szkolnastrona.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: zsmrpiatek.szkolnastrona.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sukcesywna pelletu drzewnego do celów grzewczych do Zespołu Szkół Mechanizacji Rolnictwa im. Bohaterów Walk nad Bzura w Piątku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: .Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sukcesywna pelletu drzewnego do celów grzewczych do Zespołu Szkół Mechanizacji Rolnictwa im. Bohaterów Walk nad Bzura w Piątku. 2.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wraz z rozładunkiem opału drzewnego - pelletu do Zespołu Szkół Mechanizacji Rolnictwa w Piątku, ul. Kutnowska 19. Pellet musi charakteryzować się następującymi parametrami - wartość opałowa nie niższa niż 19 000kJ/kg, - wilgotność nie niższa niż 10%, - zawartość popiołu nie większa niż 0,5%, - zawartość siarki nie większa niż 0,08%, - gęstość od 1,0 do 1,4 kg/dm3, - długość od 10mm do 30mm, - średnica od 6mm do 8mm.Zamawiający planuje zakupić 320 ton (luzem). Dostawa pelletu będzie następować etapowo. O ilościach pelletu i terminach poszczególnych dostaw Zamawiający będzie informował Wykonawcę z trzydniowym wyprzedzeniem telefonicznie. Dostawy pelletu odbywać się będą transportem Wykonawcy i na jego koszt wraz z rozładunkiem. Jednorazowa wielkość dostawy nie większa niż 25 ton. Planowana ilość pelletu (320 ton) może ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu w dniu dostawy wymagane atesty i certyfikaty na dostarczony pellet. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od umowy (na warunkach podanych w projekcie umowy) lub ograniczenia planowanej wielkości zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej w terenie (na własny koszt) oraz do uzyskania wszelkich niezbędnych informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny oferty i podpisania umowy, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.14.00 - Paliwa drzewne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zsmrpiatek.szkolnastrona.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: zsmrpiatek.szkolnastrona.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2015 godzina 11:00, miejsce: Zespół Szkół Mechanizacji Rolnictwa ul. Kutnowska 19 99-120 Piątek sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 30.09.2015.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.