Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-13
Warszawa: Druk i oprawa kalendarzy trójdzielnych i publikacji książkowych i folderowych
Numer ogłoszenia: 220131 - 2007; data zamieszczenia: 13.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowy Ośrodek Badań i Dokumentacji Zabytków, ul. Szwoleżerów 9, 00-464 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6293791, fax 022 6226595.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kobidz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk i oprawa kalendarzy trójdzielnych i publikacji książkowych i folderowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wydanie publikacji: L.P. Nazwa pozycji wydawniczej 1 Konserwacja zapobiegawcza w muzeum; 2 Muzealnictwo nr 48; 3 Foldery UNESCO-wersja angielska; 4 Foldery UNESCO- wersja polska; 5 Kalendarze trójdzielne; obejmujące druk offsetowy i oprawę kalendarzy trójdzielnych oraz publikacji książkowych i folderowych. SPECYFIKACJA TECHNICZNA PUBLIKACJI -Konserwacja zapobiegawcza w muzeum: nakład: 500 egz. format (po przycięciu): B5 (176x250) objętość: 288 stron + 4 strony okładki oprawa: szyta, klejona, karton 240 g, folia mat, punktowo lakier UV, kolor 4 + 0 środki: kreda mat 130 g, kolor 4+4 -Muzealnictwo nr 48: nakład: 800 egz. format (po przycięciu): 205 x 275 mm objętość: 360 stron +/- 10% + okładka 4 strony oprawa: broszurowa, klejona, karton jednostronny 250 g, folia mat, punktowo lakier UV, kolor 4 + 4 środki: kreda mat 115 g, kolor 4 + 4 -Foldery UNESCO- wersja polska: nakład: 1000 egz. format (po przycięciu): 105 x 210 mm objętość: 32 strony oprawa: zeszytowa środki: 32 strony, kreda błysk 150 g, 4 + 4 kolory -Foldery UNESCO- wersja angielska: nakład: 1000 egz. format (po przycięciu): 105 x 210 mm objętość: 32 strony oprawa: zeszytowa środki: 32 strony, kreda błysk 150 g, 4 + 4 kolory -Kalendarz trójdzielny: nakład: 300 egz. Główka -190 x 320 mm -Nadruk - 4 kolory -lakier UV, folia błysk -oprawiana na tekturze z efektem wypukłości (kaszerowana) Plecy -320 x 570 mm -nadruk - 4 kolory -papier: karton 350 g/m2 -lakier UV Kalendarium: -papier: offset 90 g/m2 -trójkolorowe (środkowe kalendarium kremowe), trzyjęzyczne (PL, GB, D), -każda część kalendarium zawiera imieniny i święta w języku polskim, święta wyróżnione kolorem czerwonym, przesuwane okienko wskazujące aktualną datę. -Kolor 4+4 Publikacje zawierają tabele, zdjęcia i wykresy. Zamawiający dostarczy Wykonawcy wersje książek i folderów oraz wzór kalendarza w postaci elektronicznej w postaci pliku PDF. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć własnym transportem (transport i wniesienie) i na własny koszt do siedziby Zamawiającego w Warszawie przy ul. Kopernika 36/40 kalendarze, kalendarze, książki i foldery w terminie 14 dni od dnia przekazania materiałów do publikacji. Wykonawca zobowiązany jest do zapakowania wydrukowanych pozycji w paczki, zawierające jednakową liczbę egzemplarzy, opatrzone informacją o tytule i liczbie egzemplarzy Planowany termin dostarczenia materiałów niezbędnych do druku: Książki, foldery, kalendarze: nie później niż: 31. 12. 2007r.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.23.00.00 - Usługi drukowania i dostawy Kod CPV wg słownika 2008: 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy Oryginalny kod CPV: 78.20.00.00 - Usługi związane z drukowaniem Kod CPV wg słownika 2008: 79.82.00.00 - Usługi związane z drukowaniem Oryginalny kod CPV: 78.21.00.00 - Drukarskie usługi wykańczalnicze Kod CPV wg słownika 2008: 79.82.10.00 - Drukarskie usługi wykańczalnicze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają doświadczenie w zakresie druku i oprawy kalendarzy trójdzielnych i publikacji książkowych i folderowych tzn. wykażą zrealizowanie a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 4 usług o zakresie i złożoności porównywalnym z przedmiotem niniejszego zamówienia: a.co najmniej dwie usługi w zakresie druku i oprawy publikacji książkowych; b.co najmniej jedna usługa w zakresie druku i oprawy publikacji folderowych ; c.co najmniej jedna usługa w zakresie druku i oprawy kalendarzy trójdzielnych; o łącznej wartości nie mniejszej niż 80 000 PLN brutto wraz z załączeniem do każdej wykazanej usługi dokumentu potwierdzającego ich należyte wykonanie. 3.Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia tzn. dysponują urządzeniami w zakresie przygotowania do druku: a.naświetlarką CtP b.urządzeniem do ozalidów c.urządzeniem do wydruków próbnych 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku, gdy o zamówienie ubiegają się Wykonawcy występujący wspólnie, warunki, o których mowa w pkt 2 i 3 muszą spełniać łącznie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie dokumentów wyszczególnionych w niniejszem ogłoszeniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a.Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z podmiotów występujących wspólnie. b.Podpisany wykaz urządzeń sporządzony wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ w którym Wykonawca oświadczy, że dysponuje urządzeniami o których mowa w punkcie 3 Opisu warunków udziału w postepowaniu. c.Podpisany wykaz sporządzony wg wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ w którym Wykonawca wykaże zrealizowanie a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej 4 usług o zakresie i złożoności porównywalnym z przedmiotem niniejszego zamówienia: -co najmniej dwie usługi w zakresie druku i oprawy publikacji książkowych; -co najmniej jedna usługa w zakresie druku i oprawy publikacji folderowych; -co najmniej jedna usługa w zakresie druku i oprawy kalendarzy trójdzielnych; o łącznej wartości nie mniejszej niż 80 000 PLN brutto wraz z załączeniem do każdej wykazanej usługi dokumentu potwierdzającego ich należyte wykonanie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie spełnienie warunków określonych w punkcie b) i c) odbędzie się na zasadach określonych w Opisie warunków udziału w postepowaniu. d.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa każdy z podmiotów oferty wspólnej. e.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa każdy z podmiotów oferty wspólnej. f.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa każdy z podmiotów oferty wspólnej. g.Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa każdy z podmiotów oferty wspólnej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt d), f) i g) składa odpowiednio dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: 1.nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 2.nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 3.nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Dokumenty o których mowa punkcie 1 i 2 SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa punkcie 3 SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Jakość - 50
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kobidz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ul. Kopernika 36/40 00-328 Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2007 godzina 13:00, miejsce: Oferty winny być złożone w kancelarii Krajowego Ośrodka Badań i Dokumentacji Zabytków mieszczącej się w Warszawie (00-328) przy ul. Kopernika 36/40 (pokój nr 130).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Konkurs na remont schodów zewnętrznych przy budynku Kochanowskiego 29 od strony ulicy w zasobach I Żoliborskiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Warszawie.
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu, zagospodarowania odpadów przemysłowych niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne oraz dzierżawy kontenerów.
- Usługa organizacji i obsługi jednodniowej konferencji pt. "X Sejmik Senioralny Województwa Mazowieckiego".
- Remont drogi wojewódzkiej nr 805 na odcinku od km 13+995 do km 16+430 na terenie gminy Pilawa, powiat garwoliński, województwo mazowieckie - nr postępowania 072/25
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie projektu budowlanego, STWiORB, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich na przebudowy komunalnych lokali mieszkalnych
- remont pustostanów lokali mieszkalnych, stanowiących własność m. st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m. st. Warszawy na terenie TZOM Nowolipki (6 lokali).
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług poligraficznych na rzecz Wydawnictwa Wydziału Teologicznego Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części
- Wykonanie usługi druku, kopertowania, dostarczenia do wskazanej przez Zamawiającego placówki operatora pocztowego oraz nadania w imieniu Zamawiającego, spersonalizowanych przesyłek [...]
- USŁUGI WYDAWNICZE NA POTRZEBY SĄDU NAJWYŻSZEGO
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (124)
- Usługa publikacji - wydania monografii naukowej technicznej pt. Materiałowo-technologiczne aspekty procesu walcowania blach Zn-Cu-Ti z taśm odlewanych metodą Twin Roll Casting - DE-dzp.272-184/25
- Wydanie 7 monografii naukowych
więcej: Usługi związane z drukowaniem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.