To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-08-16
Kielce: Dostawa wyposażenia budynku administracyjno-warsztatowego
Numer ogłoszenia: 220105 - 2011; data zamieszczenia: 16.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 126963 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o., ul. Krakowska 64, 25-701 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3653100, faks 041 3455220.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia budynku administracyjno-warsztatowego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa wyposażenia budynku administracyjno-warsztatowego według zestawienia: PAKIET I: 1.Metalowa dwudrzwiowa szafka ubraniowa z możliwością ustawienia na podstawce z ławką - 24 szt. a) wymiary [cm] wys. x szer. x gł.: 180 x 60 x 49;b)malowana proszkowo - kolor jasny popiel; c)wieniec dolny z blachy 1 mm, pozostałe elementy szafy z blachy 0,8 mm; d)przedziały wyposażone w drążek i wieszaki ubraniowe, haczyk na ręcznik i lusterko;e)szafka zamykana na klucz z zamkiem ryglującym w trzech punktach. 2. Podstawa szafki ubraniowej z ławką - 24 szt. a) wymiary [cm] wys. x szer. x gł.: 40,5 x 59,9 x 74,5; b) stelaż wykonany z profili stalowych, zamkniętych o przekroju czworokątnym - kolor jasny popiel; c) siedzisko wykonane z listew plastikowych; d) stopki podstaw wyposażone w regulatory wysokości; Uwagi dotyczące Pakietu I: 1. Wymiary gabarytowe mebli nie mogą odbiegać od podanych w SIWZ o więcej niż +/- 5 %; PAKIET II: 1.System regałów przesuwnych - 1 kpl. a) systemem zabudować powierzchnię o wymiarach [cm]:szer. x gł. x wys.: 495 x 120 x 220; b) regulacja półek co 2 cm bez konieczności użycia jakichkolwiek narzędzi; c) grubość półek - 2 cm; d) półki gięte trzykrotnie na dłuższych i dwukrotnie na krótszych krawędziach pod kątem prostym, co zapewnia odpowiednią ich wytrzymałość; e) półki wykonane z blachy o grubości min. 0,8 mm; f) standardowe obciążenie półki - 90 kg; g) mechanizm przesuwu regału wyposażony w przekładnię dwustopniową o przełożeniu 1:5, wyposażoną w korbę trójramienną z uchwytami kulkowymi obracającymi się wokół własnej osi; h) mechanizm przenoszący napęd z korby na układ jezdny; i) blokada przesuwu umieszczona po środku korby; j) wózek jezdny wykonany z profilu zimnogiętego o grubości 2 mm, zapewniający odpowiednią sztywność; k) elementy łożyskowe mocowane na łożyskach kulkowych zamkniętych; l) wszystkie elementy metalowe systemu regałów: fosforanowane i pomalowane lakierem proszkowym; ł) frontowe panele maskujące wykonane z jednolitej blachy zimnowalcowanej, lakierowanej proszkowo; m) ściany boczne regałów wykonane ze stali zimnowalcowanej i lakierowane proszkowo, wyposażone w dwa rzędy otworów do mocowania półek; n) regały wyposażone w blachy środkowe; o) regały wyposażone w odboje dystansowe o długości ok.10 mm; p) regały wyposażone w elementy konstrukcyjne zabezpieczające przed niekontrolowanym przechyłem lub przewróceniem. r) regały wyposażone w tabliczki służące do opisywania zawartości aktowej; Uwagi dotyczące Pakietu II: 1.Przed przystąpieniem do przetargu, Wykonawca obowiązany jest do dokonania wizji lokalnej na miejscu wraz z koniecznym pomiarem pomieszczenia pod kątem proponowanych regałów. 