Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-16
Przemyśl: Dostawa materiałów szewnych i siatek przepuklinowych
Numer ogłoszenia: 220119 - 2011; data zamieszczenia: 16.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu , ul. Monte Cassino 18, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 16 6775065, faks 16 6775064.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów szewnych i siatek przepuklinowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 1- Syntetyczny szew wchłanialny, pleciony z kwasu poliglikolowego, powlekany poliglikonatem o okresie wchłaniania 60 - 90 dni - 58 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 2 - Syntetyczny szew wchłaniany, powlekany, z mieszaniny kwasu poliglikolowego i polimlekowego o okresie wchłaniania 56-70 dni. Zdolnośc podtrzymywania tkankowego minimum 70% po 2 tygodniach, minimum 50% po 3 tygodniach i minimum 25% po 4 tygodniach - 8 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 3 - Syntetyczny szew wchłaniany, pleciony, powlekany glikonatem z kwasu poliglikolowego o okresie wchłaniania 42 dni. Zdolność podtrzymywania tkankowego po 5 dniach 50%, po 14 dniach 0% - 25 poz. asort. w różnych ilościach; Zad.4 - Syntetyczne szwy wchłanialne, monofilamentowe - 15 poz. asort. w różnych ilościach; Zad.5 - Syntetyczny szew niewchłanialny, pleciony, poliestrowy, powlekany - 18 poz. asort. w różnych ilościach; Zad.6 - Syntetyczny szew niewchłanialny, monofilamentowy, polipropylenowy - 26 poz. asort. w różnych ilościach; Zad.7 - Syntetyczny szew niewchłanialny, monofilamentowy, poliamidowy - 26 poz. asort. w różnych ilościach; Zad.8 - Zestawy szewne i materiały do tamowania krwawień - 5 poz. asort. w różnych ilościach; Zad.9 - Szew do mikrochirurgii oka: jednowłóknowa niewchłanialna nić poliamidowa z igłami - 1 poz. asort. w ilości 72 sasz.; Zad.10 - Szew do mikrochirurgii oka: syntetyczny, poliglikolowy szew wchłanialny, pleciony, powlekany z igłami - 1 poz. asort. w ilości 60 sasz.; Zad.11 - Siatka chirurgiczna do operacyjnego leczenia przepuklin - 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad.12 - Siatka chirurgiczna dopuszczona do stosowania w ginekologii - 1 poz. asort. w ilości 15 szt.; Zad.13- Syntetyczny szew wchłanialny, bezigłowy, pleciony, powlekany, z mieszaniny kwasu poliglikolowego i polimlekowego o okresie wchłaniania 56-70 dni. Zdolność podtrzymywania tkankowego minimum 75% po 2 tygodniach, minimum 50% po 3 tygodniach i minimum 25% po 4 tygodniach - 1 poz. asort. w ilości 288 sasz. Zad.14 - Syntetyczny szew niewchłanialny, pleciony, bezigłowy, powlekany polibutylanem - 1 poz. asort. w ilości 228 sasz..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastapi na podstawie oświadczenia - załącznik nr 4 SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastapi na podstawie oświadczenia - załącznik nr 4 SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastapi na podstawie oświadczenia - załącznik nr 4 SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastapi na podstawie oświadczenia - załącznik nr 4 SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastapi na podstawie oświadczenia - załącznik nr 4 SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
1. Formularz ofertowy wykonawcy wg treści załącznika nr 1 SIWZ. 2. Oświadczenie - załącznik nr 2 SIWZ. 3. Zbiorcze zestawienie kosztów realizacji zamówienia wg treści załącznika nr 3 do SIWZ określającego przedmiot zamówienia. 4. Deklarację zgodności - na podstawie ustawy z dn. 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych na podstawie art. 5 pkt. 1 - do obrotu i używania mogą być wprowadzone wyroby medyczne oznakowane znakiem CE (Dz. U nr 93 z 2004 r. poz. 896 z późn. zm.). 5. Wpis i zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych każdego asortymentu - dot. zadania, na które wykonawca składa ofertę - w przypadkach wymaganych prawem. 6. Certyfikat jednostki notyfikowanej każdego asortymentu - dot. zadania i asortymentu jałowego, na które wykonawca składa ofertę. 7. Instrukcję użytkowania w języku polskim oferowanych materiałów. 8. Katalogi oferowanych materiałów przedstawiające numery katalogowe i rozmiary każdego z proponowanych w ofercie asortymentów (pozycji).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen wyłącznie w przypadku: a) Zmiany stawki podatku VAT, przy czym w przypadku wzrostu stawki podatku VAT zmianie ulegnie wyłącznie cena netto, cena brutto pozostanie bez zmian; b) Zmian stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz. 2. Zmiany wymienione w ust. 1 pkt a i b następują z mocy prawa i obowiązują od dnia obowiązywania zmienionej stawki podatku VAT. Zmiana stawki podatku VAT następować będzie z mocy samej umowy po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego (bez potrzeby sporządzania aneksu do umowy). 3. Strony dopuszczają wydłużenie terminu ważności umowy podanego w ust. 1 w przypadku nie zrealizowania w całości przedmiotu umowy w tym okresie. Zmiana okresu obowiązywania umowy w takiej sytuacji nastąpi na podstawie aneksu, sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego - Dział Zamówień Publicznych - bud. D pok.225..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2011 godzina 09:45, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Biuro Podawcze - bud. D pok.226..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Syntetyczny szew wchłanialny, pleciony z kwasu poliglikolowego, powlekany poliglikonatem o okresie wchłaniania 60 - 90 dni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 58 poz. asort. w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. jakość - 25
