eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańRemont budynku Nadzoru Wodnego w Śremie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-26

Poznań: Remont budynku Nadzoru Wodnego w Śremie
Numer ogłoszenia: 219944 - 2015; data zamieszczenia: 26.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 184812 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej, ul. Szewska 1, 61-760 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8567706, faks 061 8525731.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja Rządowa Niezespolona - Gospodarka Wodna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku Nadzoru Wodnego w Śremie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Cel i zakres: Zadanie polega na przeprowadzeniu remontu w zakresie termomodernizacji budynku Nadzoru Wodnego w Śremie. 1.2 Szczegółowy zakres robót obejmuje: 1.2.1. Roboty budowlano - rozbiórkowe: - demontaż pokrycia dachowego z dachówki karpiówki, - demontaż łacenia dachu, - demontaż zniszczonych elementów więźby dachowej, - demontaż rynien i rur spustowych, - demontaż opierzeń, wyłazu dachowego i ław kominiarskich, - demontaż okien i drzwi, które nadają się do wymiany, - rozbiórka deskowania stropu nad poddaszem, - rozbiórka mieszanki żużla i ziemi stropu nad poddaszem, - demontaż parapetów okiennych zewnętrznych, - demontaż balustrady schodów zewnętrznych. 1.2.2 Roboty budowlane: - montaż krokwi o wymiarach 10 x 14 (ok. 20 % konstrukcji dachu) - mocowanie desek do krokwi i belek stropowych, - ułożenie folii dachowej na krokwiach, - wykonanie łacenia dachu, - wykonanie pokrycia dachowego z dachówki karpiówki układanej w koronkę podwójnie, - montaż rynien i rur spustowych, opierzeń, wyłazu na dach, ław kominiarskich i barier śniegowych, - ułożenie folii paroprzepuszczalnej dachu i stropu nad poddaszem, - wykonanie deskowania z płyty OSB stropu nad poddaszem - wykonanie izolacji termicznej z wełny mineralnej gr. 22 cm pomiędzy krokwiami oraz stropu nad poddaszem, - wykonanie zabudowy dachu z płyt gipsowo-kartonowych, - wykonanie izolacji termicznej ścian zewnętrznych z płyt styropianowych gr. 20 cm, - wykonanie izolacji szerokości 1,00 m z styropianu EPS gr. 15 cm (cokół + zagłębienie w ziemi), - osadzenie nowych ościeżnic, drzwi i okien, - montaż nowych parapetów okiennych zewnętrznych, - wykonanie hydroizolacji ścian piwnicznych, - montaż nowej balustrady schodów zewnętrznych. 1.2.3 Roboty instalacyjne: - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania , - wykonanie nowej instalacji wodnej i kanalizacyjnej, - wykonanie kotłowni i instalacji gazowej, - wykonanie nowej instalacji elektrycznej. 2. Lokalizacja zadania: Przedmiot zadania zlokalizowany jest w miejscowości Śrem przy ul. Nadbrzeżnej nr 7, działka nr 830/1, 830/2 831/1 obręb 0007 Śrem, powiat śremski województwo wielkopolskie. 3. Opis stanu istniejącego: Budynek Nadzoru Wodnego w Śremie jest budynkiem biurowo-mieszkalnym. Jest to budynek parterowy z poddaszem użytkowym, częściowo podpiwniczony. Dach stromy, dwuspadowy z kafarami. Do budynku prowadzi wejście główne umiejscowione w elewacji frontowej. Dodatkowe wejście znajduje się w elewacji bocznej bezpośrednio do pomieszczenia werandy. Również z zewnątrz w elewacji bocznej znajduje się wejście do pomieszczeń gospodarczych umieszczonych na parterze budynku. Fundamenty budynku- betonowe. Ściany murowane w piwnicy z cegły ceramicznej gr. 52cm, na parterze i poddaszu z cegły ceramicznej gr. 42cm. Stropy - nad piwnicą: betonowy, nad parterem i poddaszem: drewniane. Posadzki: piwnica - betonowe, parter i poddasze - pcw, deski. Dach - więźba dachowa - drewniana, pokrycie dachu - dachówka karpiówka układana w koronkę podwójną. Ściany zewnętrzne oraz działowe wykończone tynkiem cementowo wapiennym. Drzwi wejściowe płytowe, drzwi wewnętrzne drewniane. Stolarka okienne PVC, okna i drzwi pomieszczenia werandy - drewniana. Budynek wyposażony jest w następujące media: energię elektryczną, przyłącze wodociągowe, przyłącze gazowe, przyłącze kanalizacji sanitarnej - odprowadzenie do kolektora w ul. Nadbrzeżnej. Wentylacja grawitacyjna poprzez istniejący murowany komin wentylacyjny. Przedmiotowy budynek, nie jest wpisany do rejestru zabytków, podlega ochronie z uwagi na usytuowanie w strefie ochrony konserwatorskiej. Przedmiotowa inwestycja nie należy do przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko. 4. Technologia robót i przyjęte rozwiązania techniczne: Szczegółowe rozwiązania techniczne, materiałowe, oraz organizacyjne zawarte są w Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych przedmiotu zadania. 