eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz GdańskiAdaptacja istniejącego budynku i terenu wokół na punkt selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w miejscowości Będzieszyn w gminie Pruszcz Gdański

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-21

Pruszcz Gdański: Adaptacja istniejącego budynku i terenu wokół na punkt selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w miejscowości Będzieszyn w gminie Pruszcz Gdański
Numer ogłoszenia: 219895 - 2013; data zamieszczenia: 21.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 200941 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pruszcz Gdański, ul. Wojska Polskiego 30, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 0-58 692 94 21, 692 94 00, faks 0-58 682 27 14.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja istniejącego budynku i terenu wokół na punkt selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w miejscowości Będzieszyn w gminie Pruszcz Gdański.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja istniejącego budynku gospodarczego w części wschodniej na powierzchni 16x16m, zgodnie z załączoną mapką sytuacyjną, polegająca na przystosowaniu budynku i terenu wokół budynku na punkt selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Będzieszynie, działka nr 354/20 w Gm. Pruszcz Gdański. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z poniższym opisem i dokumentacją techniczną. 3. Zakres prac do wykonania: 1) rozbiórka częściowa pokrycia dachu z płyt azbestowo-cementowych i ich utylizacja, 2) położenie nowego pokrycia z blachy trapezowej ocynk. na uprzednio zamontowanych łatach drewnianych 5x10cm, na pow. 288m2, naprawa murów i wymiana istn. obróbek blachą ocynk. ściany szczytowej, 3) usunięcie porośniętych krzewów i zarośniętego poszycia na betonowej posadzce wewnątrz budynku i po zewnętrznej stronie ściany istniejącego budynku, 4) oczyszczenie istn. bruku przed budynkiem z naniesionej ziemi i z porośniętych chwastów, przełożenie miejscowe bruku na pow. ok. 40m / w tym pod kontenerem biurowym/ 5) ogrodzenie terenu z siatki stalowej na słupkach zabetonowanych w gruncie, wys.2m, na dł. 86m, odgrodzenie wewnątrz budynku na dł 16m i dwóch otworów w budynku na dł 4,4m oraz wykonanie i osadzenie dwóch bram wjazdowych, 6) przygotowanie miejsca dla posadowienia kontenera biurowego o wymiarach 2,40x4,50m / dostarczonego przez innego dostawcę/ - wytrasowanie i wykonanie w jego lokalizacji szklanek z bloczków betonowych, wykonanie podestu stalowego wejściowego do kontenera z dwoma stopniami, wykonanie podejścia i przyłącza kanalizacji sanitarnej ze zbiornikiem bezodpływowym o poj. 5m3. Uwaga! Wykonanie przyłącza elektrycznego i wodociągowego nie jest przedmiotem zamówienia. 4. Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PH STELLA Andrzej Stella, Hallera 16, 83-200 Starogard Gdański, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 62875,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 70000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 70000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 70000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.