eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PowidzOdbiór, transport i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych oraz innych niż niebezpieczne.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-04

Ogłoszenie nr 2198 - 2017 z dnia 2017-01-04 r.

Powidz: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych oraz innych niż niebezpieczne.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 340643-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: 33 Baza Lotnictwa Transportowego, krajowy numer identyfikacyjny 31018885400000, ul. ul. Witkowska  8, 62430   Powidz, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 261 544 471; 261 544 261, faks 261 544 332; 261 544 111, e-mail jw3293.przetargi@wp.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): www.33bltr.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka Wojskowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych oraz innych niż niebezpieczne.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

39/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest odbiór wraz z załadunkiem, transport i zagospodarowanie odpadów na terenach administrowanych przez 33. BLTr. i 16 brl w Jarocinie zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 2A i 2B do SIWZ. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranego zadania. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych obejmujących część przedmiotu zamówienia w ramach zadania. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolną liczbę zadań, z uwzględnieniem podziału zakresu zamówienia na 2 zadania: Zadanie nr 1- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne powstających na terenie 33 BLTr w Powidzu oraz 16 brl w Jarocinie Zadanie nr 2- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów pokonsumpcyjnych i medycznych powstających na terenie 33 BLTr w Powidzu oraz 16 brl w Jarocinie Każdemu z Wykonawców przysługuje możliwość złożenia oferty na wybrane przez siebie zadanie lub zadania. 3.Wymagania stawiane Wykonawcy odnośnie przedmiotu zamówienia: Zadanie nr 1. a)Przedmiotem zamówienia jest odbiór wraz z załadunkiem, transport i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne powstających na terenie 33 BLTr w Powidzu oraz 16 brl w Jarocinie w następujących rodzajach i szacunkowych ilościach: 1 2 3 4 Lp Opis przedmiotu zamówienia Kod odpadu Szacunkowa ilość 1. Sorbenty, materiały filtracyjne (...) zanieczyszczone substancjami niebezpiecznymi 15 02 02* 2 900 kg 2. Filtry olejowe 16 01 07* 2000 kg 3. Opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone... 15 01 10* 2 600 kg 4. Materiały budowlane zawierające azbest 17 06 05* 1100 kg 5. Sorbenty, materiały filtracyjne (...) inne niż wymienione w 15 02 02 15 02 03 7 000 kg 6. Mieszanki bitumiczne inne niż wymienione 17 03 01 17 03 02 145 000 kg 7. Tworzywa sztuczne i guma 19 12 04 500 kg 8. Chemikalia laboratoryjne i analityczne (np. odczynniki chemiczne) zawierające substancje niebezpieczne, w tym mieszaniny chemikaliów) laboratoryjnych i analitycznych 16 05 06* 32 kg 9. Szkło 17 02 02 200 kg 10. Nieorganiczne odpady inne niż wymienione w 16 03 03, 16 03 80 16 03 04 200 kg 11. Odpady innych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia 17 01 03 4 kg 12. Kable inne niż wymienione w 17 04 10 17 04 11 35 kg 13. Trociny, wióry, ścinki, drewno, płyta wiórowa i fornir inne niż wymienione w 03 01 04 03 01 05 2500 kg 14. Inne niewymienione odpady 19 09 99 190 kg Szczegółowe rozbicie rodzajów i szacunkowych ilości odpadów na poszczególne miejsca powstawania odpadów zawiera załącznik nr 2A do SIWZ. b)Ilości odpadów są szacunkowe uwzględniające 12 miesięczny okres obowiązywania umowy; c)Zamawiający nie zobowiązuje się do przekazania wymienionych odpadów w całości; d)Transport odpadów z placówki Zamawiającego będzie dokonywany specjalistycznym środkiem transportu posiadającym uprawnienia w zakresie ADR. Wykonawca udostępni zaświadczenia ADR dla kierowców pojazdów przewożących odpady niebezpieczne na każde żądanie Zamawiającego; e)Środek transportu będzie wyposażony w wagą do ważenia odpadów; f)odpady o kodach: 15 02 02*, 16 01 07*, 15 01 10*, 17 06 05*, 15 02 03, 17 03 02, 19 12 04, 16 05 06*, 17 02 02, 16 03 04, 17 01 03, 17 04 11, 03 01 05, 19 09 99, 16 01 19, 16 02 13*, 16 06 05, 16 06 01*, 16 06 02* odbierane będą po otrzymaniu pisemnego zlecenia od Zamawiającego ; g)Dokładna ilość odpadów zostanie określona w trakcie odbioru, w wyniku ważenia odpadów poddawanych przekazaniu - unieszkodliwieniu; h)Na przewóz każdej partii odpadów zostanie sporządzony "karta przekazania odpadów" zgodnie z obowiązującymi przepisami ochrony środowiska oraz rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 roku w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014 r. poz. 1973). Zadanie nr 2 a)Przedmiotem zamówienia jest odbiór wraz z załadunkiem, transport i zagospodarowanie pokonsumpcyjnych i medycznych powstających na terenie 33 BLTr w Powidzu oraz 16 brl w Jarocinie w następujących rodzajach i szacunkowych ilościach: 1 2 3 4 Lp Opis przedmiotu zamówienia Kod odpadu Szacunkowa ilość 1. Odpady kuchenne ulegające biodegradacji 20 01 08 16 500 kg 2. Inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze (...) 