4.1. Metoda realizacji. Realizacja remontu budynku powinna być wykonana przez firmę budowlaną posiadającą doświadczenie i stosowną wiedzę w robotach ogólnobudowlanych i instalacyjnych. Szczegóły, detale, rozwiązania techniczne i materiałowe wykonania prac budowlanych są zawarte w dokumentacji projektowej oraz oddzielnych opracowaniach branżowych. Wszystkie roboty budowlane i montażowe wykonać należy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami oraz przepisami BHP, pod nadzorem osób uprawnionych do kierowania tymi pracami oraz kontrolowania ich jakości. 4.2. Izolacja termiczna ścian. Projektuje się izolacje ścian zewnętrznych z styropianu gr. 20 cm. Budynek ociepla się metoda lekka - mokra. Metoda ta polega na przymocowaniu do ścian od strony zewnętrznej warstwowego układu elewacyjnego, w którym warstwę izolacyjną stanowią płyty ze styropianu, a warstwę elewacyjna - cienkowarstwowa akrylowa wyprawa tynkarska wykonana na podkładzie zbrojonym tkaniną szklaną. Podłoże musi być stabilne, o dostatecznej nośności, wolne od kurzu, pyłu, olejów, mchu i wyraźnie łuszczących się powłok malarskich czy też wypraw. Przy nierównościach podłoża większych niż +/-1 cm, podłoże należy wyrównać zaprawą. Kruche i odpadające tynki należy usunąć. Powierzchnie ścian należy oczyścić mechanicznie np. drucianymi szczotkami, a następnie zmyć wodą. Podłoże zagruntować preparatem wzmacniającym podłoże. Obróbki blacharskie (podokienniki) i rury spustowe zdemontować. 4.3. Izolacja termiczna dachu. W celu wykonania izolacji termicznej dachu, pomiędzy krokwie o wym. 10x14 cm, do których przymocowano po obu stronach deski o wym. 4x22 cm ułożyć izolację termiczną z wełny mineralnej gr. 22 cm., oraz na deski umocowane do krokwi ułożyć izolację z wełny mineralnej o gr. 8 cm w celu zminimalizowania mostków termicznych. 4.4. Konstrukcja i pokrycie dachowe. Przewiduje się wykonanie nowego pokrycia dachowego z dachówki karpiówki układanej w koronkę podwójnie w kolorze ceglastym oraz wymianę belek krokwiowych w ilości ok. 8 szt. (20 %) konstrukcji dachu. Pozostałe elementy więźby dachowej należy zaimpregnować. W celu ułożenia wełny mineralnej pomiędzy krokwiami o wym. 10 x 14 cm należy umocować po obu stronach krokwi deski o wym. 4x22 cm. Mocowanie desek do krokwi zgodnie z projektem budowlanym szczegół B. Projektowany układ warstw dachu: - dachówka karpiówka ceramiczna układana w koronkę podwójnie w kolorze ceglastym, - łaty o wym. 4x6 cm, - łaty o wym. 2,5x5 cm, - folia dachowa, - krokwie o wym. 10x14 + po obu stronach deski o wym. 4x22 cm, - płyty z wełny mineralnej gr. 22 cm, - folia paroizolacyjna, - płyta gipsowo-kartonowa gr. 1,25 cm. 4.5. Strop nad poddaszem. Należy wybrać mieszaninę żużla i ziemi z przestrzeni stropu nad poddaszem. Projektuje się wzmocnienie istniejących belek stropowych poprzez umocowanie po obu stronach belki desek drewnianych o wym. 4x22 cm. Mocowanie desek do belek zgodnie z projektem budowlanym szczegół A. Projektowany układ warstw stropu nad poddaszem: - deskowanie - płyta OSB gr. 2 cm, - folia paraizolacyjna, - wełna mineralna gr. 22 cm, - istniejące belki stropowe o wym. 14x20 cm + wzmocnienie obustronnie deskami o wym. 4x22 cm. Należy wykonać impregnację elementów drewnianych stropu nad poddaszem. 4.6. System odwodnienia budynku. Należy wykonać nowe obróbki blacharskie z blachy ocynkowanej lub powlekanej poliester w kolorze szarym gr. 0,50 mm. Zamontować nowe rynny tytan-cynk lub z blachy powlekanej poliester, szara , gr. 0,50 mm o przekroju okrągłym fi 150 mm podwieszone na hakach mocowanych do drewnianego krawędziaka okapowego co 50 cm z zachowaniem spadków w rynnach. Rury spustowe j.w. o przekroju okrągłym 120 mm, mocowane co 150 cm. Należy także zamontować bariery śniegowe i ławy kominiarskie. 4.7. Parapety zewnętrzne. Wykonać i zamontować parapety z blachy powlekanej (poliester 25 `m, kolor biały, gr. 0,50 mm). Parapety o szerokości dostosowanej do szerokości otworów okiennych i grubości ścian. Powinny one wystawać poza lico ocieplanych ścian, co najmniej 4,0 cm i muszą zabezpieczać elewacje przed przeciekami wody deszczowej. 