2.Kolor - jasny popiel. PAKIET III: 1. Stół do stołówki - 10 szt. a) wymiary blatu [cm]: 80 x 80; b)wysokość - 74 - 76 cm; c) blat grubości min. 30 mm; d) kolor blatu - buk; e) nogi chromowane; 2.Krzesło z oparciem nadające się do stołówki - 40 szt. a) profilowane siedzisko i oparcie ze sklejki bukowej lakierowanej; b)podnóże spawane z rurek stalowych; c) wykończenie powierzchni metalowych - lakier proszkowy w kolorze antracyt; d)nogi wyposażone w plastikowe stopki chroniące podłoże; e) możliwość układania w stóg maks. 10 szt. f) nośność - min. 110 kg. PAKIET IV: 1.Meble do stołówki i zaplecza socjalnego stołówki - 1 kpl. a) szafki stojące z blatem kuchennym o długości zabudowy ok.400 cm; a.a - szafka stojąca dwudrzwiowa o wymiarach [cm]:szer. x wys.x gł. - 100 x 80 x 60 z dwoma półkami z możliwością regulacji wysokości - szt.2; a.b - szafka stojąca o wymiarach [cm]:szer. x wys. x gł. - 40 x 80 x 60 z trzema wysuwanymi szufladami; jedna szuflada wyposażona we wkład na sztućce - szt.1; a.c - szafka stojąca dwudrzwiowa o wymiarach [cm]:szer. x wys.x gł. - 80 x 80 x 50 pod zlewozmywak - szt.2; a.d - blat kuchenny laminowany w kolorze grafit; a.e - drzwi do szafek wykonane z płyty MDF w kolorze metalic; a.f - uchwyty w kolorze srebrnym; a.g - nogi do szafek o wys. 10 cm w kolorze srebrnym. b) szafki wiszące o długości zabudowy ok.360 cm. a.a - szafka wisząca dwudrzwiowa o wymiarach [cm]:szer. x wys. x gł. - 100 x 72 x 30 z dwoma półkami z możliwością regulacji wysokości - szt.2; a.b - szafka wisząca dwudrzwiowa o wymiarach [cm]:szer. x wys. x gł.- 80 x 72 x 30 z zamontowanymi ociekaczami chromoniklowanymi- szt.2; a.c - drzwi do szafek wykonane z płyty MDF w kolorze metalic; a.d - uchwyty w kolorze srebrnym; a.e - listwa do montażu szafek o długości szafek. Uwagi dotyczące Pakietu IV: 1.Przed przystąpieniem do przetargu, Wykonawca obowiązany jest do dokonania wizji lokalnej na miejscu wraz z koniecznym pomiarem pomieszczenia pod kątem proponowanych mebli. 2.W posiadaniu Zamawiającego znajduje się dwa dwukomorowe zlewozmywaki o wymiarach 80x50 cm do wykorzystania. PAKIET V: 1. Biurko półokrągłe, profilowane - 1 szt. a)wymiary [cm]: szerokość x głębokość x wysokość- 160 x 83 x 75;b)wysuwana półka na klawiaturę komputera;c)blat grubości min. 25 mm;d)na stelażu metalowym chrom-mat. z przesłoną z blachy perforowanej Alu. 2. Biurko półokrągłe, profilowane - 1 szt. a)wymiary [cm]: szerokość x głębokość x wysokość - 160 x 75 x 75;b)wysuwana półka na klawiaturę komputera;c)blat grubości min. 25 mm;d)na stelażu metalowym chrom-mat. z przesłoną z blachy perforowanej Alu. 3. Biurko półokrągłe, profilowane (lustrzane odbicie poz.2) - 1 szt. a)wymiary [cm]: szerokość x głębokość x wysokość- 160 x 75 x 75;b)wysuwana półka na klawiaturę komputera;c)blat grubości min. 25 mm;d)na stelażu metalowym chrom-mat. z przesłoną z blachy perforowanej Alu. 4. Szafka z szufladami - 3 szt. a)wymiary [cm] szerokość x głębokość x wysokość: 50 x 50 x 75;b)konstrukcja grubości min. 18 mm;c)trzy szuflady zamykane na