Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-16
Łysomice: Zaprojektowanie i wykonanie remontu dróg gminnych na terenie Gminy Łysomice wraz z sfinansowaniem przez wykup wierzytelności wykonanych robót spłacanych przez Gminę przez okres 10 lat z rocznym okresem karencji ( okres karencji dotyczy osobno każdego etapu).
Numer ogłoszenia: 220233 - 2011; data zamieszczenia: 16.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Łysomice , ul. Warszawska 8, 87-148 Łysomice, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (056) 678 32 22, faks (056) 678 32 22 w.23.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lysomice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie remontu dróg gminnych na terenie Gminy Łysomice wraz z sfinansowaniem przez wykup wierzytelności wykonanych robót spłacanych przez Gminę przez okres 10 lat z rocznym okresem karencji ( okres karencji dotyczy osobno każdego etapu)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Zaprojektowanie i wykonanie remontu dróg gminnych na terenie Gminy Łysomice wraz z sfinansowaniem przez wykup wierzytelności wykonanych robót spłacanych przez Gminę przez okres 10 lat z rocznym okresem karencji w II etapach. Przedmiot zamówienia polega na zaprojektowaniu i wykonaniu remontu n)w dróg gminnych: I ETAP do zrealizowania w 2011 r. 1.1.ul. Okrężna w Turznie o długości ca 1750mb i szer. 3,5mb (od drogi powiatowej w m. Lipniczki do drogi gminnej w m. Turzno -początek nawierzchni bitumicznej) zlokalizowanej na działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków Nr 223/1,208/1Gm. Łysomice polegającej na zmianie nawierzchni gruntowej na wykonanie podbudowy z powierzchniowym utrwaleniem emulsją bitumiczną i grysami bazaltowymi. 1.2.droga Lipniczki-Koniczynka o długości ca 1325mb i szer. 4,2mb (od skrzyżowania z drogą powiatową w m. Lipniczki do skrzyżowania ( wjazd do majątku) w m. Koniczynka) zlokalizowanej na działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków Nr 43 Gm. Łysomice polegającej na wykonanie podbudowy z powierzchniowym utrwaleniem emulsją bitumiczną i grysami bazaltowymi na odcinku 1251 mb oraz o zmianie nawierzchni skrzyżowań w m. Lipniczki oraz m. Koniczynka na nawierzchnię mineralno-bitumiczną na odcinku 74 mb. 1.3. ul. Heweliusza w Papowie Toruńskim-Osieki o długości ca 320mb i szer. 3,0mb (od ul. Ogrodowej do wjazdu na ostatnią zabudowaną posesję ) zlokalizowanej na działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków Nr 31)3, Gm. Łysomice polegającej na wykonaniu podbudowy z powierzchniowym utrwaleniem emulsją bitumiczną i grysami bazaltowymi na odcinku ca 150mb i wykonanie niezbędnej naprawy istniejącej nawierzchni z destruktu wraz z jednokrotnym spryskiem na pozostałej długości 1.4.droga w Wytrębowicach o długości ca 590mb i szer. 3,5mb (od drogi powiatowej do drogi gminnej przy świetlicy wiejskiej łącznie z odcinkiem w kierunku kapliczki ca 80mb oraz przedłużenie odcinka prostego do ostatniego zabudowania ca.62mb) zlokalizowanej na działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków Nr 148 Gm. Łysomice polegającej na wykonaniu podbudowy z powierzchniowym utrwaleniem emulsją bitumiczną i grysami bazaltowymi. 1.5. ul. Zbożowa w Łysomicach o długości ca 315mb i szer. 4,0mb (od końca istniejącej nawierzchni mineralno-bitumicznej w/w ulicy do ul. Łąkowej) zlokalizowanej na działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków Nr 127)1 Gm. Łysomice polegającej na zmianie nawierzchni gruntowej-ulepszonej (tłuczeń, destrukt oraz inne kruszywa drogowe) na nawierzchnię mineralno-bitumiczną. 1.6. ul. Owsiana w Łysomicach o długości ca 230mb i szer. 4,0mb (od Zbożowej (odcinek 100 mb ul. Żytniej) i Owsiana do ul. Łąkowej ) zlokalizowanej na działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków Nr 128)72 , Gm. Łysomice polegającej na zmianie nawierzchni gruntowej-ulepszonej (tłuczeń, destrukt oraz inne kruszywa drogowe) na nawierzchnię mineralno-bitumiczną. 