Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-13
Chorzów: Dostawa osprzętu sieciowego na zadanie: Przebudowa torowiska tramwajowego w ul. Gliwickiej w Katowicach - odcinek od Żelaznej do ul. Brackiej.
Numer ogłoszenia: 219772 - 2007; data zamieszczenia: 13.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Tramwaje Śląskie S.A., ul. Inwalidzka 5, 41-506 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 2466061 (64,65) w. 381, fax 032 2510096.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tram-silesia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa osprzętu sieciowego na zadanie: Przebudowa torowiska tramwajowego w ul. Gliwickiej w Katowicach - odcinek od Żelaznej do ul. Brackiej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa przewodu jezdnego Djp 100, linek Cu oraz osprzętu sieciowego
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.32.10.00 - Linie energetyczne Kod CPV wg słownika 2008: 31.32.10.00 - Linie energetyczne Oryginalny kod CPV: 31.68.24.00 - Napowietrzne urządzenia elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 31.68.24.00 - Napowietrzne urządzenia elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej sprawną realizację zamówienia; c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (Aktualnym jest dokument obrazujący aktualny stan prawny i faktyczny w odniesieniu do danych zawartych w rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej). 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 pkt 1-3 ustawy Pzp. 3. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt 4, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Dokument lub oświadczenie, o którym mowa w pkt 4 i 5 powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Dokumenty wystawione w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tram-silesia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Inwalidzka 5, 41-506 Chorzów oraz przetargi@tram-silesia.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2007 godzina 09:45, miejsce: Siedziba zamawiającego, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oprócz dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych w punkcie III.2) niniejszego ogłoszenia oferta winna zawierać: - formularz oferty, - formularz cenowy, - wzór umowy zaparafowany na każdej zapisanej stronie przez osobę /osoby uprawnioną/e. - stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów załączonych do oferty; - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego;
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa przewodu jezdnego Djp 100 i linek Cu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa przewodu jezdnego Djp 100 i linek Cu Przewód jezdny Djp-100 kg 2.356 Linka Cu 10 mm² (drobnoziarnista) mb 1.008 Linka Cu 95 mm² kg 2.618.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.32.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa osprzętu sieciowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa osprzętu sieciowego Izolator sekcyjny do trakcji tramwajowej - szt. 4 Izolator sprzączkowy 1,5 kV DC z wkładką - szt. 106 Izolator trakcyjny cięgnowy z żywic organicznych w.1 - szt. 24 Komplet kompensacji naprężeń przewodu jezdnego i liny nośnej - przełożenie 1:3 -kpl 6 Linka nierdzewna 35 mm² , Ø 7,25 mm - mb 1003 Łącznik podwójny nierdzewny - szt. 175 Ramię odciągowe izolowane z okiem hakowym prostopadłym do osi ramienia - szt. 64 Naprężnik kryty nierdzewny - szt. 86 Ramię zaczepowe z okiem bez izolatora - szt. 64 Tłumik z linki syntetycznej - szt. 128 Uchwyt drutu jezdnego - szt. 64 Uchwyt wieszakowy uniwersalny - szt. 755 Uchwyt przegubowy mocowany śrubami - szt. 12 Uchwyt przegubowy mocowany uchwytem paskowym - szt. 190 Uchwyt widełkowy - szt. 64 Zacisk zasilający do odbieraków ślizgowych - szt. 35 Uchwyt krańcowy klinowy do liny 25-35 mm - szt. 11 Uchwyt krańcowy do przewodu trakcyjnego Djp-100 - szt. 8 Uchwyt krańcowy klinowy do liny 95-120 mm - szt. 33 Uchwyt odległościowy do przewodów jezdnych - szt. 3 Pojedyńcze ramię wieszakowe - szt. 64 Wkładka chomontkowa Cu 25-35 mm - szt. 128 Wkładka chomontkowa Cu 10-16 mm - szt. 1120 Zacisk zasilający - szt. 3 Złączka do zakarbowania 35 mm - szt. 128 Złączka do zakarbowania 10 mm - szt. 1120 Taśma nierdzewna 19,05x1,12 mm - mb 760 Zapinka do w/w taśmy - szt 380 Uchwyt wieszakowy ślizgowy - szt.280 Odłącznik sekcyjny typ U bez doziemienia - napęd ręczny - szt. 3 Ogranicznik przepięć GXS-1,3, napięcie 0,9 kVz konstrukcją pod słup okrągły - szt. 6 Przewód LY 150 mm², 750V - mb 84 Śruby montażowe nierdzewne M-16x50 mm, nakrętki M-16 mm, podkładki do śrub M-16 mm - kpl 24 Wysięgnik podwójny-dwutorowy do sieci łańcuchowej-podwójny szkłolaminat z uchwytami widełkowymi - szt 4.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.24.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty stolarskie - paczka nr 1
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - naprawa nawierzchni i chodników - paczka nr 1
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 26 w Chorzowie, ul. Ligonia 14 - I/2025
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi w Chorzowie, ul. Skrajna 2 - I/2025
- Budowa podjazdu dla niepełnosprawnych w Przedszkolu nr 16 w Chorzowie przy ul. Brzozowej 9
- Modernizacja kompleksu sportowego Orlik przy ul. Kościuszki w Chorzowie
więcej: przetargi w Chorzowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.