eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MichałowiceRozbudowa i przebudowa remizy strażackiej w Nowej Wsi z niezbędną infrastrukturą - etap I zp.2712.62.2014.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-17

Michałowice: Rozbudowa i przebudowa remizy strażackiej w Nowej Wsi z niezbędną infrastrukturą - etap I zp.2712.62.2014.
Numer ogłoszenia: 219811 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 190173 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Michałowice, Reguły, Aleja Powstańców Warszawy 1, 05-816 Michałowice, woj. mazowieckie, tel. 22 350 91 91, faks 22 350 91 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i przebudowa remizy strażackiej w Nowej Wsi z niezbędną infrastrukturą - etap I zp.2712.62.2014..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Rozbudowa i przebudowa remizy strażackiej w Nowej Wsi z niezbędną infrastrukturą - etap I 2.1 Szczegółowy zakres zamówienia określają: - Załącznik A do SIWZ - dokumentacja projektowa - Załącznik B do SIWZ - przedmiar - Załącznik C STWiORB oraz zał. 4 do SIWZ projekt umowy UWAGA ! 1) Ilekroć w niniejszej treści SIWZ w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: lub równoważne 2) Jeżeli Wykonawca zamierza złożyć ofertę równoważną, jest wówczas zobowiązany wykazać Zamawiającemu na piśmie, że proponowany przez niego produkt lub materiał nie jest gorszej jakości lub nie ma gorszych właściwości niż wymieniony w opisie przedmiotu zamówienia. W tym celu Wykonawca winien dokonać pisemnego porównania obu produktów, opisanego przez Zamawiającego oraz proponowanego przez siebie. Porównania należy dokonać w taki sposób, aby Zamawiający bez żadnych wątpliwości i w sposób jednoznaczny mógł stwierdzić równoważność proponowanego przez Wykonawcę produktu. 3) Zamawiający zastrzega sobie zasięgnięcie opinii rzeczoznawcy w sprawie równoważności urządzeń. 4) Przed złożeniem oferty zaleca się Wykonawcy dokonanie wizji w terenie w celu zapoznania się z terenem przyszłych robót budowlanych, stanem istniejącym i warunkami prac objętych przedmiotem zamówienia. Wizja lokalna przeprowadzona będzie na koszt Wykonawcy. 5) Dokumentacja techniczna dotyczy pełnego zakresu rozbudowy - należy uwzględnić zmiany wynikające z przedmiarów : I. Z racji że Zamawiający OSP Nowa Wieś posiada wysokiej jakości materiały pokrywcze i materiały na strop w kosztorysowaniu- wycenie ofertowej należy pominąć koszty materiałów w pozycjach 49, 58,59, 60, 61, 62, 63, 64. II. Z powodu etapowania rozbudowy z przedmiarów wykreśla się następujące pozycje: 75, 76,77, 78, 79, 80, 81,82,83,84,85,86,87,88,89,90,91,92. 6) Do wykonania ogranicza się zakres z przedmiaru. Wykonawca jest zobowiązany dokonać wyceny adekwatnie do ograniczonego zakresu. UWAGA! Realizacja zamówienia przez wykonawcę ma pozostać bez wpływu na bieżące funkcjonowanie OSP. Dokumentacja istniejących budynków do wglądu w Urzędzie Gminy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.61.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego lub służb ratunkowych 45.21.26.21 - 45.21.26.21 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Salwa Bogdana, ul. Sienkiewicza 72/8, 25-501 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 322732,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 300697,55

  • Oferta z najniższą ceną: 300697,55 / Oferta z najwyższą ceną: 371997,12

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.