1.7. ul. Łąkowa w Łysomicach o długości ca 780 mb i szer. 4,0mb (od wjazdu do pierwszej posesji do wjazdu do ostatniej posesji przed skrzyżowaniem z drogą do Lulkowa) zlokalizowanej na działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków Nr 22)1 Gm. Łysomice polegającej na zmianie nawierzchni gruntowej-ulepszonej (tłuczeń, destrukt oraz inne kruszywa drogowe) na nawierzchnię mineralno-bitumiczną. II ETAP do zrealizowania w 2012r. 1.8.droga Gostkowo-Folsąg o długości ca 2340 mb i szer. od 3,0 - 5,0mb (od skrzyżowania z drogą w centrum wsi Gostkowo do skrzyżowania z drogą na Turzno - mostek na Folsągu) zlokalizowanej na działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków Nr 81,122 Gm. Łysomice polegającej na wykonaniu nakładki nawierzchni w technologii dwuwarstwowej wraz ze spryskami międzywarstwowymi. 1.8.1.Odcinek 291 mb o szer. 5,0 m z cząstkowym frezowaniem ( ca 20%) luźnych-spękanych fragmentów jezdni oraz uzupełnieniu masą bitumiczną ( po oczyszczeniu i skropieniu podłoża) oraz wykonaniu nakładki mineralno-bitumicznej. 1.8.2.Odcinek 2050 mb o szer. 3,0 m z cząstkowym frezowaniem ( ca 20%) luźnych- spękanych fragmentów jezdni oraz uzupełnieniu masą bitumiczną ( po oczyszczeniu i skropieniu podłoża) oraz wykonaniu nakładki mineralno-bitumicznej. 1.9.droga Gostkowo centrum o długości ca 360 mb i szer.4,80 mb (odcinek ca 70 m od skrzyżowania z drogą powiatową do skrzyżowania z drogą gminną przy remizie) zlokalizowanej na działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków Nr 53 Gm. Łysomice polegającej na wykonaniu nakładki nawierzchni w technologii dwuwarstwowej wraz ze spryskami międzywarstwowymi, z cząstkowym frezowaniem ( ca 25%) luźnych-spękanych fragmentów jezdni oraz uzupełnieniu masą mineralno-bitumiczną ( po oczyszczeniu i skropieniu podłoża). 1.10.droga Gostkowo -Tylice o długości ca 1740 mb i szer.4,0 mb (od skrzyżowania z drogą w centrum wsi Gostkowo do skrzyżowania z drogą powiatową w m.Zakrzewko-Tylice) zlokalizowanej na działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków Nr 81 Gm. Łysomice polegającej na wykonaniu nakładki nawierzchni w technologii dwuwarstwowej wraz ze spryskami międzywarstwowymi, z cząstkowym frezowaniem ( ca 25%) luźnych-spękanych fragmentów jezdni oraz uzupełnieniu masą mineralno-bitumiczną ( po oczyszczeniu i skropieniu podłoża). 1.11.droga Turzno - Gapa o długości ca 670 mb i szer.4,0 mb (ca 20 mb od skrzyżowania z drogą powiatową w kierunku m.Folsąg) zlokalizowanej na działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków Nr 33 Gm. Łysomice polegającej na wykonaniu nakładki nawierzchni w technologii dwuwarstwowej wraz ze spryskami międzywarstwowymi, z cząstkowym frezowaniem ( ca 15%) luźnych-spękanych fragmentów jezdni oraz uzupełnieniu masą mineralno-bitumiczną ( po oczyszczeniu i skropieniu podłoża). 1.12.droga Wytrębowice -wieś o długości ca 135 mb i szer.4,5 mb (od skrzyżowania z drogą powiatową ) zlokalizowanej na działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków Nr 51 Gm. Łysomice polegającej na wykonaniu nakładki nawierzchni w technologii dwuwarstwowej wraz ze spryskami międzywarstwowymi, z cząstkowym frezowaniem ( ca 10%) luźnych-spękanych fragmentów jezdni oraz przełomami o wym. 38,0 mb x 3,80 m i uzupełnieniu masą mineralno-bitumiczną ( po oczyszcze-niu i skropieniu podłoża). Konstrukcja przełomu: a) wykop do warstwy nośnej-zakłada się 0,5 m ( w razie konieczności należy wymienić grunt głębiej z zastosowaniem geowłókniny i geosiatki ), b) warstwa odsączająca gr. 15 cm- lub więcej, c) warstwa dolna podbudowy z gruzu betonowego do 63 mm gr. 24 cm. d) warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego 0-31mm gr. 7 cm. e) warstwa wiążąca gr. 4 cm. 1.13.droga w Piwnicach o długości ca 205 mb i szer.3,0 mb (od skrzyżowania z drogą wojewódzką w kierunku Centrum Astronomii ) zlokalizowanej na działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków Nr 11)16 Gm. Łysomice polegającej na wykonaniu nakładki nawierzchni w technologii dwuwarstwowej wraz ze spryskami międzywarstwowymi, i uzupełnieniu masą mineralno-bitumiczną ( po oczyszczeniu i skropieniu podłoża) oraz na drodze w kierunku lasu wykonać remont cząstkowy nawierzchni wraz z uzupełnieniem pobocza kruszywem łamanym. Pobocza o szerokości 1,0m po każdej stronie 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opracowaną przez Wykonawcę dokumentacją projektową na którą uzyskano stosowne pozwolenia na budowę lub odpowiedzi na zgłoszenie wykonania robót, specyfikacją istotnych warunków zamówienia, postanowieniami umowy, która zostanie zawarta, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. 