Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-13
Nowy Sącz: Dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz narzędzi chirurgicznych
Numer ogłoszenia: 220049 - 2007; data zamieszczenia: 13.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu, ul. Młyńska 10, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. (018) 44388-77; 443-66-35, fax (018) 4438540; 443-86-01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.nowysacz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz narzędzi chirurgicznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje 19 zadań zadanie nr 1 - Sprzęt medyczny kod CPV Oryginalny kod CPV: 33.14.00.00 - Medyczne produkty inne niż chemiczne i produkty hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.00.00 - Materiały medyczne zadanie nr 2 - Sprzęt medyczny kod CPV 33.14.00.00-3 zadanie nr 3 - Sprzęt medyczny kod CPV 33.14.00.00-3 zadanie nr 4 - Aparaty ambu kod CPV 33.14.00.00-3 zadanie nr 5 - Dreny kod CPV 33.14.00.00-3 zadanie nr 6 - Zestawy do drenażu, systemy ssące kod CPV 33.14.16.20-2 zadanie nr 7 - Laryngoskop i narzędzia kod CPV 33.14.00.00-3 zadanie nr 8 - Krążki do zespoleń, staplery, zestaw laparoskopowy kod CPV 33.14.00.00-3 zadanie nr 9 - Ochrona na optyki, rękaw na oprzyrządowanie do endoskopii kod CPV 33.14.00.00-3 zadanie nr 10 - Zgłębniki gastrostomijne kod CPV 33. 14. 00. 00-3 zadanie nr 11 - Cewniki, zgłębniki kod CPV 33.14.00.00-3 zadanie nr 12 - Pętle, tace narzędziowe kod CPV 33.14.12.00-2 zadanie nr 13 - Protezy stawu kolanowego kod CPV 33.18.32.00-8 zadanie nr 14 - Endoprotezy dróg żółciowych kod CPV 33.14.00.00-3 zadanie nr 15 - Noże do mikrotomu kod CPV 33.14.00.00-3 zadanie nr 16 - Narzędzia kod CPV 33.14.00.00-3 zadanie nr 17 - Igły biopsyjne kod CPV 33.14.00.00-9 zadanie nr 18 - Ostrza wymienne do dermatomu kod CPV 33.14.00.00-9 zadanie nr 19 - Elektrody sterylne jednorazowe kod CPV 33.14.00.00-9
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 19.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności i nie podlegania wykluczeniu na podstawie art.24 pod uwagę będą brane oferty, w których udokumentowano: - zgodność prowadzonej działalności gospodarczej z zakresem objętym zamó-wieniem (na podstawie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktual-nego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), - nie zaleganie z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne (na podstawie zaświadczenia z Urzędu Skarbowego, ZUS lub KRUS) Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków na podstawie dokumentów przedstawionych przez Wykonawcę w ofercie (oświadczenia, dokumenty i wyka-zy).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, że profil działania Wykonawca odpowiada profilowi czynności objętych postępowaniem oraz wskazujący osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, albo że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.nowysacz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego 33-300 Nowy Sącz, ul. Młyńska 10 Cena SIWZ przesłanej pisemnie wynosi 20 PLN.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2007 godzina 11:00, miejsce: Sala Konferencyjna Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego ul. Młyńska 10 Nowy Sacz.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt medyczny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 52 poz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt medyczny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 16 poz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzęt medyczny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 29 poz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Aparat ambu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4poz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dreny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 14 poz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zestawy do drenażu, systemy ssące.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 7 poz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Laryngoskop i narzędzia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 57 poz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Krążki do zespoleń, staplery, zestaw laparoskopowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 10 poz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Ochrona na optyki, rękaw na oprzyrządowanie do endoskopii.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 poz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zgłębniki gastrostomijne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 poz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Cewniki Cavafix, zgłębniki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 8 poz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pętle, tace narzędziowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 8 poz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Protezy stawu kolanowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 poz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Endoprotezy dróg żółciowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 poz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Noże do mikrotomu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 poz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Narzędzia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 71 poz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Igły biopsyjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 poz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Ostrza wymienne do dermatomu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 poz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Elektrody sterylne jednorazowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 poz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- BZP.271.3.2025 Prace związane ze sporządzaniem operatu szacunkowego - działki niezabudowane
- Regulacja stanów prawnych dróg powiatowych nr 1513 K, 1516 K, 1528 K, 1532 K, 1544 K, 1567 K, 1568 K, 1570 K
- BZP.271.4.2025 Prace związane ze sporządzaniem operatu szacunkowego.
- sprzedaż i dostawa jajek
- sprzedaż i dostawa mięs i wyrobów mięsnych
- BZP.271.2.2025 Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu o napędzie elektrycznym na potrzeby Komendy Straży Miejskiej
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów szewnych
- Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych i materiałów jednorazowych (...) do Aresztu Śledczego w Poznaniu
- DOSTARCZANIE ZESTAWÓW DO DRUKOWANIA MODELI STEREOLITOGRAFICZNYCH
- Dostawa materiałów zużywalnych do diagnostyki obrazowej
- Dostawę produktu leczniczego matrycy z klejem do tkanek
- Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowych
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.