zamek centralny;d)prowadnice rolkowe w szufladach 5. Regał na segregatory - 2 szt. a)wymiary [cm] szerokość x głębokość x wysokość: 90 x 36 x 184; b)w dolnej części jedna półka dzieląca powierzchnię na dwie - o wys.33 cm każda, drzwi pełne zamykane na zamek ;c)3 półki niezabudowane drzwiami;d)wykonana z płyty meblowej o grubości min. 18 mm;e)tył wykonany z płyty pilśniowej drewnopodobnej;f)uchwyty przy drzwiach satynowe;g)półki wewnątrz z możliwością regulacji wysokości; 6. Regał na segregatory - 1 szt. a)wymiary [cm] szerokość x głębokość x wysokość: 90 x 36 x 184;b)podzielony czterema półkami;c)zabudowany drzwiami zamykanymi na zamek;d)wykonany z płyty meblowej o grubości min. 18 mm;e)tył wykonany z płyty pilśniowej drewnopodobnej;f)uchwyty przy drzwiach satynowe;g)półki wewnątrz z możliwością regulacji wysokości; 7. Nadstawka na regał - 3 szt.a)wymiary [cm]: szerokość x głębokość x wysokość - 90 x 36 x 62 b)1 półka na wysokości 33 cm, całość zabudowana drzwiami zamykanymi na zamek;c)wykonana z płyty meblowej o grubości min. 18 mm;d)tył wykonany z płyty pilśniowej drewnopodobnej;e)uchwyty przy drzwiach satynowe;g)półki wewnątrz z możliwością regulacji wysokości; 8. Regał na segregatory - 1 szt. a)wymiary [cm] szerokość x głębokość x wysokość: 50 x 36 x 184;b)podzielony czterema półkami;c)zabudowany drzwiami zamykanymi na zamek;d)wykonany z płyty meblowej o grubości min. 18 mm;e)tył wykonany z płyty pilśniowej drewnopodobnej;f)uchwyty przy drzwiach satynowe;g)półki wewnątrz z możliwością regulacji wysokości; 9. Nadstawka na regał - 1 szt. a)wymiary [cm]: szerokość x głębokość x wysokość - 50 x 36 x 62;b)1 półka na wysokości 33 cm, całość zabudowana drzwiami zamykanymi na zamek;c)wykonana z płyty meblowej o grubości min. 18 mm;d)tył wykonany z płyty pilśniowej drewnopodobnej;e)uchwyty przy drzwiach satynowe; f)półki wewnątrz z możliwością regulacji wysokości; 10. Szafka niezabudowana - 1 szt. a)wymiary [cm] szerokość x głębokość x wysokość: 70 x 50 x 75;b)szafka podzielona jedną półką; c)wykonana z płyty meblowej o grubości min. 18 mm;d)tył wykonany z płyty pilśniowej drewnopodobnej;e)półka z możliwością regulacji wysokości; 11. Fotel biurowy - 3 szt. a)mechanizm TILT umożliwiający ich blokadę w pozycji do pracy; b)tapicerowany tkaniną Micro w kolorze granatowym lub szafirowym; c)wyposażony w podłokietniki; d)wysokość siedziska regulowana za pomocą podnośnika pneumatycznego; e)oparcie wyprofilowane w części lędźwiowej;f)kółka do powierzchni miękkich; g)objęte gwarancją w systemie door to door. 12. Wieszak ubraniowy naścienny z półką - 1 szt. a)wymiary [cm]: szerokość x wysokość: 70 x 120 Uwagi dotyczące Pakietu V: 1.Przed przystąpieniem do przetargu, Wykonawca obowiązany jest do dokonania wizji lokalnej na miejscu wraz z koniecznym pomiarem pomieszczenia pod kątem proponowanych mebli. 2.Meble - kolor wiśnia Oxford. 3.Rozmieszczenie półek w meblach przeznaczonych na przechowywanie segregatorów powinno być tak dobrane, aby ich wysokość w świetle wynosiła min.33 cm. 4.Meble należy wykonać z płyty wiórowej oklejanej laminatem; płyta musi posiadać atest higieniczny wydany przez uprawniony instytut, musi odpowiadać wymaganiom higienicznym klasy E1. 