3. Zakres robót obejmuje m.in.: 3.1.W technologii nawierzchni mineralno-bitumicznej: 1) roboty pomiarowe z wytyczeniem jezdni wraz z poboczami; 2)badanie podłoża gruntu; 3) roboty przygotowawcze; 4) profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne; 5) wykonanie korytowania pod całą konstrukcją korony drogi ( głębokość kopania średnio 38cm winna być przybliżona do wjazdów na posesje z zachowaniem minimalnego spadku w celu odwodnienia); Koryto oraz warstwy podbudowy szersze od warstwy wiążącej nawierzchni o 15 cm po każdej stronie. 5.1.Koryto wykonać w dwóch etapach: I etap: ukop materiału istniejącego drogi ( kruszywo łamane, pospółka, żużel itp.) należy złożyć lub wbudować w miejscu wskazanym przez Gminę w odległości do 8km. II etap: pozostały urobek nie nadający się do ponownego wbudowania Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie. 5.2.Wykonać warstwę odsączającą z piasku gr. 10 cm. 6) wykonanie dolnej warstwy podbudowy z gruzu betonowego (bez zawartości elementów ceramiki i innych zanieczyszczeń) o frakcji od 0 do 63 mm gr. 20cm; 7) wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego o frakcji od 0 do 31,5 mm gr.5cm; 8) skropienie podbudowy emulsja asfaltową; 9) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych bazaltowych z warstwą wiążącą o grubości warstwy 4cm. 10) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych z warstwą ścieralną o grubości warstwy 3 cm. 11) wykonanie poboczy utwardzonych z mieszanki gruzu betonowego i pospółki sortowanej 0 - 31 gr. 15 cm w proporcji 1:1; 12)zjazdy zaprojektować lecz ich wykonanie leży po stronie zainteresowanych (właścicieli nieruchomości ) 14) ustawienie oznakowania pionowego. 3.2.W technologii j.w. lecz z powierzchniowym utrwaleniem emulsją bitumiczną i grysami bazaltowymi powstałej konstrukcji drogowej 1) roboty pomiarowe z wytyczeniem jezdni wraz z poboczami; 2)badanie podłoża gruntu; 3) roboty przygotowawcze; 4) profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne; 5) wykonanie korytowania pod całą konstrukcją korony drogi ( głębokość kopania średnio 38cm winna być przybliżona do wjazdów na posesje z zachowaniem minimalnego spadku w celu odwodnienia); Koryto oraz warstwy podbudowy szersze od warstwy wiążącej nawierzchni o 15 cm po każdej stronie. 5.1.Koryto wykonać w dwóch etapach: I etap: ukop materiału istniejącego drogi ( kruszywo łamane, pospółka, żużel itp.) należy złożyć lub wbudować w miejscu wskazanym przez Gminę w odległości do 8km. II etap: pozostały urobek nie nadający się do ponownego wbudowania Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie. 5.2.Wykonać warstwę odsączającą z piasku gr. 10 cm. 6) wykonanie dolnej warstwy podbudowy z gruzu betonowego (bez zawartości elementów ceramiki i innych zanieczyszczeń) o frakcji od 0 do 63 mm gr. 20cm; 7) wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa bitumicznego pochodzącego z recyklingu sortowanego (wbudowanego rozściełaczem do mas bitumicznych) o frakcji od 2 do 40mm gr.6cm 8)wykonanie podwójnego sprysku emulsją i grysami bazaltowymi w proporcjach: Pierwszy sprysk- emulsja 3,4 l/m2, grysy 5-8 w ilości 16 kg/ m2, Drugi sprysk -emulsja 2,6 l/m2, grysy 2-5 w ilości 12 kg/ m2, 3.3.W technologii nakładek nawierzchni mineralno-bitumicznej: 1) roboty pomiarowe z wytyczeniem jezdni wraz z poboczami; 2)roboty przygotowawcze; 2.1. usunięcie ziemi urodzajnej z korony drogi -zagospodarowanie urobku leży po stronie Wykonawcy, 2.2. wykarczowanie krzewów z pasa drogowego. 2.3. prześwietlenie konarów drzew do wysokości min. 4,5m z każdej stony drzewa, 2.4. oczyszczenie istniejącego podłoża 3) roboty nawierzchniowe; 3.1 frezowanie luźnych-spękanych fragmentów jezdni, 3.2. uzupełnienie po frezowaniu (po uprzednim oczyszczeniu i spryskaniu emulsją podłoża) masą bitumiczną,- warstwa wiążąca, 3.3. wykonanie remontu cząstkowego na krawędziach starej nawierzchni ( spękania oraz ubytki) 4) skropienie istniejącej nawierzchni emulsja asfaltową; 5) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych twardych z warstwą wiążącą o grubości warstwy 4cm. 6) skropienie międzywarstwowe nawierzchni emulsja asfaltową; 7) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych twardych z warstwą ścieralną o grubości warstwy 3 cm. 8) wykonanie poboczy utwardzonych z mieszanki gruzu betonowego i pospółki sortowanej 0 - 31 w proporcji 1:1 o gr. dostosowanej do wysokości krawędzi jezdni z zachowaniem spadku poprzecznego 5% ; 9) wykonanie rowów przydrożnych o minimalnej gł. 0,6 m, i szer. dna rowu 0,4 m , skarpy rowu 1 : 1 . Rowy obustronne - jeżeli pozwoli na to szerokość pasa drogowego. 