Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-24
Zduńska Wola: Dostawa atramentów, tonerów i taśm do drukarek i kserokopiarek
Numer ogłoszenia: 22014 - 2012; data zamieszczenia: 24.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zduńska Wola , ul. Stefana Złotnickiego 12, 98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie, tel. 43 825 02 00, faks 43 825 02 02.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa atramentów, tonerów i taśm do drukarek i kserokopiarek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa atramentów, tonerów i taśm do drukarek o parametrach i ilości maksymalnej podanej w Załączniku Nr 1 do niniejszej specyfikacji. Oferent może złożyć ofertę na produkty równoważne do wymienionych w Załączniku Nr 1, przy czym wówczas musi dodatkowo załączyć do dokumentacji: - oświadczenie o poniesieniu wszelkich kosztów związanych z naprawą urządzenia uszkodzonego w wyniku użytkowania produktu równoważnego przez oferenta; - dokumenty potwierdzające, że oferowany produkt równoważny spełnia przynajmniej wymagania dotyczące danego produktu oryginalnego zawarte w Załączniku Nr 1. Nie dopuszcza się składania oferty na produkty regenerowane..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
- oświadczenie o poniesieniu wszelkich kosztów związanych z naprawą urządzenia uszkodzonego w wyniku użytkowania produktu równoważnego przez oferenta; - dokumenty potwierdzające, że oferowany produkt równoważny spełnia przynajmniej wymagania dotyczące danego produktu oryginalnego zawarte w Załączniku Nr 1.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) formularz ofertowy - zgodny z Załącznikiem nr 2 do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) dokument stwierdzający prawo osoby (osób) podpisującej ofertę do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o uzyskanie przedmiotowego zamówienia publicznego, ale tylko wtedy kiedy prawo do reprezentowania wykonawcy nie wynika z treści odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 4) oświadczenie o przyjęciu bez zastrzeżeń warunków SIWZ i umowy (zawarte w Załączniku Nr 3 do SIWZ); 5) zgodnie z art. 44 Ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z ofertą Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodny z Załącznikiem nr 3 do SIWZ. 6) W przypadku złożenia oferty na produkty równoważne oferent dodatkowo załącza: - oświadczenie o ponoszeniu wszelkich kosztów związanych z naprawą urządzenia uszkodzonego w wyniku użytkowania produktu równoważnego przez oferenta; - dokumenty potwierdzające, że oferowany produkt równoważny spełnia przynajmniej wymagania dotyczące danego produktu oryginalnego zawarte w Załączniku Nr 1.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zdunskawola.pl/portal_new/portal?id=51965
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Zduńska Wola
ul. Złotnickiego 12
98-220 Zduńska Wola
pok. 204.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesantów Urząd Miasta Zduńska Wola ul. Złotnickiego 12 98-220 Zduńska Wola.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZDUŃSKIEJ WOLI
- "Świadczenie usług pralniczych bielizny dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o."
- Remont pomieszczeń biurowych, korytarza (II p.) oraz klatek schodowych - I/Sieradz
- "Remont dachu oraz montaż instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w przedszkolu w Ochraniewie" - powt.
- Budowa pomnika upamiętniającego Stefana Złotnickiego - założyciela miasta (odlew z brązu, transport, montaż i zagospodarowanie terenu)
- Osiedlowy Zielony Zakątek - utworzenie kieszonkowego parku zabaw na os. Nowe Miasto w Zduńskiej Woli
- Przebudowa skrzyżowań na drogach miejskich
więcej: przetargi w Zduńskiej Woli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.