5.Krawędzie elementów meblowych muszą być oklejone obrzeżem PVC o gr. 1-2 mm, posiadającym atest zgodnie z którym, produkt odpowiada wymaganiom higienicznym w każdych warunkach użytkowania. 6.Użyte kleje nie mogą stanowić zagrożenia dla zdrowia. 7.Wymiary gabarytowe mebli nie mogą odbiegać od podanych w SIWZ o więcej niż +/- 1% za wyjątkiem poz.11. PAKIET VI: 1. Fotel biurowy 2 szt. a)mechanizm TILT umożliwiający ich blokadę w pozycji do pracy ;b)tapicerowany ecoskórą w kolorze beżowym;c)wyposażony w podłokietniki;d)wysokość siedziska regulowana za pomocą podnośnika pneumatycznego;e)oparcie wyprofilowane w części lędźwiowej;f)objęte gwarancją w systemie door to door. 2. Krzesło metalowe tapicerowane - 12 szt. a)dostawiane;b)tapicerka zmywalna koloru popielatego;c)o metalowej, chromowanej ramie; PAKIET VII: 1. Szafa metalowa (pancerna) - 3 szt. a)wymiary [cm]: szerokość x wysokość x głębokość (bez drzwi)- 100 x 190 x 50; b)3 dolne półki - wysokość po 33 cm;c)1 środkowa półka - wysokość - 35 cm;d)1 górna półeczka - wysokość - 8,5 cm;e)2 szafki zamykane na klucz - wysokość - 21,5 cm.f)kolor - jasny popiel. Uwagi dotyczące Pakietu VII: 1. Przed przystąpieniem do przetargu, Wykonawca obowiązany jest do dokonania wizji lokalnej na miejscu wraz z koniecznym pomiarem pomieszczenia pod kątem proponowanych mebli. PAKIET VIII: 1. Nadstawka na szafę - 3 szt. a)wymiary [cm]: szerokość x wysokość x głębokość (bez drzwi)- 80,3 x 71,5 x 36,5; b)jedna półka wykonana z płyty meblowej o grubości min. 18 mm;c)półka wewnątrz z możliwością regulacji wysokości;d)tył wykonany z płyty pilśniowej drewnopodobnej;e)uchwyty przy drzwiach satynowef)drzwi zamykane na zamek;g)okleina w pionowe słoje;f)kolor - wiśnia Oxford. 2. Szafa na segregatory - 1 szt. a)wymiary [cm] szerokość x głębokość x wysokość: 90 x 36 x 184;b)szafa podzielona czterema półkami;c)szafa zabudowana drzwiami zamykanymi na zamek;d)wykonana z płyty meblowej o grubości min. 18 mm;e)tył wykonany z płyty pilśniowej drewnopodobnej;f)uchwyty przy drzwiach satynowe;g)półki wewnątrz z możliwością regulacji wysokości;h)kolor - wiśnia Oxford. Uwagi dotyczące Pakietu VIII: 1. Przed przystąpieniem do przetargu, Wykonawca obowiązany jest do dokonania wizji lokalnej na miejscu wraz z koniecznym pomiarem pomieszczenia pod kątem proponowanych mebli. PAKIET IX: - meble gabinetowe wykonane z płyty wiórowej oklejonej naturalną okleiną czereśniową wybarwioną na kolor koniakowy, wykończone lakierem nawierzchniowym 1. Szafa ubraniowa - 1 szt. a)wymiary: [mm] szerokość x głębokość x wysokość. - 766 x 425 x 2000;b)ścianki wykonane z płyty meblowej o grubości min. 36 mm;c)elementy konstrukcyjne - dolna i górna krawędź- z płyty meblowej o grubości min. 22 mm;d)cokół o wys. min.70 mm;e)grubość drzwi min.17 mm; f)uchwyty przy drzwiach satynowe- min. 128 mm; 2. Słupek - 1 szt. a)wymiary: [mm] szerokość x głębokość x wysokość. - 416 x 425 x 2000;b)ścianki wykonane z płyty meblowej o grubości min. 36 mm;c)podzielony na pięć równych części półkami;d)półki z możliwością