10)zjazdy zaprojektować lecz ich wykonanie leży po stronie zainteresowanych (właścicieli nieruchomości ) 11) ustawienie oznakowania pionowego. 4. Zakres robót w ramach ustalonego wynagrodzenia obejmuje ponadto: 1) wykonanie kompletnego przedmiotu zamówienia; 2) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas budowy w zakresie niezbędnym do prowadzenia robót objętych umową wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i decyzjami; 3) obsługę geodezyjną polegającą na wytyczeniu trasy przebiegu drogi oraz geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej i złożenie materiałów w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej w Toruniu; 4) naprawienie urządzeń melioracyjnych zniszczonych w trakcie robót; 5) uporządkowanie pozostałej części terenu stanowiącego pas drogowy do granicy działek stanowiących drogę; 6) inne prace - związane z procesem budowy np. lokalizacja i regulacja wszelkich urządzeń znajdujących się w pasie drogowym ( zawory, hydranty, studzienki kanalizacyjne, telefoniczne, gazowe, itp.) 5. Poza robotami bezpośrednio wynikającymi z dokumentacji projektowej przedmiot umowy obejmuje również wszystko to, co z technicznego punktu widzenia jest i okaże się niezbędne do zrealizowania przedsięwzięcia inwestycyjnego opisanego w dokumentacji projektowo-przedmiarowej. 6. Wykonawca w celu prawidłowej oceny zakresu robót niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy przeprowadzi wizję lokalną miejsca robót. 7. Przedmiotem zamówienia jest również usługa finansowa polegająca na dokonaniu przez Bank wykupu od Wykonawcy wierzytelności, jaką będzie wartość wykonanych robót budowlanych wraz z należnym podatkiem VAT..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 90 000,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy składają następujące dokumenty: 1)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 SIWZ; 2)aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2) PZP; 3)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli wykaże on, że - wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną, której przedmiotem zamówienia była budowa lub przebudowa drogi o długości nie mniejszej niż 1000 mb i o wartości nie mniejszej niż 1.000.000zł;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących Go z nimi podmiotów. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli wykaże on, że: a)dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń przynależącej do właściwej izby samorządu zawodowego;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli wykaże on, że - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 700.000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lysomice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łysomice
87-148 Łysomice
ul. Warszawska 8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Łysomice 87-148 Łysomice ul. Warszawska 8 pok. nr 1 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI ŁYSOMICE
- DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA DO ŻŁOBKA PUBLICZNEGO W ŁYSOMICACH
- Grupowe ubezpieczenie na życie pracowników Gminy Łysomice, w tym pracowników jednostek organizacyjnych, wraz z ich współmałżonkami, partnerami życiowymi i pełnoletnimi dziećmi.
więcej: przetargi ŁYSOMICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Bisztynku".
- Rozwój infrastruktury drogowej na terenie gminy Deszczno
- BUDOWA GMINNEGO ŻŁOBKA W CELESTYNOWIE
- Przebudowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w m.Pacyna, gm. Pacyna wraz z rozbudową sieci i wykonaniem nowych przyłączy na przedmiotowym odcinku oraz stworzenie nowego systemu zdalnego odczytu.
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
- Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Tychnowach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.