Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-16
Łopuszno: Zakup i dostawa opału w sezonie grzewczym 2008/2009
Numer ogłoszenia: 220109 - 2008; data zamieszczenia: 16.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łopuszno , ul. Konecka 12, 26-070 Łopuszno, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3914009, fax. 041 3914054.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lopuszno.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa opału w sezonie grzewczym 2008/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa następujących rodzajów węgla: - węgiel kamienny kostka I, o wartości opałowej powyżej 26000 kJ/kg, zawartość popiołu poniżej 9,0 %, zawartość siarki całkowitej poniżej 0,80 % w ilości 15 ton, - węgiel kamienny orzech I, o wartości opałowej powyżej 26000 kJ/kg, zawartość popiołu poniżej 9,0%, zawartość siarki całkowitej poniżej 0,80% w ilości 110 ton, - węgiel kamienny groszek płukany klasa 26/050/06 typ 31.2 o wartości opałowej powyżej 26000 kJ/kg, granulacja 5-25 mm, zawartość popiołu do 9 %, zawartość siarki poniżej 0,6 %,w ilości ogółem 250 ton, - miał I węgla kamiennego, o wartości opałowej powyżej 26000 kJ/kg, wilgotność 20%, zawartość popiołu poniżej 15%, zawartość siarki do 0,8 % w ilości 326 ton, Miejsca dostawy opału ujęte są w Załączniku nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. UWAGA ! Wymagana jest rytmiczność i sukcesywność dostaw oraz bezwzględne dotrzymanie parametrów jakościowych opału (wymagany certyfikat jakościowy). Terminy dostaw i wielkości poszczególnych partii opału do uzgodnienia z kierownikami placówek..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.00.00.00 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii Oryginalny kod CPV: 60.00.00.00 - Usługi transportu lądowego oraz przesył za pomocą rurociągów Kod CPV wg słownika 2008: 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednią ofertę oraz spełniają następujące wymogi: a) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, b) zapoznali się z warunkami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z jej załącznikami oraz przyjęli je bez zastrzeżeń, c) wykonali w okresie minionych 5-ciu lat (lata 2003-2008) co najmniej 2 tego typu roboty o podobnym standardzie i zakresie..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący kartę tytułową oferty, dostarczony Wykonawcom wraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (Zał. Nr 1), zawierający m.in.: oświadczenie o terminie związania ofertą, przyjęciu warunków przetargu zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z jej załącznikami bez zastrzeżeń, okresie rękojmi, terminie płatności określonym w dniach - wymagany termin płatności wynosi 14 dni. 2. Wykaz osób uprawnionych do podpisywania dokumentów przetargowych i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, oraz pełnomocnictwa udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie - dla podmiotów występujących wspólnie wraz z pełnomocnictwem udzielonym reprezentantowi, do występowania w ich imieniu w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Oświadczenie, że Wykonawca uprawniony jest do ubiegania się o zamówienia publiczne, zgodnie z art. 22 ust. l Prawa zamówień publicznych (Załącznik Nr 2). 6. Wykaz ilości zrealizowanych tego typu robót wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców potwierdzone przez inwestorów - Uwaga! - Zamawiający zastrzega sobie prawo uzyskania informacji o oferencie w organach administracji, podmiotach gospodarczych jak i u inwestorów na rzecz, których oferent realizował zamówienia. 7. Kosztorys ofertowy obejmujący wycenę poszczególnych elementów zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lopuszno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Gminy w Łopusznie ul. Konecka 12, 26-070 Łopuszno - pokój Nr 4.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Łopusznie ul. Konecka 12, 26-070 Łopuszno - pokój Nr 5 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i organizacja stoiska wystawienniczego Miasta Katowice na Międzynarodowych Targach Nieruchomości i Inwestycji MIPIM 2025
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Klwów w formie zakupu biletów miesięcznych
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz ze świadczeniem usługi dystrybucji na rzecz WARR S.A. do 31.12.2025 r.
- Zakup paliw płynnych i olei niezbędnych do obsługi sprzętu i pojazdów będących na stanie Zarządu Dróg Powiatowych w Zamościu
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby SP ZOZ w Turku.
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W LUBARTOWIE
więcej: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.