regulacji wysokości;e)cztery części niezabudowane; f)półki wykonane z płyty meblowej o grubości min. 22 mm;g)druga część od dołu zabudowana dwoma szufladkami o wys. min. 147 mm;h)w górnej szufladce zamek centralny;i)uchwyty przy szufladkach satynowe- min. 128 mm;j)elementy konstrukcyjne - dolna i górna krawędź- z płyty meblowej o grubości. min. 22 mm;k)cokół o wys. min.70 mm; 3. Witryna - 1 szt. a)wymiary: [mm] szer. x gł. x wys. - 766 x 425 x 2000;b)ścianki wykonane z płyty meblowej o grubości min. 36 mm;c)podzielony na pięć równych części półkami;d)półki z możliwością regulacji wysokości;e)półki wykonane z płyty meblowej o grubości min. 15 mm; f)drzwi przeszklone; g)drzwi o grubości min.20 mm., zamykane na zamek;h)uchwyty przy drzwiach satynowe - min. 128 mm mocowane do części drewnianej; i)elementy konstrukcyjne - dolna i górna krawędź- z płyty meblowej o grubości; min. 22 mm; j)cokół o wys. min.70 mm; 4. Szafka stojąca - 2 szt. a)wymiary: [mm] szer. x gł. x wys. - 766 x 425 x 1376;b)ścianki wykonane z płyty meblowej o grubości min. 36 mm;c)zabudowana drzwiami zamykanymi na zamek;d)dwie półki z możliwością regulacji wysokości;e)półki wykonane z płyty meblowej o grubości min. 15 mm;f)uchwyty przy drzwiach satynowe- min. 128 mm;g)elementy konstrukcyjne - dolna i górna krawędź- z płyty meblowej o grubości min. 22 mm;h)cokół o wys. min.70 mm; 5. Szafka stojąca - 1 szt. a)wymiary: [mm] szer. x gł. x wys. - 416 x 425 x 1376;b)ścianki wykonane z płyty meblowej o grubości min. 36 mm;c)zabudowana drzwiami zamykanymi na zamek;d)dwie półki z możliwością regulacji wysokości;e)półki wykonane z płyty meblowej o grubości min. 15 mm;f)uchwyty przy drzwiach satynowe- o dł. min. 128 mm;g)elementy konstrukcyjne - dolna i górna krawędź- z płyty meblowej o grubości min. 22 mm;h)cokół o wys. min.70 mm. 6. Stół konferencyjny - 1 szt. a)blat wykonany z płyty wiórowej o grubości min. 58 mm;b)wymiary: [mm] dł. x szer. x wys. - 1600 x 750 x 767;c)wąskie płaszczyzny wzdłużne oklejone 23 mm doklejkami profilowanymi z tarcicy;d)blat stołu tak ukształtowany, że można go zestawiać z biurkiem prostopadle; e)łącznik między wspornikami o grubości min.29 mm;f)grubość wsporników min. 43 mm. 7. Dostawka półokrągła - 4 szt. a)blat wykonany z płyty wiórowej o grubości min. 58 mm;b)wymiary: [mm] gł. x szer. x wys. - 375 x 750 x 767;c)stojak o grubości min.45 mm wykonany z płyty wiórowej oklejonej na płaszczyznach; wąskich pionowych profilowymi doklejkami min.25 mm z tarcicy. 8. Biurko z szafką szufladową- 1 szt. a)blat wykonany z płyty wiórowej o grubości min. 58 mm;b)wymiary: [mm] szer. x gł. x wys. - 1600 x 750 x 767;c)blat biurka tak ukształtowany, że można go zestawiać ze stołem prostopadle; d)ścianki wykonane z płyty meblowej o grubości min. 36 mm;e)szafka z trzema szufladami umieszczona po prawej stronie biurka,szuflada o wys. min. 135 mm;f)korpus wykonany z płyty wiórowej 18 mm z doklejkami o grubości 20 mm z tarcicy;g)wszystkie krawędzie i narożniki zewnętrzne mają być zaoblone;h)szuflady zamykane na zamek centralny;i)uchwyty satynowe - min. 128 mm. 9. Biurko komputerowe z szafką drzwiową - 1 szt. a)wymiary: [mm] szer. x gł. x wys. - 1200 x 500 x 709;b)ścianki wykonane z płyty meblowej o grubości min. 36 mm;c)szafka drzwiowa umieszczona po lewej stronie biurka;d)korpus wykonany z płyty wiórowej 18 mm z doklejkami o grubości 20 mm z tarcicy;e)wszystkie krawędzie i narożniki zewnętrzne mają być zaoblone;f)drzwiczki szafki zamykane na zamek patentowy;g)uchwyt satynowy;h)zamontowany wysuwany blat na klawiaturę. 