4.8. Tynki - zewnętrzne mineralne. 4.9. Drzwi. Drzwi wejściowe - drewniane (u=1,6 W/m2K). 4.10. Stolarka okienna. Okna PCV lub drewniane z szybą zespoloną. 4.11. Kolorystyka. Ściany zewnętrzne - kolor biały, Cokół - kolor jasny brąz, Drzwi - kolor jasny buk, Okna - kolor biały, Parapety - kolor szary lub biały, Rynny i rury spustowe - kolor szary, Opierzenia - blacha stalowa. 4.12. Instalacje. Zaprojektowano nową instalację gazową zasilającą kotłownię budynku mieszkalno-biurowego oraz 2 kuchenki gazowe. Przewody instalacji gazowej wewnętrznej w budynku należy wykonać z rur miedzianych (system Profipress firmy VIEGA). Rury łączyć złączkami zaprasowywanymi (trójniki, kolanka itp.). Instalację c.o. zaprojektowano na parametry 55/45 0C. Dobrano grzejniki stalowe z podłączeniem bocznym typu K (parter) oraz dolnym typu KV. Rurociągi miedziane należy izolować termicznie izolacją z pianki polietylenowej elastycznej o grubości 20 mm. Przewidziano również wyminę instalacji wod - kan. i instalacji elektrycznej. Instalacja c.w.u. obejmuje swoim zakresem demontaż istniejącej instalacji, armatury sanitarnej, wodomierzy itp. oraz ułożenie nowej instalacji z rurociągów PP średnicy 32 mm. Instalacja kanalizacyjna obejmuje demontaż rur żeliwnych i montaż nowej instalacji z rurociągów PCV średnicy 110 i 160 mm. Instalacja elektryczna obejmuje wymianę rozdzielni TR oraz demontaż istniejących przewodów elektrycznych gniazd itp. wewnątrz budynku oraz montaż nowych przewodów i elementów instalacji elektrycznej. 5. Wizja lokalna: Zamawiający zaleca dokonanie przez oferenta wizji lokalnej w terenie oraz uzyskanie, wszelkich istotnych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania przedmiotowej oferty. Osoba do kontaktu w sprawie wizji terenowej: Bogdan Gądecki tel. 0 602-670-830. 6. Informacje dodatkowe: 6.1.Wykonawca robót przed przystąpieniem do realizacji zadania przedstawi szczegółowy harmonogram prac i uzyska akceptację Zamawiającego w celu realizacji przedmiotu zadania. 6.2.Wykonawca robót powinien uwzględnić w organizacji robót remontowych normalne funkcjonowanie biura Nadzoru Wodnego. 6.3 Przedmiot zamówienia jest dofinansowany przez Wojewódzki Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu. Wykonawca zadania jest zobligowany do wykonania i montażu tablicy informacyjnej opracowanej zgodnie ze wzorem Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu (http://www.wfosgw.poznan.pl/pub/files/file/2014/04/Wytyczne%20oznakowania%20zadan%20dofinansowywanych%20ze%20srodkow%20WFOSiGW%20w%20Poznaniu.pdf). Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną, audytem energetycznym, efektem ekologicznym, sztuką budowlaną oraz obowiązującymi normami i przepisami BHP. Informacje ogólne 1. Dokumentacja techniczna opracowana została w 2013 r. przez Przedsiębiorstwo Projektowo-Wykonawcze EKOTERMA Andrzej Maik; os. Stefana Batorego 25 / 17, 60 - 687 Poznań. 2. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów niż podane w dokumentacji projektowej lub STWiOR pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tych dokumentach. W sytuacji zastosowania innych materiałów niż przyjęte w dokumentacji projektowej wykonawca zobowiązany jest do złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały na etapie składania oferty przetargowej. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie wykonawca. 3. Załączony powyżej opis określa zakres robót przewidziany do realizacji w niniejszym postępowaniu. Wymagany termin wykonania zamówienia: do 30.09.2015 r. dla robót instalacyjnych kotłowni i instalacji gazowej, do 30 listopada 2015 r. dla pozostałego zakresu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.28 - Roboty budowlane w zakresie krycia powierzchni 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.26.13.20 - Kładzenie rynien 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.43.21.10 - Kładzenie podłóg 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.10 - Malowanie budynków 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Ogólnobudowlany i Instalatorstwo Elektryczne Andrzej Łyskawiński, ul. Pyzderska 72, 62-410 Zagórów, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 471547,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 295152,73

  • Oferta z najniższą ceną: 295152,73 / Oferta z najwyższą ceną: 341036,37

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.