Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-11
Szczecin: Wykonywanie usług w postaci napraw bieżących (NB) oraz obsług technicznych (OT-1) pojazdów Wydziału Transportu KWP w Szczecinie będących w użytkowaniu poszczególnych KPP województwa zachodniopomorskiego
Numer ogłoszenia: 219942 - 2008; data zamieszczenia: 11.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 8211479, 8211478, fax. (091) 8211477 8215406.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.kwp.gov.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług w postaci napraw bieżących (NB) oraz obsług technicznych (OT-1) pojazdów Wydziału Transportu KWP w Szczecinie będących w użytkowaniu poszczególnych KPP województwa zachodniopomorskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w postaci napraw bieżących (NB) oraz obsług technicznych (OT-1) pojazdów Wydziału Transportu KWP w Szczecinie będących w użytkowaniu poszczególnych KPP województwa zachodniopomorskiego. 2.Przez usługę wykonywania napraw bieżących (NB) pojazdów należy rozumieć wykonywanie napraw tychże pojazdów, które na skutek nie przewidzianych przez użytkownika sytuacji zostały uszkodzone w sposób uniemożliwiający ich dalszą eksploatację, a także sytuacji, które wymagają ingerencji mechanika gdy pojazdu nie może naprawić policjant na służbie. W wyniku powyższego pojazd powinien być odstawiony do warsztatu celem usunięcia usterki, awarii, która uniemożliwia jego właściwą eksploatację. Wykonawca w przypadku wykonywania usługi naprawy bieżącej ma za zadanie niezwłocznie usunąć usterkę by pojazd mógł powrócić jak najszybciej do służby. 3.Przez usługę wykonywania obsługi technicznej (OT1) pojazdów należy rozumieć wykonywanie przeglądów wynikających z czasookresu eksploatacji (przejechane kilometry lub sezonowość). Pojazd będący w służbie po przejechaniu określonej liczby kilometrów powinien odbyć przegląd celem sprawdzenia czy elementy odpowiadające za bezpieczeństwo użytkownika są w należytym stanie i nie budzą jakichkolwiek wątpliwości co do ich funkcjonowania (chodzi przede wszystkim o elementy odpowiadające za bezpieczeństwo takie jak układ hamulcowy, układ przeniesienia napędu itp.) Jeżeli którykolwiek z wymienionych elementów układu budzi jakieś zastrzeżenia powinien zostać natychmiastowo naprawiony by pojazd mógł powrócić jak najszybciej do służby. Czynności wchodzące w skład OT-1 zostały wskazane w załączniku nr 4 do siwz. 4.Dla KPP w Drawsku Pomorskim, KPP w Dębnie oraz KPP w Choszcznie warsztat, w którym będzie realizowany przedmiot zamówienia, będzie zlokalizowany maksymalnie do 10 km od miejscowości, w której znajdują się poszczególne KPP objęte postępowaniem. Dla KPP w Wałczu warsztat, w którym będzie realizowany przedmiot zamówienia, będzie zlokalizowany maksymalnie do 40 km od miejscowości, w której znajdują się KPP objęte postępowaniem. 5.Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za powierzone pojazdy od momentu dostarczenia do naprawy , obsługi do chwili oddania użytkownikowi po wykonanej naprawie, obsłudze. 6.Obiekt, na terenie którego przechowywane będą pojazdy na czas naprawy lub obsługi, będzie całodobowo dozorowany. Wykonawca w czasie obowiązywania umowy będzie posiadał aktualną polisę ubezpieczeniową OC obejmującą teren, na którym będą znajdowały się przeznaczone do naprawy, obsługi pojazdy powierzone przez Policję..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.11.21.00 - Usługi w zakresie napraw samochodów Kod CPV wg słownika 2008: 50.11.21.00 - Usługi w zakresie napraw samochodów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) spełniają następujące warunki dodatkowe: a) wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia, jeżeli posiada polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 10.000,00 zł. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń , zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki wykonawca spełnił na dzień składania ofert..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 uPzp zawartych w załączniku nr 1 do siwz. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (w przypadku kserokopii poświadczone za zgodność z oryginałem przez: patrz rozdz. X ust. 6 SIWZ). 3. Aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (w przypadku kserokopii poświadczone za zgodność z oryginałem przez: patrz rozdz. X ust. 6 SIWZ). Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, jeśli Wykonawca będzie ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 10.000,00 zł Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty cenowej wraz z oświadczeniami (załącznik nr 1). 2. Wypełniony i podpisany formularz kalkulacji cenowej (załącznik nr 2 dla odpowiedniej części zamówienia). 3. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę, jeśli prawo do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestracji firmy. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. 4.Umowę spółki cywilnej (dotyczy tylko s.c.).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.szczecin.kwp.policja.gov.pl/portal/KWS/906/3523/Tabela_ogloszen.html.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie, ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin, pok. 219 Zespół ds. Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2008 godzina 11:30, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie, ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin, pok. 219 Zespół ds. Zamówień Publicznych.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: KPP Drawsko Pom..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie usług w postaci napraw bieżących (NB) oraz obsług technicznych (OT-1) pojazdów Wydziału Transportu KWP w Szczecinie będących w użytkowaniu poszczególnych KPP województwa zachodniopomorskiego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: KP Dębno.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie usług w postaci napraw bieżących (NB) oraz obsług technicznych (OT-1) pojazdów Wydziału Transportu KWP w Szczecinie będących w użytkowaniu poszczególnych KPP województwa zachodniopomorskiego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: KPP Choszczno.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie usług w postaci napraw bieżących (NB) oraz obsług technicznych (OT-1) pojazdów Wydziału Transportu KWP w Szczecinie będących w użytkowaniu poszczególnych KPP województwa zachodniopomorskiego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: KPP Wałcz.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie usług w postaci napraw bieżących (NB) oraz obsług technicznych (OT-1) pojazdów Wydziału Transportu KWP w Szczecinie będących w użytkowaniu poszczególnych KPP województwa zachodniopomorskiego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa produktów leczniczych do 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie.
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego (skaner 3D) dla Politechniki Morskiej w Szczecinie w ramach projektu "Wind & Energy - kształcimy zgodnie z potrzebami gospodarki i rynku pracy"
- REMONT W BUDYNKU NR 5, BIELKOWO
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie przeglądów, konserwacji i napraw pojazdów eksploatowanych w GDDKiA Oddział w Szczecinie wraz z Rejonem Szczecin z podziałem na 2 części
- TP-9/25 Wyposażenie w meble niemedyczne dla poszczególnych komórek organizacyjnych w Zachodniopomorskim Centrum Onkologii
- Dostawa regałów magazynowych oraz wyposażenia medycznego ruchomego dla USK-2 PUM w Szczecinie.
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.