To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-16
Gdańsk: Przeprowadzenie badania losów usamodzielnianych wychowanków rodzin zastępczych zamieszkałych na terenie województwa pomorskiego wraz z raportem w ramach projektu Doskonalenie kompetencji zawodowych pracowników pomocy społecznej w województwie pomorskim, realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego
Numer ogłoszenia: 220075 - 2012; data zamieszczenia: 16.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 186691 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samorząd Województwa Pomorskiego, ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3261555, faks 058 3261556.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie badania losów usamodzielnianych wychowanków rodzin zastępczych zamieszkałych na terenie województwa pomorskiego wraz z raportem w ramach projektu Doskonalenie kompetencji zawodowych pracowników pomocy społecznej w województwie pomorskim, realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: 1) realizacji badania zgodnie z zakresem i minimum metodologicznym określonym w pkt 1 ppkt 3 SIWZ 2) przeprowadzenia 48 wywiadów pogłębionych (IDI) 3) sporządzenia projektu raportu metodologicznego oraz ostatecznego raportu metodologicznego, które powinny zawierać m.in.: a) szczegółową koncepcję badania, b) opis sposobu realizacji badania (z podziałem na poszczególne etapy), c) cel, przedmiot i zakres badania, d) zadania problemowe (szczegółowe określenie obszarów badawczych), e) źródła danych i informacji, f) opis metod i technik badawczych, g) scenariusz wywiadu IDI, h) kwestionariusz CATI 4) przekazania projektu raportu metodologicznego w terminie do 3 tygodni od dnia podpisania umowy 5) wprowadzenia korekt wynikających z uwag Zamawiającego, uzgodnienia i przekazania Zamawiającemu ostatecznego raportu metodologicznego w terminie do 5 tygodni od dnia podpisania umowy 6) sporządzenia projektu raportu końcowego oraz ostatecznego raportu końcowego. Projekt Raportu końcowego oraz Raport końcowy powinien zawierać następujące elementy: a) Streszczenie wykonawcze (nie więcej niż 5 stron A4); b) Spis treści; c) Wprowadzenie (opis przedmiotu, głównych celów i założeń badania, dobór i charakterystyka próby, opis okoliczności towarzyszących badaniu); d) Opis zastosowanej metodologii (opis koncepcji badania wraz z technikami i narzędziami badawczymi, a także źródłami pozyskania informacji); e) Opis wyników badania oraz ich analizę i interpretację; f) Rozdziały analityczne powinny zawierać podsumowanie i wnioski cząstkowe; g) Większość z przedstawionych (analizowanych) zagadnień powinno być zobrazowane graficznie i przedstawione w postaci tabeli opatrzonej komentarzem tekstowym, scharakteryzowane ogółem oraz w miarę możliwości w podziale na płeć (rysunki i mapy w formacie JPG; wykresy w formacie JPG); h) Wnioski i rekomendacje; i) Elementem podsumowującym będzie wypracowana przez Wykonawcę tabela rekomendacji zawierająca zidentyfikowane problemy, wagę problemu, wnioski, proponowane rekomendacje wraz ze sposobem ich wdrożenia, oczekiwany efekt, adresata, możliwy termin wdrożenia rekomendacji oraz odniesienie do miejsca w raporcie; j) Aneksy (pełna dokumentacja badania - w tym m.in. zestawienia tabelaryczne danych, jeśli nie zostały umieszczone we właściwym Raporcie, zastosowane narzędzia badawcze, lista instytucji, których przedstawiciele wzięli udział w badaniu, lista dokumentów i publikacji wykorzystanych przy realizacji badania); k) Ponadto Załącznik do Raportu końcowego w formie elektronicznej powinny stanowić tablice i zestawienia statystyczne wykorzystane w trakcie przeprowadzania analizy (zapisane we właściwym oprogramowaniu np. w MS Excel), pełna baza danych ilościowych w formacie .xls lub .sav oraz transkrypcje z wszystkich wywiadów. 7) Zamawiający wymaga, by raporty były zwięzłe, zostały przedstawione rzeczowo, w języku polskim, miały przejrzystą i logiczną konstrukcję. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia redakcji i korekty językowej projektu raportu i raportu ostatecznego. Raport końcowy powinien posiadać wizualizację - być opatrzony wykresami i mapami ułatwiającymi zrozumienie prezentowanych wyników. Powinien on również uwzględniać wszystkie elementy schematu / procesu badawczego, które mogły mieć istotny wpływ na rezultaty badania i ich interpretację. 8) przekazania projektu raportu końcowego spełniającego wszystkie wymagania dotyczące realizacji zamówienia w terminie do 15 listopada 2012 r. Zamawiający zastrzega, że opracowania częściowe, niedokończone lub niezredagowane nie będą przyjmowane jako projekt Raportu końcowego. Zamawiający zastrzega sobie 14 dni na zapoznanie się z projektem raportu końcowego i przekazanie uwag. 9) przekazania Zamawiającemu ostatecznego raportu końcowego w terminie do 05 grudnia 2012 r. Odbiór raportu końcowego nastąpi poprzez podpisanie przez strony protokołu zdawczo-odbiorczego bez zastrzeżeń. Protokół zdawczo-odbiorczy zostanie sporządzony w terminie do 2 dni roboczych od dnia oddania raportu końcowego przez Wykonawcę do dyspozycji Zamawiającego. 10) przekazania Projektu raportu metodologicznego, Raportu metodologicznego, Projektu raportu ostatecznego i Raportu ostatecznego w terminach wskazanych w pkt 4, 5, 8 i 9 niniejszego paragrafu, w wersji elektronicznej w postaci zapisów cyfrowych plików odpowiadających oprogramowaniu Microsoft Office Word do sekretariatu Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego na adres e-mail: rops@pomorskie.eu lub osobiście na płycie CD-ROM na adres ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk (III piętro, pok. 329) oraz z wersji papierowej (po 2 egzemplarze każdego raportu)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.50.00 - Usługi badań społecznych 79.31.12.00 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.3 Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GENERAL PROJEKT SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI LIKWIDACYJNEJ
jakie przetargi wygrała firma
GENERAL PROJEKT SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI LIKWIDACYJNEJ
- General Projekt Sp. z o.o., ul. Zakole 2, 10-699 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41666,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30800,00
Oferta z najniższą ceną: 30800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30800,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa wstępnie zadrukowanych blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej dla Politechniki Gdańskiej
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w formule zaprojektuj i wybuduj wraz z kontrolą rozliczenia zadania w podziale na części
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego
- Dostawa precyzyjnej, uniwersalnej maszyny wytrzymałościowej 10kN z przedłużoną ramą +250mm oraz ekstensometrem wideo
- Remont budynku pracowników działu zieleni w Gdańskim Ogrodzie Zoologicznym
- Remont pomieszczeń Domu Studenckiego nr 3 Politechniki Gdańskiej przy ul. Do Studzienki 32 w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.