To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-01-08
Dopiewo: Nr sprawy ROA.271.49.2014 Zbiórka odpadów komunalnych na terenie Gminy Dopiewo , obejmująca następujące zadania : a) Zadanie nr 1 : Zbiórka odpadów gromadzonych w koszach ulicznych zlokalizowanych przy drogach b) Zadanie nr 2 : Likwidacja dzikich wysypisk.
Numer ogłoszenia: 2201 - 2015; data zamieszczenia: 08.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 251625 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dopiewo, ul. Leśna 1c, 62-070 Dopiewo, woj. wielkopolskie, tel. 0618148331 w 34, faks 061 8148092.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nr sprawy ROA.271.49.2014 Zbiórka odpadów komunalnych na terenie Gminy Dopiewo , obejmująca następujące zadania : a) Zadanie nr 1 : Zbiórka odpadów gromadzonych w koszach ulicznych zlokalizowanych przy drogach b) Zadanie nr 2 : Likwidacja dzikich wysypisk..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania jest zbiórka odpadów komunalnych na terenie Gminy Dopiewo, obejmująca następujące zadania : - Zadanie nr 1 : Zbiórka odpadów gromadzonych w koszach ulicznych zlokalizowanych przy drogach. - Zadanie nr 2 : Likwidacja dzikich wysypisk. Opis przedmiotu zamówienia z podziałem na zadania: 3.1. Zadanie nr 1: - Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na zbiórce odpadów gromadzonych w koszach przy drogach na terenie Gminy. Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem realizacji zadania poznać teren objęty zadaniem. - Zbiórka obejmie 11 Sołectw Gminy Dopiewo. - Zbiórka powinna odbywać się raz w tygodniu w każdą środę na terenie całej gminy, za wyjątkiem koszy usytuowanych w miejscowości Skórzewo, przy ul. Kolejowej (na parkingu), przy ul. Spółdzielczej oraz przy ul. Batorowskiej (przystanek autobusowy) -gdzie odbiór będzie następował w każdy poniedziałek i w każdą środą. - Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania zwiększenia częstotliwości opróżniania koszy ulicznych jeśli zaistnieje taka uzasadniona potrzeba (zapełnienie koszy).Usługa powinna być wykonana wtedy w czasie 24 godzin od zgłoszenia dokonanego przez Urząd Gminy Dopiewo. - Do obowiązków Wykonawcy będzie należało utrzymanie porządku w obszarze o promieniu 4 m wokół kosza. - Zebrane odpady będą stanowić własność Wykonawcy. - Trasa objazdu całej Gminy Dopiewo jednorazowo około 150 km. Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem realizacji zadania poznać teren objęty zadaniem. - Transport odpadów musi odbywać się pojazdami dostawczymi przystosowanymi do zbiórki odpadów z krytą plandeką lub stałą obudową w sposób nie stwarzający zanieczyszczenia środowiska. Wykonawca musi dysponować min. 3 pojazdami przystosowane do tego typu działalności. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego mailowo, pisemnie lub faksem o awarii pojazdów służących do realizacji zadania. - Ilość koszy od 01.01.2015 - 31.03.2015 r. ok. 230 szt. W okresie od 01.04.2015 r. - 31.12.2015 r. około 265 sztuk. - Szacunkowa ilość zebranych śmieci w 2014 roku to ok. 25 ton. - Cena usługi zawierać będzie wszelkie opłaty niezbędne do zrealizowania niniejszego zamówienia, w tym w szczególności koszty dojazdu, transportu, przyjęcia odpadów na składowisko, przygotowania do odzysku oraz wszelkie inne opłaty związane z wykonywaniem przedmiotu umowy, wymagane przepisami prawa. - Do faktury Wykonawca zobowiązany będzie dołączać załącznik zawierający informację o ilości zebranych odpadów w danych miejscowościach. Zamawiający dopuszcza możliwość przekazania informacji o ilości zebranych odpadów ze wszystkich miejscowości łącznie po wykonaniu danego objazdu. - Termin realizacji usługi: od dnia zawarcia umowy , ale nie wcześniej niż od 01.01.2015 r. do 31.12.2015 r. - Wykonawca jest zobowiązany zebrać wszystkie odpady z koszy ulicznych znajdujących się na terenie Gminy Dopiewo i przekazywać je do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Selekt w Piotrowie Pierwszym 3.2. Zadanie nr 2: - Przedmiotem zamówienia jest likwidacja dzikich wysypisk śmieci na terenie Gminy Dopiewo, w szczególności odpadów składowanych przy drogach i w miejscach publicznych. Zamawiający przez dzikie wysypisko śmieci rozumie miejsce nielegalnego składowania odpadów. Pojęcie to nie obejmuje zbierania pojedynczych odpadów typu butelki , papiery, zalegających w miejscach publicznych (np. w pasach dróg ). - Zbiórka obejmie 11 Sołectw Gminy Dopiewo. Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem realizacji zadania poznać teren objęty zadaniem. - Usługa powinna zostać wykonana w terminie 24 godz. od zgłoszenia telefonicznego lub pisemnego przez upoważnionych pracowników Urzędu Gminy Dopiewo. - Zebrane odpady będą stanowić własność Wykonawcy i należy je przekazać do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Selekt w Piotrowie Pierwszym. Odpady pochodzące z likwidacji dzikich wysypisk śmieci w ZZO Selekt w Piotrowie Pierwszym zostaną zakwalifikowane jako odpady o kodzie 20 03 01 - niesegregowane(zmieszane) odpady komunalne. - Transport odpadów musi odbywać się pojazdami dostawczymi przystosowanymi do zbiórki odpadów z krytą plandeką lub stałą obudową oraz w sposób nie stwarzający zanieczyszczenia środowiska. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego mailowo, pisemnie lub faksem o awarii pojazdów służących do realizacji zadania. - Koszt usługi powinien być skalkulowany jako cena uprzątnięcia i wywozu 1 tony odpadów. Cena usługi zawierać będzie wszelkie opłaty niezbędne do zrealizowania niniejszego zamówienia, w tym w szczególności koszty dojazdu, transportu, przyjęcia odpadów przez ZZO Selekt w Piotrowie Pierwszym oraz wszelkie inne opłaty związane z wykonywaniem przedmiotu umowy, wymagane przepisami prawa związane z wykonywaniem usługi i wywozu 1 tony odpadów. - Termin realizacji usługi: od 01.01.2015 r. do 31.12.2015 r. - Do faktury Wykonawca zobowiązany będzie dołączać załącznik zawierający informację o ilości zebranych odpadów w danych miejscowościach. - Szacunkowa ilość odpadów przewidziana do zebrania w 2015 r. to ok. 60 ton. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Kod CPV : 90511300-5 Usługi zbierania śmieci Kod CPV : 90511000-2 Usługi wywozu odpadów..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.13.00-5, 90.51.10.00-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1 : Zbiórka odpadów gromadzonych w koszach ulicznych zlokalizowanych przy drogach
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH" SP. Z O.O.
- Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o., Ul. Wyzwolenia 15, 62-070 Dopiewo, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 131944,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 70800,00
Oferta z najniższą ceną: 70800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 70800,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2 : Likwidacja dzikich wysypisk
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH" SP. Z O.O.
- Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o., ul. Wyzwolenia 15, 62-070 Dopiewo, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69444,45 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29400,00
Oferta z najniższą ceną: 29400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 29400,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI DOPIEWO
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowy DWT w Dąbrówce na odcinku od ul. Widok do S11
- Wykonanie koncepcji a następnie dokumentacji projektowej dla planowanej inwestycji pn. "Budowa budynku biurowego w Dopiewie przy ul. Łąkowej
więcej: przetargi DOPIEWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług sukcesywnego odbioru, transportu i utylizacji odpadów niebezpiecznych dla Instytutu Chemii Organicznej PAN.
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów wysokokalorycznych o kodzie 19 12 12
- ZP/06/2025 Remont budynku nr 2 w Jednostce Wojskowej w Trzebiatowie
- Sukcesywny wywóz nieczystości
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości na terenie Gminy Fajsławice
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów z terenu Zespołu Opieki Zdrowotnej w Końskich
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.