10. Krzesło drewniane, tapicerowane - 6 szt. a)wykonane z drewna w okleinie czereśniowej - wybarwienie koniak; b)tapicerowane materiałem deseniowym;c)ergonomicznie dopasowane. 11. Fotel obrotowy na kółkach - 1 szt. a)podłokietniki i nogi wykonane z drewna w okleinie czereśniowej - wybarwienie koniak; b)tapicerowany skórą w kolorze ciemnej zieleni;c)ergonomicznie dopasowany; d)wysokość siedziska regulowana za pomocą podnośnika pneumatycznego; e)oparcie wyprofilowane w części lędźwiowej;f)objęte gwarancją w systemie door to door. Uwagi dotyczące Pakietu IX: 1.Przed przystąpieniem do przetargu, Wykonawca obowiązany jest do dokonania wizji lokalnej na miejscu wraz z koniecznym pomiarem pomieszczenia pod kątem proponowanych mebli. 2. Wszystkie segmenty mebli muszą być oklejone okleiną w jednym odcieniu i deseniu. 3. Meble, krzesła i fotel muszą być wykonane w okleinie czereśniowej - wybarwienie koniak. 4. Płyta, z której wykonane są meble, musi posiadać atest higieniczny wydany przez uprawniony instytut, musi odpowiadać wymaganiom higienicznym klasy E1. 5. Użyte kleje nie mogą stanowić zagrożenia dla zdrowia. 6. Wymiary gabarytowe mebli nie mogą odbiegać od podanych w SIWZ o więcej niż +/- 1%. PAKIET X: 1. Kontener pod biurko - 1 szt. a) płyta wiórowa laminowana kolor - buk jasny;b) wymiary (mm): wys. x szer. x gł. mm - 460 x 510 x 550;c) blat i pozostała konstrukcja o grubości 18 mm; d) trzy szuflady zamykane na centralny zamek;e) prowadnice rolkowe w szufladach; f) uchwyty - chrom - min. 160mm;g) cokół wys. 50 mm. Uwagi dotyczące Pakietu X: 1. Przed przystąpieniem do przetargu, Wykonawca obowiązany jest do dokonania wizji lokalnej na miejscu wraz z koniecznym pomiarem pomieszczenia pod kątem proponowanych mebli. Wizje lokalne wraz z koniecznym pomiarem pomieszczeń mogą odbywać się w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00 , po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym. Rękojmia /gwarancja- minimum 24 miesiące liczone od dnia odbioru mebli..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.20.00 - Krzesła 39.11.31.00 - Fotele 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BUDMAX REGAŁY" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
"BUDMAX REGAŁY" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Budmax sp. z o.o., ul.A.Gabrysiak 4, 80-175 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14228,64
Oferta z najniższą ceną: 11660,40 / Oferta z najwyższą ceną: 17623,44
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DEK PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYJNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
DEK PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYJNE SP. Z O.O.
