Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-11
Tczew: dostawa samochodu osobowego
Numer ogłoszenia: 220098 - 2008; data zamieszczenia: 11.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Armii Krajowej 39, 83-110 Tczew, woj. pomorskie, tel. 058 7770020, fax. 058 5326003.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.tczew.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa samochodu osobowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu osobowego zwanego dalej mikrobusem wyposażonego w podjazd dostosowujący pojazd do przewozu osób niepełnosprawnych, który w wersji podstawowej jest samochodem 9-cio miejscowym, wg. poniższej specyfikacji: Typ nadwozia 1. ilość miejsc siedzących - 8 + 1 2. długość pojazdu - minimum 4700 mm, 3. wysokość pojazdu - minimum 2100 mm, 4. szerokość bez lusterek - minimum 1800 mm, 5. wysokość podłogi od podłoża - maksimum 550 mm, 6. szyby boczne w II i III rzędzie siedzeń, 7. II i II rząd siedzeń z regulacją kąta pochylenia oparcia i pasami bezpieczeństwa dwupunktowymi, 8. podsufitka nadwozia, 9. boczki i słupki w tapicerce twardej, 10. przystosowanie do przewozu 1 osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim: a. 1 stanowisko dla wózka inwalidzkiego po wymontowaniu środkowego siedzenia z III rzędu siedzeń, b. tylne najazdy Kolor nadwozia 1. zielony , czerwony(bordo), lub niebieski (granatowy) drzwi 1. liczba drzwi - 4 2. Drzwi tylne dwuskrzydłowe oszklone, 3. drzwi boczne przesuwane z prawej strony oszklone minimum 1000 mm Silnik 1. o mocy minimalnej 90KM, 2. diesel bezpieczeństwo 1. poduszka powietrzna kierowcy, 2. pasy bezpieczeństwa z napinaczami pirotechnicznymi i ogranicznikami napięcia, 3. układ zapobiegający blokowaniu się kół podczas hamowania (ABS) zabezpieczenia 1. immobiliser w kluczyku 2. blokada skrzyni biegów, 3. autoalarm, 4. centralny zamek na wszystkie drzwi, Skrzynia biegów 1. manualna, 2. ilość biegów 5 lub 6 oraz wsteczny Kierownica 1. wspomaganie układu kierowniczego, 2. wskazana regulowana wysokość wyposażenie 1. lusterka zewnętrzne regulowane od wewnątrz, 2. światło przeciwmgielne tylne, 3. dodatkowe tylne światło stop, 4. radioodtwarzacz CD z 4 głośnikami 5. koło zapasowe, 6. komplet opon zimowych wzmocnionych na felgach stalowych 7. zegar analogowy lub cyfrowy, 8. podłoga z wykładziną antypoślizgową, 9. regulacja ustawienia wysokości świateł z miejsca kierowcy, 10. komplet dywaników samochodowych, Wymagania dodatkowe 1. samochód fabrycznie nowy wyprodukowany w roku 2008, 2. dopuszczenie do ruchu (świadectwo homologacji) Okres gwarancji 1. min. 24 miesiące na mechanikę, 2. min. 36 miesięcy na powłokę lakierniczą, 3. min. 72 miesięcy na perforację blach..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.00.00 - Samochody osobowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.00.00 - Samochody osobowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1. Warunki 1.1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1.1.1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.1.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.1.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.1.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.2. Opis oceny spełnienia warunków: 1.2.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunki określone w pkt. 1.1. spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 1.2.2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w przedmiotowym postępowaniu oświadczeń lub dokumentów, wg. formuły spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć: 1.1.1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ust. 2 ustawy Pzp - zał. Nr 1 do oferty, 1.1.2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp - zał. Nr 2 do oferty, 1.1.3. Wypełniony formularz cenowy - zał. Nr 3 do oferty, 1.1.4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, z datą wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.1.5. Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik, , tj. dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy powinno być dołączone do oferty, o ile sposób reprezentacji nie wynika z innych dokumentów, np. z odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, załączonych do oferty oraz powinno odpowiadać w zakresie formy przepisom Kodeksu Cywilnego (oryginał lub uwierzytelniony odpis). 1.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.1.4 .składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości. 1.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1.2 .zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 1.4. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 1.4.1. Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 1.4.2. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 1.1.1, 1.1.2., 1.1.5 powinny być złożone przez każdy podmiot. 1.5. W przypadku załączenia do oferty innych dokumentów niż wymagane przez Zamawiającego (np. materiały reklamowe) dokumenty takie nie będą oceniane przez Zamawiającego i nie będą miały wpływu na wybór najkorzystniejszej oferty. 1.6. Zakres i forma ww. dokumentów musi być zgodna z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.tczew.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tczewie przy ul. Armii Krajowej 39 - sekretariat..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2008 godzina 08:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tczewie przy ul. Armii Krajowej 39 - sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TCZEWA
- Poprawa stanu nawierzchni bitumicznych
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: "Remont kapliczki w Czarlinie"
- Budowa przedszkola na terenie Gminy Tczew
- Budowa drogi w miejscowości Boroszewo (dz. nr 167)
- Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego dróg gminnych i wewnętrznych w mieście Tczewie w 2025 r.
- "Modernizacja dachu hali sportowej II Liceum Ogólnokształcącego w Tczewie"
więcej: przetargi w Tczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Copernicus PL Sp. z o.o."
- "Wynajem długoterminowy 1 szt. samochodu osobowego o napędzie elektrycznym dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Kielcach"
- Zakup i dostawa pojazdu 9-cio osobowego do przewozu niepełnosprawnych wychowanków placówek opiekuńczo- wychowawczych w Kartuzach.
- Zakup samochodów służbowych dla III Oddziału ZUS w Warszawie
- Zakup i dostawa samochodu osobowego o napędzie hybrydowym dla OT KOWR w Łodzi
- Dostawa samochodu osobowego operacyjnego
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.