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Syntetyczny szew wchłaniany, powlekany, z mieszaniny kwasu poliglikolowego i polimlekowego o okresie wchłaniania 56-70 dni. Zdolnośc podtrzymywania tkankowego minimum 70% po 2 tygodniach, minimum 50% po 3 tygodniach i minimum 25% po 4 tygodniach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 8 poz. asort. w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. jakość - 25
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Syntetyczny szew wchłaniany, pleciony, powlekany glikonatem z kwasu poliglikolowego o okresie wchłaniania 42 dni. Zdolność podtrzymywania tkankowego po 5 dniach 50%, po 14 dniach 0%.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 25 poz. asort. w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. jakość - 25
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Syntetyczne szwy wchłanialne, monofilamentowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 15 poz. asort. w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. jakość - 25
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: - Syntetyczny szew niewchłanialny, pleciony, poliestrowy, powlekany.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 18 poz. asort. w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. jakość - 25
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Syntetyczny szew niewchłanialny, monofilamentowy, polipropylenowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 26 poz. asort. w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. jakość - 25
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Syntetyczny szew niewchłanialny, monofilamentowy, poliamidowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 26 poz. asort. w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. jakość - 25
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: - Zestawy szewne i materiały do tamowania krwawień.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 5 poz. asort. w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Szew do mikrochirurgii oka: jednowłóknowa niewchłanialna nić poliamidowa z igłami.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 1 poz. asort. w ilości 72 sasz.;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: - Szew do mikrochirurgii oka: syntetyczny, poliglikolowy szew wchłanialny, pleciony, powlekany z igłami.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 1 poz. asort. w ilości 60 sasz.;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Siatka chirurgiczna do operacyjnego leczenia przepuklin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 2 poz. asort. w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. jakość - 25
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Siatka chirurgiczna dopuszczona do stosowania w ginekologii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 1 poz. asort. w ilości 15 szt.;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Syntetyczny szew wchłanialny, bezigłowy, pleciony, powlekany, z mieszaniny kwasu poliglikolowego i polimlekowego o okresie wchłaniania 56-70 dni. Zdolność podtrzymywania tkankowego minimum 75% po 2 tygodniach, minimum 50% po 3 tygodniach i minimum 25% po 4 tygodniach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 1 poz. asort. w ilości 288 sasz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. jakość - 25
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Syntetyczny szew niewchłanialny, pleciony, bezigłowy, powlekany polibutylanem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 1 poz. asort. w ilości 228 sasz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. jakość - 25
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- OCHRONA OSÓB I MIENIA WRAZ Z MONITORINGIEM W SĄDZIE REJONOWYM W PRZEMYŚLU
- Dostawa (zakup) paliw płynnych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Przemyślu w 2025 roku
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego dla Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Przemyślu
- Dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych Zakładu Usług Komunalnych w Przemyślu Sp. z o.o. w 2025 r.
- Konserwacja i naprawa urządzeń dźwigowych zainstalowanych w obiektach Wojewódzkiego Szpitala im Św. Ojca Pio w Przemyślu
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA POTRZEBY WOJEWÓDZKIEGO URZĘDU OCHRONY ZABYTKÓW z/s W PRZEMYŚLU
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów opatrunkowych, szewnych i produktów do pielęgnacji ciała - umowa ramowa ZP39/A/22/2024
- Produkty lecznicze.
- Kupno - powyżej 750 000 euro.
- Produkty lecznicze: 420 085 euro, odczynniki: 56 835 euro, środki antyseptyczne i dezynfekcyjne: 22 240 euro, cement: 14 426 euro.
- produkty lecznicze: 681 669.42 EURO, odczynniki: 104642.30 EURO, środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 46628.69 EURO, cementy 24176.57 EURO.
- dostawa leków, środków dezynfekcyjnych, odczynników chemicznych i laboratoryjnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.