- DEK Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne Sp. z o.o., Olszewskiego 9, 25-663 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11752,65
Oferta z najniższą ceną: 11752,65 / Oferta z najwyższą ceną: 11752,65
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet III
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA SZKÓŁ "CEZAS" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół CEZAS Sp. z o.o., ul. Peryferyjna 12, 25-562 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3936,00
Oferta z najniższą ceną: 3936,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8450,10
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet IV
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DARIUSZ KUBICKI DREWSTYL ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY
jakie przetargi wygrała firma
DARIUSZ KUBICKI DREWSTYL ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY
- Dariusz Kubicki Zakład Usługowo-Handlowy DREWSTYL, ul. Kalinowa 40, 25-148 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3517,80
Oferta z najniższą ceną: 3517,80 / Oferta z najwyższą ceną: 4140,18
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet V
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DARIUSZ KUBICKI DREWSTYL ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY
jakie przetargi wygrała firma
DARIUSZ KUBICKI DREWSTYL ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY
- Dariusz Kubicki Zakład Usługowo-Handlowy DREWSTYL, ul. Kalinowa 40, 25-148 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6743,53
Oferta z najniższą ceną: 6743,53 / Oferta z najwyższą ceną: 7582,95
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Pakiet VII
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Metalkas sp. z o.o., ul. Deszczowa 63, 85-467 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5774,85
Oferta z najniższą ceną: 5774,85 / Oferta z najwyższą ceną: 5774,85
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Pakiet VIII
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DARIUSZ KUBICKI DREWSTYL ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY
jakie przetargi wygrała firma
DARIUSZ KUBICKI DREWSTYL ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY
- Dariusz Kubicki Zakład Usługowo-Handlowy DREWSTYL, ul. Kalinowa 40, 25-148 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1040,58
Oferta z najniższą ceną: 1040,58 / Oferta z najwyższą ceną: 1445,25
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Pakiet IX
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DEK PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYJNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
DEK PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYJNE SP. Z O.O.
- DEK Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne Sp. z o.o., ul. Olszewskiego 9, 25-663 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16248,30
Oferta z najniższą ceną: 16248,30 / Oferta z najwyższą ceną: 16248,30
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Pakiet X
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DARIUSZ KUBICKI DREWSTYL ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY
jakie przetargi wygrała firma
DARIUSZ KUBICKI DREWSTYL ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY
- Dariusz Kubicki Zakład Usługowo-Handlowy DREWSTYL, ul. Kalinowa 40, 25-148 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 295,20
Oferta z najniższą ceną: 295,20 / Oferta z najwyższą ceną: 372,69
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Usługa sprzątania pomieszczeń zajmowanych przez Miejski Urząd Pracy w Kielcach
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Dostawa i instalacja infrastruktury informatycznej w ramach projektu "Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa Gminy Kielce"
- Ochrona i bieżące utrzymanie obiektów
- "Usługi konwojowania wartości pieniężnych będących w dyspozycji ZTM w Kielcach"
- Ochrona obiektów, stacjonarnych automatów do sprzedaży biletów, przegląd i konserwacja lokalnych systemów alarmowych
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli do Miejskiej Biblioteki w Pieniężnie
- dostawa foteli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie.
- Dostawa i montaż mebli dla potrzeb Uzdrowiska Ciechocinek S.A.
- Zakup wyposażenia meblowego w ramach zadania pn.: "Podniesienie jakości usług społeczno-kulturalnych w Nakle nad Notecią (...)"
- Wykonanie dostawa i montaż mebli, dostawa krzeseł, foteli, taboretów dla potrzeb wyposażenia laboratorium analitycznego - z podziałem na części
- Lubuskie Szkolnictwo Zawodowe dla Nowoczesnego Rynku Pracy- dostawa mebli do Zespołu Szkół im. Marii Skłodowskiej-Curie w Kostrzynie nad Odrą
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.