18 01 03* 80 kg 3. Odpady amalgamatu dentystycznego 18 01 10* 0,10 kg Szczegółowe rozbicie rodzajów i szacunkowych ilości odpadów na poszczególne miejsca powstawania odpadów zawiera załącznik nr 2B do SIWZ. b)Ilości odpadów są szacunkowe uwzględniające 12 miesięczny okres obowiązywania umowy; c)Zamawiający nie zobowiązuje się do przekazania wymienionych odpadów w całości ; d)Transport odpadów z placówki Zamawiającego będzie dokonywany specjalistycznym środkiem transportu posiadającym uprawnienia w zakresie ADR. Wykonawca udostępni zaświadczenia ADR dla kierowców pojazdów przewożących odpady niebezpieczne na każde żądanie Zamawiającego; e)Środek transportu będzie wyposażony w wagą do ważenia odpadów; f)Transport odpadów pokonsumpcyjnych z placówki Zamawiającego będzie dokonywany środkiem transportu dopuszczonym do przewożenia materiałów kategorii 3; g)Odbiór odpadów pokonsumpcyjnych od Zamawiającego co najmniej raz na 14 dni w godzinach 7:30 - 12:00, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego konkretnego terminu odbioru; h)Jeśli zaistnieje taka potrzeba Wykonawca odbierze w trybie awaryjnym odpady o kodzie 20 01 08 w ciągu 48h od pisemnego zgłoszenia przez Zamawiającego; i)Odpady o kodach 18 01 03*, 18 01 10* odbierane będą co najmniej raz na 30 dni, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego konkretnego terminu odbioru; j)Wszystkie ustawowe obowiązki wynikające z transportu odpadów medycznych z miejsca wytwarzania do miejsca utylizacji ponosi Wykonawca; k)Odpady medyczne powinny być unieszkodliwione zgodnie z art. 95 ust. 2 ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.); l)Odpady medyczne powinny być zagospodarowane zgodnie z zasadą bliskości - art. 20 ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.) tj. unieszkodliwione na obszarze województwa, na którym zostały wytworzone. Dopuszcza się unieszkodliwianie odpadów medycznych na obszarze województwa innego niż to na którym zostały wytworzone, w najbliższej położonej instalacji, w przypadku braku instalacji do unieszkodliwiania tych odpadów na obszarze danego województwa, lub gdy istniejące instalacje nie mają mocy przerobowych; m)Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania Zamawiającemu co miesiąc dokumentu, o którym mowa w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 13.01.2014 r. w sprawie dokumentu potwierdzającego unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych lub zakaźnych odpadów weterynaryjnych (Dz. U. z 2014 r., poz. 107); n)Wykonawca winien w złożonej ofercie wskazać miejsce unieszkodliwienia odpadów medycznych, które będzie odbierał od Zamawiającego ; o)dokładna ilość odpadów zostanie określona w trakcie odbioru, w wyniku ważenia odpadów poddawanych przekazaniu - unieszkodliwieniu; p)na przewóz każdej partii odpadów zostanie sporządzony "karta przekazania odpadów" zgodnie z obowiązującymi przepisami ochrony środowiska oraz rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 roku w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014 r. poz. 1973); q)Wykonawca dostarczy specjalne pojemniki na przechowywanie odpadów o kodzie 20 01 80, w ilości wskazanej przez Zamawiającego. Użyczone pojemniki muszą być sprawne technicznie, ze szczególnym uwzględnieniem ich szczelnego zamknięcia. Użyczenie pojemników przez Wykonawcę Zamawiającemu na okres obowiązywania umowy nastąpi bez dodatkowych opłat. 4.Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a) ustawy wymaga zatrudnienia, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: - min. 1 osobę dla każdego z zadań- kierowcę na umowę o pracę, która będzie wykonywać czynności załadunku i transportu odpadów z miejsca ich wytworzenia do miejsca zbierania/przetwarzania odpadów. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia, zgodnie z postanowieniami określonymi w pkt 4 określa wzór umowy - załącznik nr 8 do SIWZ. Jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). Zamawiający nie określa wymiaru etatu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 90000000-7
Dodatkowe kody CPV: 90512000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne powstających na terenie 33 BLTr w Powidzu oraz 16 brl w Jarocinie.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT87150.80
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
RUTEN S. z o.o.,  ,  ul.Stawy 5/2,  02-467,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 42484.04
Oferta z najniższą ceną/kosztem 42484.04
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 96490.44
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów pokonsumpcyjnych i medycznych powstających na terenie 33 BLTr w Powidzu oraz 16 brl w Jarocinie.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT21516.25
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o.,  ,  ul.Sulańska 11,  62-510,  Konin,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 35681.16
Oferta z najniższą ceną/kosztem 27100.80
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 35681.16
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.