Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-13
Olkusz: ŚWIADCZENIE USŁUG POLEGAJĄCYCH NA PRZYGOTOWANIU
DOSTARCZENIU I WYDANIU JEDNODANIOWEGO GORĄCEGO POSIŁKU
DLA KLIENTÓW OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W OLKUSZU
Numer ogłoszenia: 220252 - 2007; data zamieszczenia: 13.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Olkusz, ul. Rynek 1, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 0326430001 wew. 305,209, fax 032 6431804, 6478910.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.olkusz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG POLEGAJĄCYCH NA PRZYGOTOWANIU DOSTARCZENIU I WYDANIU JEDNODANIOWEGO GORĄCEGO POSIŁKU DLA KLIENTÓW OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W OLKUSZU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług polegających na przygotowaniu, dostarczeniu i wydaniu jednodaniowego gorącego posiłku ( o wartości kalorycznej minimum 800-900 kalorii )w lokalu udostępnionym przez wykonawcę na terenie miasta Olkusz dla około 200 osób objętych taką formą pomocy przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Olkuszu w okresie od 02.01.2008r do 31.12.2008r. Zastrzega się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia żywionych osób o 50. Zadaniem wykonawcy jest przygotowanie, dostarczenie i wydanie posiłku w opakowaniu jednorazowym dla planowanej ilości osób wskazanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej. Przygotowanie posiłku może odbywać się w kuchni wykonawcy a wydanie posiłku odbywa się w lokalu udostępnionym przez wykonawcę położonym na terenie miasta Olkusz lub w stołówce wykonawcy, jeżeli taką dysponuje. Lokal lub stołówka winien spełniać warunki sanitarne konieczne do wykonywania zamówienia. Wykonawca winien zapewnić personel do wydania posiłków. Transport posiłków powinien odbywać się w termosach zapewniających właściwą ochronę i temperaturę oraz środkami transportu przystosowanymi do przewozu tego typu ładunków. Wykaz osób zakwalifikowanych do żywienia przekazany będzie wykonawcy na trzy dni przed terminem rozpoczęcia żywienia. Wydawanie posiłków będzie odbywać się od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godz. od 13-tej do 15-tej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych Kod CPV wg słownika 2008: 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od obowiązku wnoszenia wadium w przedmiotowym postępowaniu.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: a. posiadają stosowne zezwolenia uprawniające do prowadzenia w okresie od 02.01.2008r do 31.12.2008r produkcji posiłków i cateringu, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, e. Wykonawca dla wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest zatrudniać osoby posiadające wymagane uprawnienia i zaświadczenia lekarskie, Ponadto Wykonawcy muszą spełniać warunki dodatkowe, tj. wszystkie wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.a mianowicie: a) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 tys. zł b) wykonawca musi wykazać, że posiada-dysponuje odpowiednią bazą niezbędną do przygotowania, dowiezienia i wydania zakładanej ilości posiłków, co uwidoczni w zał. nr 8 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełnione oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r-Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 , - Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ust 2 - załącznik nr 3, - Koncesje, zezwolenie lub licencje, na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - Oświadczenie o nie zaleganiu z opłatami do właściwych organów tj. Urzędu Skarbowego i ZUS informujące, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - załącznik nr 7, - Decyzję właściwego terenowo organu inspekcji sanitarnej stwierdzającą spełnienie wymagań higieniczno zdrowotnych do produkcji posiłków oraz możliwości prowadzenia cateringu, - Decyzję właściwego terenowo organu inspekcji sanitarnej stwierdzającą przydatność obiektów do prowadzenia działalności żywieniowej w zakresie wydawania posiłków w opakowaniach jednorazowych, - Potencjał techniczny: a ) wykaz stanowisk specjalistycznych przewidzianych do wykonania zamówienia, b ) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia c) charakterystyka pomieszczeń, w których wydawane będą posiłki (załącznik nr 8) d ) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 100 000 zł. W przypadku braku takiego ubezpieczenia wykonawca winien przy składaniu oferty złożyć oświadczenie, że w przypadku wybrania jego oferty, dokona przedmiotowego ubezpieczenia przed rozpoczęciem świadczenia usług dla zamawiającego, - Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości raz okresu i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością (załącznik nr 9)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/gminy/root_Olkusz/Wprowadzenie/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej, Al. 1000- lecia 15c, 32-300 Olkusz, pok. nr 29.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej, Al. 1000- lecia 15c, 32-300 Olkusz, pok. nr 23.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OLKUSZA
więcej: przetargi w Olkuszu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.