Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-13
Śrem: zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Technolog prac wykończeniowych w budownictwie
Numer ogłoszenia: 220081 - 2010; data zamieszczenia: 13.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Śremie , ul. Adama Mickiewicza 56, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 2837059, faks 0-61 2837075 w. 40.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.srem.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Technolog prac wykończeniowych w budownictwie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Technolog prac wykończeniowych w budownictwie dla grupy 40 osób bezrobotnych i/lub poszukujących pracy, posiadających wykształcenie min. podstawowe, zainteresowanych podjęciem zatrudnienia w branży budowlanej, nie posiadających kwalifikacji zawodowych lub posiadających kwalifikacje zawodowe zdezaktualizowane. Termin wykonania zamówienia: I termin: I dekada września/I dekada października 2010 roku - szkolenie dla grupy 20 osób, realizowane w ramach: Programu zwiększającego aktywność zawodową osób w wieku 45/50 plus, II termin: III dekada października/III dekada listopada 2010 roku - szkolenie dla grupy 20 osób, realizowane w ramach: Programu aktywizacji osób do 30 roku życia. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wykonywania pracy na stanowisku pracownika budowlanego, odpowiedzialnego za wykończenie wnętrz. Kurs ma pomóc osobom bez kwalifikacji zawodowych w uzyskaniu konkretnych umiejętności i kwalifikacji, co też ma służyć zatrudnieniu w firmach zajmujących się branżą budowlaną i wykończeniami wnętrz. Kurs powinien opierać się zatem głównie na praktycznej nauce poszczególnych technik wykończeniowych i przyczynić się do podniesienia poziomu umiejętności osób planujących znaleźć zatrudnienie w przedsiębiorstwach remontowo-budowlanych. W zakresie tematycznym szkolenia muszą znaleźć się takie elementy jak: 1. BHP w budownictwie. 2. Technologia robót: murarsko-tynkarskich, malarsko-tapeciarskich oraz glazurniczo-posadzkarskich. 3. Zajęcia praktyczne z zakresu robót murarsko-tynkarskich. 4. Zajęcia praktyczne z zakresu robót malarsko-tapeciarskich. 5. Zajęcia praktyczne z zakresu robót glazurniczo-posadzkarskich. W ramach programu szkolenia na jednego uczestnika będzie przypadać około 200 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna = 45 minut) szkolenia, w tym około 40 godzin lekcyjnych zajęć teoretycznych i około 160 godzin lekcyjnych zajęć praktycznych. Szkolenie będzie odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do max 15:00. Liczba godzin szkolenia w ciągu jednego tygodnia nie może być mniejsza niż 30 godzin zegarowych (1 godzina zegarowa = 60 minut). Wyżej wymieniony czas trwania szkolenia uwzględnia przerwy. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia poczęstunek: - w trakcie szkolenia napoje zimne tj. woda, soki, - w trakcie przerw: kawę, herbatę, cukier, mleko, ciastka i kanapki. Szkolenie powinno odbywać się na terenie Śremu. W przypadku, gdyby szkolenie odbywało się poza Śremem, Wykonawca zapewni dojazd uczestników do miejsca szkolenia oraz z powrotem do Śremu. Szkolenie będzie prowadzone przez wykwalifikowaną kadrę, praktyków i mistrzów budowlanych w odpowiednio przystosowanych do prowadzenia zajęć pomieszczeniach, których liczba i pojemność jest adekwatna do wielkości każdej grupy szkoleniowej zapewniająca bezpieczeństwo i komfort nauki: - w zakresie zajęć teoretycznych - sale wykładowe, - w zakresie praktycznej nauki zawodu poligony budowlane (hala przygotowana na potrzeby praktycznej nauki zawodu). Kurs będzie prowadzony w sposób aktywny i dostosowany do grupy szkoleniowej. W trakcie szkolenia Wykonawca zapewni: 1) materiały edukacyjne na potrzeby zajęć teoretycznych (w tym materiały piśmiennicze do prowadzenia notatek) oraz materiały, sprzęt i narzędzia budowlane niezbędne do przeprowadzania zajęć praktycznych (w tym materiały murarskie, tynkarskie, glazurnicze i malarskie). 2) każdemu uczestnikowi szkolenia kompletną odzież roboczą i środki ochrony osobistej stosownej do pory roku i wykonywanych prac - zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP. Zajęcia praktyczne powinny odbywać się z zachowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy. W przypadku skierowania przez Zamawiającego na szkolenie osób zarejestrowanych jako poszukujące pracy, Wykonawca zobowiązany będzie ubezpieczyć uczestników szkoleń od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do i z miejsca szkolenia. Okres ubezpieczenia obejmuje cały okres trwania szkolenia. Wykonawca dokona ubezpieczenia kursantów na podstawie imiennej listy sporządzonej przez Zamawiającego. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kopię polisy ubezpieczeniowej najpóźniej w dniu rozpoczęcia zajęć. Celem dokonania oceny szkolenia, Wykonawca będzie prowadzić dokumentację przebiegu szkolenia: 1. dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych (listę obecności uczestnicy powinni podpisywać w każdym dniu zajęć), 2. rejestr wydanych zaświadczeń i/lub certyfikatów. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia wśród uczestników zajęć oceny merytorycznej i technicznej przebiegu szkolenia. W tym celu na zakończenie kursu uczestnicy wypełnią imienną ankietę służącą do oceny szkolenia. Wyniki ankiety oceniającej Wykonawca przedstawi Zamawiającemu. Po zakończeniu szkolenia jego uczestnicy otrzymają stosowne zaświadczenie i/lub certyfikat o jego ukończeniu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć kopię zaświadczenia o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy wojewódzki urząd pracy. Zamawiający dokonana weryfikacji wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych pod kątem jego aktualności w elektronicznej bazie danych prowadzonej przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli instytucja szkoleniowa będzie posiadała w rejestrze instytucji szkoleniowych status aktywna na 2010 rok. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana będzie przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dostarczonych oświadczeń i dokumentów.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert tj. od 23.08.2007r do 22.08.2010r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 3 szkolenia z zakresu objętego przedmiotem niniejszego zamówienia. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana będzie przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dostarczonych oświadczeń i dokumentów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował potencjałem technicznym adekwatnym do przedmiotu zamówienia umożliwiającym prawidłową realizację szkoleń, tj: 1) pomieszczeniami do przeprowadzenia zajęć teoretycznych, których liczba i pojemność jest adekwatna do wielkości grup szkoleniowych, 2) zagwarantuje materiały edukacyjne na potrzeby zajęć teoretycznych (w tym materiały piśmiennicze do prowadzenia notatek) oraz materiały, sprzęt i narzędzia budowlane niezbędne do przeprowadzania zajęć praktycznych (w tym materiały murarskie, tynkarskie, glazurnicze i malarskie). 3) zagwarantuje każdemu uczestnikowi szkolenia kompletną odzież roboczą i środki ochrony osobistej stosownej do pory roku i wykonywanych prac - zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP. 4) zagwarantuje stanowiska do praktycznej nauki na tzw. poligonach budowlanych. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana będzie przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dostarczonych oświadczeń i dokumentów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobami o odpowiednich kwalifikacjach umożliwiających realizację zamówienia, w tym posiadających doświadczenie zawodowe w postaci przeprowadzonych minimum 3 szkoleń grupowych w ciągu 2009 roku z zakresu tematyki szkolenia określonego w przedmiocie zamówienia. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana będzie przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dostarczonych oświadczeń i dokumentów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca: a)osiągnął w 2009 roku obrót w wysokości co najmniej 600.000,00 zł (jeżeli okres działalności jest krótszy to minimalna wysokość obrotu powinna być proporcjonalna do okresu prowadzenia działalności). Przez obrót należy rozumieć obrót w rozumieniu ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004r. nr 54, poz. 535 z późn. zm.). b) posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na czas realizacji przedmiotowego zamówienia na kwotę co najmniej 100.000,00 zł. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana będzie przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dostarczonych oświadczeń i dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 30
- 2 - Potencjał techniczny - 50
- 3 - Certyfikat jakości - 10
- 4 - Dokument potwierdzający ukończenie szkolenia - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiany miejsca szkolenia, które można dokonać, gdy wynikają one z przyczyn losowych, całkowicie niezależnych od Wykonawcy. W związku z powyższym, Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać pisemną zgodę od Zamawiającego, występując do niego z informacją o zmianie miejsca odbywania szkolenia. W piśmie Wykonawca zobowiązany będzie wskazać przyczyny zmiany miejsca i podać nowe miejsce odbywania zajęć. 2. Zmiany w harmonogramie realizacji szkolenia, których można będzie dokonać w przypadku wystąpienia uzasadnionych okoliczności uniemożliwiających zrealizowanie zamówienia zgodnie z załączonym do umowy harmonogramem. W związku z powyższym, Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu pisma uzasadniającego konieczność dokonania zmian wraz ze zmienionym harmonogramem realizacji szkolenia. Zamawiający winien udzielić pisemnej zgody na zmianę harmonogramu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.srem.pl bądź www.pup.srem.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Śremie, 63-100 Śrem, ul. Mickiewicza 56, pokój nr 11 (I piętro).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2010 godzina 08:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Śremie, 63-100 Śrem, ul. Mickiewicza 56, pokój nr 13 - sekretariat, I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŚREMU
- Transport odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych do Instalacji
- Usługa ubezpieczenia pojazdów Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej w Śremie sp. z o.o.
- KOMPLEKSOWA DOSTAWA GAZU ZIEMNEGO WYSOKOMETANOWEGO TYPU E NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W PSARSKIM na rok 2025
- Dostawa tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Śremie
- Rozbudowa stacji tankowania LNG/CNG w Mateuszewie
więcej: przetargi w Śremie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa urządzeń i usług w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" - część I
- Wsparcie edukacyjne w projekcie pn. "Rozwój osobisty kluczem do sukcesu - kompleksowe wsparcie uczniów i nauczycieli w budżetowych jednostkach oświatowych kształcenia ogólnego Gminy Miasto Szczecin"
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Niemcza realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Budowa klastra serwerów (HA) w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny samorząd"
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Iłowa realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.