eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDOSTAWĘ FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU FORD TRANSIT BUS-14 MIEJSCOWY 350L TREND 2.4 TDCI 115 KM M6

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2008-09-11

Warszawa: DOSTAWĘ FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU FORD TRANSIT BUS-14 MIEJSCOWY 350L TREND 2.4 TDCI 115 KM M6
Numer ogłoszenia: 220206 - 2008; data zamieszczenia: 11.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Głuchych im. im. Jana Siestrzyńskiego , ul. Łucka 17/23, 00-842 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 620 62 85 lub 86, fax. 022 620 62 85, 624 28 91.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.oswg-wawa.edu.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWĘ FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU FORD TRANSIT BUS-14 MIEJSCOWY 350L TREND 2.4 TDCI 115 KM M6.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWĘ FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU FORD TRANSIT BUS-14 MIEJSCOWY 350L TREND 2.4 TDCI 115 KM M6 L.p. Wyszczególnienie 1 Układ ABS z EBD 2 Układ stabilizacji toru jazdy ESP i BTCS + HLA 3 Poduszka powietrzna kierowcy i pasażera 4 Hamulce tarczowe wszystkich kół 5 Centralny zamek ze zdalnym sterowaniem 6 Klimatyzacja przód (tempomat) 7 Klimatyzacja tylna 9 Alarm obwodowy 10 Radioodtwarzacz ICE 6000 CD 11 Zbiornik paliwa 80 l 12 Immobiliser PATS 13 Podwójny fotel pasażera 14 Ogrzewana szyba przednia 15 Światła do jazdy dziennej 16 Wycieraczki tylnych szyb ogrzewanych 17 Środkowa część zderzaka i krata wlotu powietrza w kolorze nadwozia 18 Tachograf cyfrowy 19 Tylny stopień metalowy 20 Obręcze stalowe 5,5 x 16 z oponami 215/75R 16C 21 Listwy boczne 22 Przednie światła przeciwmgielne 23 Ilość drzwi - 4 24 Ilość miejsc razem z kierowcą - 14 25 Kolor lakieru - żółty (ewent. do uzgodnienia) 26 Kolor tapicerki - do uzgodnienia 27 Okres gwarancji na lakier minimum36 miesięcy 28 Gwarancja na podzespoły mechaniczne minimum 24 miesiące 29 Gwarancja na perforację nadwozia minimum 120 miesięcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.44.00 - Minibusy Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.44.00 - Minibusy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia vadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek ten spełnią Wykonawcy prowadzący zarejestrowaną działalność gospodarczą; b) posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówie nia: d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy. 2. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. IV niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie , iż Wykonawca spełnił w-w warunki..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów: a) oświadczenia o spełnieniu warunków z art.22 ust.1 pkt.1-4 ustawy, wg załącznika nr 1 do SIWZ; b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert: c) Aaktualnego zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości z opłacaniem podatków i opłat; d) aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne; 2. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dokumenty składa zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 2006, Nr 87 poz.605). 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: - wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. U w a g a! treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania, dokumenty wystawione w pkt.1 każdy z Wykonawców składa oddzielnie, pozostałe dokumenty Wykonawcy składają łącznie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.oswg-wawa.edu.pl/pl/ogloszenia.htm.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Głuchych 00-842 Warszawa ul. Łucka 17/23 tel. 022 620-62-85 lub 86.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2008 godzina 12:00, miejsce: Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Głuchych 00-842 Warszawa ul. Łucka 17/23 tel. 022 620-62-85 lub 86.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.