Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-24
Poznań: dostawę systemu do ilościowego PCR w czasie rzeczywistym
Numer ogłoszenia: 219797 - 2009; data zamieszczenia: 24.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu , ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8487023, 8487043, faks 061 8487043, 8487145.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawę systemu do ilościowego PCR w czasie rzeczywistym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : dostawa systemu do ilościowego PCR w czasie rzeczywistym szczegółowo wyspecyfikowanego w załączniku nr 7 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.95.10.00 - Łańcuchowa reakcja polimeryzacji katalizowana przez polimerazę (PCR) w czasie rzeczywistym .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj.: a) posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych powyżej..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 FORMULARZ OFERTY ZAŁĄCZNIK NR 1 (wzór załączono do SIWZ) Oferta musi być sporządzona według formularza oferty stanowiącego załącznik do niniejszej Specyfikacji; 2 ZAŁĄCZNIK NR 2 (wzór załączono do SIWZ) Oświadczenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 Ustawy Pzp; 3 ZAŁĄCZNIK NR 3(sporządza Wykonawca) AKTUALNY ODPIS Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 4 ZAŁĄCZNIK NR 4 (sporządza Wykonawca) ZAŚWIADCZENIE Z WŁAŚCIWEGO ORGANU PODATKOWEGO ORAZ ZUS aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5 ZAŁĄCZNIK NR 5 (sporządza Wykonawca) ZAŚWIADCZENIE, IŻ PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ODPOWIADA NORMOM Dokument w postaci oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego, że oferowane urządzenie spełnia normy CE i posiada oznakowanie CE; 6 ZAŁĄCZNIK NR 6 ( sporządza wykonawca) OŚWIADCZENIE DOSTAWCY, ŻE URZĄDZENIE JEST FABRYCZNIE NOWE 7 ZAŁĄCZNIK NR 7 (załączono do SIWZ) OPIS MIN. PARAMETRÓW TECHNICZNYCH WYMAGANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO I PARAMETRÓW OFEROWANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W treści dokumentu Zamawiający szczegółowo określił minimalne wymogi techniczne jakie zamawiane urządzenie winno spełniać. Wykonawca w załączniku nr 7 wpisuje parametry sprzętu, który zaoferował oraz podaje jego typ i producenta; 8 ZAŁĄCZNIK NR 8 (załączono do SIWZ) KALKULACJA CENOWA Zawiera kosztorys cenowy przedmiotu zamówienia. 9 ZAŁĄCZNIK NR 9 ( załączono do SIWZ) WARUNKI GWARANCJI I SERWISU Wykonawca musi udzielić min. 18 m-cy gwarancji na system do ilościowego PCR w czasie rzeczywistym oraz spełnić dodatkowe warunki wynikające z treści Załącznika nr 9 10 ZAŁĄCZNIK NR 10 ( załączono do SIWZ) WZÓR PROTOKOŁU ODBIORU URZĄDZENIA Zawiera istotne dla Zamawiającego warunki odbioru sprzętu, który stanowią podstawę do dokonania odbioru sprzętu 11 ZAŁĄCZNIK NR 11 ( załączono do SIWZ) ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY określa istotne dla stron postanowienia umowy i stanowi integralną część niniejszej Specyfikacji..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w budynku Collegium Maximum Uniwersytetu Przyrodniczego, Poznań, ul. Wojska Polskiego 28, IV piętro, pok. 407, w godz. 10:00 do 13:00..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2009 godzina 10:00, miejsce: w budynku Collegium Maximum Uniwersytetu, Poznań, ul. Wojska Polskiego 28, III piętro, pok. 304 - Sekretariat Kanclerza.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup i dostawa środków czystości do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu - powtórka
- TPm-28/25 Remont łazienek i pionów sanitarnych w budynku Domu Studenckiego Medyk Uniwersytetu Medycznego przy ul. Rokietnickiej 4 w Poznaniu
- BUDOWA CHODNIKA W UL. CZARNKOWSKIEJ NA ODCINKU OD UL. DĄBROWSKIEGO DO UL. SYTKOWSKIEJ W POZNANIU
- Dostawa preparatów do żywienia pozajelitowego, dojelitowego i doustnego, zestawów do podaży żywienia dojelitowego
- Sukcesywne dostawy części zamiennych do pojazdów Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu
- Bieżąca konserwacja nawierzchni DW 181 odcinek Mikołajewo-Ciszkowo km 45+300-46+ 725
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.