eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłodawa › Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych z gotowych elementów kontenerowych z przeznaczeniem na mieszkania socjalne w miejscowości Wojcieszyce, gmina Kłodawa, woj. lubuskie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-16

Kłodawa: Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych z gotowych elementów kontenerowych z przeznaczeniem na mieszkania socjalne w miejscowości Wojcieszyce, gmina Kłodawa, woj. lubuskie.
Numer ogłoszenia: 219893 - 2008; data zamieszczenia: 16.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kłodawa , ul. Gorzowska 40, 66-415 Kłodawa, woj. lubuskie, tel. 095 7216665, 7216670, fax. (095) 721 66 60.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.klodawa.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych z gotowych elementów kontenerowych z przeznaczeniem na mieszkania socjalne w miejscowości Wojcieszyce, gmina Kłodawa, woj. lubuskie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Uwaga! Gmina Kłodawa posiada na swoim stanie 24 kontenery, które obecnie zlokalizowane są w Tarnowie (pod Gorzowem Wielkopolskim). Dane ogólne budynku nr 1: - powierzchnia zabudowy 186,10 m2, - powierzchnia użytkowa 156,67 m2, - kubatura 699,74 m3, - powierzchnia użytkowa lokalu mieszkalnego nr 1 - 52,61 m2, - powierzchnia użytkowa lokalu mieszkalnego nr 2 - 64,55 m2, - powierzchnia użytkowa lokalu mieszkalnego nr 3 - 39,51 m2, Dane ogólne budynku nr 2: - powierzchnia zabudowy 186,10 m2, - powierzchnia użytkowa 155,70 m2, - kubatura 699,74 m3, - powierzchnia użytkowa lokalu mieszkalnego nr 1 - 38,74 m2, - powierzchnia użytkowa lokalu mieszkalnego nr 2 - 26,32 m2, - powierzchnia użytkowa lokalu mieszkalnego nr 3 - 25,59 m2, - powierzchnia użytkowa lokalu mieszkalnego nr 4 - 65,05 m2, Przedmiotowe zadanie będzie realizowane w II etapach. Zakres prac I etapu, który będzie wykonany w 2008r. obejmuje: - transport kontenerów (załadunek w Tarnowie przewóz do Wojcieszyc i ich rozładunek), - wykonanie fundamentów wraz z izolacjami, - montaż i zestawienie kontenerów, - zabezpieczenie elementów stalowych kontenerów powłokami antykorozyjnymi, - wykonanie konstrukcji i pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi oraz zabezpieczeniem drewna środkami przeciw owadom i wilgocią, - wykonanie ocieplenia stropodachu, - wykonanie podbitki dachów z paneli PCV, - wykonanie wypełnienia ścian szczytowych, - montaż rynien i rur spustowych, Zakres prac II etapu, który będzie wykonany w 2009r. obejmuje: - wykonanie ścianek działowych z płyt G-K na ruszcie metalowym z poryciem obustronnym wraz ze szpachlowaniem i malowaniem farbami zmywalnymi, - wykonanie okładzin wewnętrznych ścian i sufitów z płyt G-K na ruszcie metalowym wraz ze szpachlowaniem i malowaniem farbami zmywalnymi, - wykonanie okładzin ściennych z glazury, - wykonanie posadzek (płyta OSB we wszystkich pomieszczeniach, wykładzina PCV lub terrakota w zależności od pomieszczenia), - wykonanie stolarki drzwiowej, - wykonanie daszków nad drzwiami wejściowymi do każdego lokalu, - wykonanie podestu wraz z osadzeniem wycieraczek na każdym wejściu do lokalu, - docieplenie ścian zewnętrznych i wykonanie elewacji budynków, - wykonanie opaski wokół budynku, - wykonanie podestu betonowego wraz z ogrodzeniem z siatki stalowej powlekanej na słupkach stalowych wraz z furtką, stanowiącego miejsce na pojemniki na śmieci, - wykonanie kompletnej instalacji wodociągowej z podłączeniem do studni wodomierzowych (studnie wodomierzowe nie są przedmiotem zamówienia) wraz z wyposażeniem (zlewozmywaki wraz z szafką, natryski - brodzik wraz z kotarą), - wykonanie kompletnej instalacji kanalizacyjnej wraz z wyposażeniem i odprowadzeniem do uprzednio wykonanych studni kanalizacyjnych (studnie kanalizacyjne nie są przedmiotem zamówienia), - wykonanie kompletnej instalacji elektrycznej i instalacji oświetleniowej wraz z wyposażeniem (kuchenki elektryczne czteropalnikowe, termowentylatory łazienkowe, pojemnościowe podgrzewacze wody, wentylatory łazienkowe), - wykonanie kompletnej instalacji grzewczej wraz z wyposażeniem (grzejniki elektryczne), - wykonanie kompletnej instalacji wentylacji wraz z wyposażeniem (wywietrzaki dachowe), - wykonanie utwardzenia terenu wokół mieszkań tłuczniem kamiennym,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.13.40 - Budownictwo wielorodzinne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Każda złożona oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 11 000,00 zł słownie: jedenaście tysięcy złotych 00/100. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25 poz. 253, Nr 66 poz. 596 i Nr 216 poz. 1824 oraz z 2004r. Nr 145, poz. 1537). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 03836300040008468020000009 Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium musi być wniesione na okres nie krótszy niż termin związania ofertą, licząc od dnia upływu ostatecznego terminu składania ofert. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, c) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona, 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium stosownie do pkt. 7 pkt. b i c, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. W przypadku wniesienia wadium przetargowego w pieniądzu, Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie wniesionej kwoty na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, b) zapewnią kierowników robót, którzy posiadają uprawnienia do kierowania robotami minimum 5 lat w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, instalacji elektrycznych i instalacji sanitarnych. W/w osoby muszą przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadać wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy, Zamawiający żąda złożenia: a)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualny odpis albo zaświadczenie winny potwierdzać, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, określający miejsce rejestracji, formę prawną, pełny adres siedziby Wykonawcy, nazwę organu uprawnionego do reprezentowania Wykonawcy, sposób reprezentacji Wykonawcy oraz dane osób upoważnionych do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy. W przypadku reprezentowania Wykonawcy przez pełnomocników załącza on dokument pełnomocnictwa podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawcy zgodnie z dokumentem rejestracyjnym. W przypadku niezgodności wpisu ze stanem faktycznym Wykonawca musi złożyć dokument sporządzony przez jego właściwy organ, a uprawniający daną osobę lub osoby do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz. b)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - na formularzu oferty przetargowej. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zmawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda: a) wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej dwóch robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty ich odbioru oraz nazwy i adresu inwestora wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - ZAŁĄCZNIK NR 3, Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. b) wykazu, zawierającego imiona i nazwiska kierowników robót, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z podaniem informacji na temat ich wykształcenia i kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz daty wydania uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - ZAŁĄCZNIK NR 4. Do wykazu należy załączyć stosowne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzające, że w/w osoby posiadają wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Uwaga! W przypadku podmiotów, które występują wspólnie o udzielenie zamówienia, informacje i dokumenty dotyczące kierowników robót załącza do oferty tylko jeden podmiot. W przypadku personelu, niebędącego pracownikiem Wykonawcy, do oferty należy załączyć podpisane zobowiązanie do współpracy przez osoby, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia - ZAŁĄCZNIK NR 5. 3. Inne dokumenty: a) dowód wniesienia wadium. b) wypełniony kosztorys ofertowy wraz z podaniem parametrów na podstawie, których Wykonawca oszacował koszt budowy. 4. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki cywilne) muszą załączyć do oferty, każdy niezależnie następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualny odpis albo zaświadczenie winny potwierdzać, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, określający miejsce rejestracji, formę prawną, pełny adres siedziby Wykonawcy, nazwę organu uprawnionego do reprezentowania Wykonawcy, sposób reprezentacji Wykonawcy oraz dane osób upoważnionych do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy. W przypadku reprezentowania Wykonawcy przez pełnomocników załącza on dokument pełnomocnictwa podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawcy zgodnie z dokumentem rejestracyjnym. W przypadku niezgodności wpisu ze stanem faktycznym Wykonawca musi złożyć dokument sporządzony przez jego właściwy organ, a uprawniający daną osobę lub osoby do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz. b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jeśli dotyczy, e) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Wykonawca Pełnomocnik składa oświadczenie na formularzu oferty przetargowej, natomiast oświadczenia pozostałych podmiotów muszą zostać załączone do oferty. f) dane dotyczące pomiotów występujących wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) - ZAŁĄCZNIK NR 6, jeśli dotyczy. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605). 6. Opis dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia. 7. Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 8. Wykonawca składa wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski; tłumaczenie musi być sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.klodawa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia za opłatą 51,20 zł można odebrać w siedzibie Zamawiającego pok. nr 15 od poniedziałku do piątku w godzinach pracy urzędu lub za zaliczeniem pocztowym..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Kłodawa, ul. Gorzowska 40, 66-415 Kłodawa, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.