eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PabianiceModernizacja Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wiejskiej 55/61 w Pabianicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-11

Pabianice: Modernizacja Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wiejskiej 55/61 w Pabianicach
Numer ogłoszenia: 220184 - 2008; data zamieszczenia: 11.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Pabianicach , ul. Wiejska 55/61, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2137551, fax. 042 2137640.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:www.pabianice-dps.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wiejskiej 55/61 w Pabianicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest - Modernizacja Domu Pomocy Społecznej w Pabianicach ul. Wiejska 55/61 - w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: Rozbudowa i modernizacja Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wiejskiej 55/61 w Pabianicach - CPV: 45215213 - 3 oraz 45215211 - 9, zgodnie z posiadaną dokumentacją techniczną oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiarem robót. Zakres prac: wykonanie dwóch pokoi kąpielowych, modernizacja wc i łazienek oraz wykonanie połączenia między budynkiem modernizowanym a rozbudowywaną częścią Domu Pomocy Społecznej w Pabianicach..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.52.13-3, 45.21.52.11-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełnić wszystkie warunki zawarte w art.22 prawa zamówień publicznych, oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art.24 tej ustawy. Potwierdzeniem tego faktu jest podpisanie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załączyć do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca musi potwierdzić wykonanie co najmniej 3 prac o podobnym charakterzeco przedmiot zamówienia /budowa, rozbudowa, modernizacja lub remont/ w budynkach wielokondygnacyjnych w ciągu ostatnich 3 lat , o wartości co najmniej 200 000 zł każda..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane przez Zamawiającego oświadczenia stanowią załączniki do specyfikacji a wypełnione i podpisane stanowić powinny załączniki do formularza ofertowego: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 2,Wzór umowy parafowany przez wykonawcę - zał. nr 3, Wykaz zamówień zrealizowanych przez ostatnie 3 lata - zał. nr 4. Ponadto zamawiający żąda :Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Kosztorysu ofertowego , który winien być załącznikiem do Formularza ofertowego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:www.pabianice-dps.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej 95-200 Pabianice ul.Wiejska 55/61 pokój nr 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej 95-200 Pabianice ul.Wiejska 55/61 pokój nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.