eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LegnicaTG/06/2013 - Dostawa i uruchomienie wózka widłowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-07

Legnica: TG/06/2013 - Dostawa i uruchomienie wózka widłowego
Numer ogłoszenia: 220276 - 2013; data zamieszczenia: 07.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Metali Nieżelaznych O/Legnica , ul. Złotoryjska 89, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 8505500, faks 076 8505501.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imn.legnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JBR.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: TG/06/2013 - Dostawa i uruchomienie wózka widłowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zakładu Materiałów Ściernych w Głogowie widłowego wózka jezdniowego, podnośnikowego z napędem silnikowym, zgodnego z niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, jego instalację i uruchomienie oraz przeszkolenie personelu w zakresie obsługi dostarczonego urządzenia. Miejsce dostawy: Instytut Metali Nieżelaznych Oddział w Legnicy - Zakład Materiałów Ściernych, ul. Żukowicka 1, 67-300 Żukowice (teren HM Głogów). Wykonawca dostarczy przedmiotu umowy w ciągu maksymalnie 12 tygodni od daty zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć urządzenia w pełni sprawne. Wózek może być nowy lub używany, o maksymalnym przebiegu 250 mth. Wykonawca musi posiadać serwis w promieniu maksymalnie 100 km od Głogowa. Wykonawca udziela gwarancji na okres 24 miesięcy lub 2000 mth (w zależności, co pierwsze nastąpi) na dostarczany wózek, licząc od dnia przekazania urządzenia do eksploatacji. Gdyby jakaś część urządzenia będącego elementem przedmiotu umowy, lub urządzenie jako całość, dostarczone w ramach niniejszej umowy, okazały się wadliwe całkowicie lub częściowo z powodu wady materiału lub wadliwego wykonania w ciągu trwania okresu gwarancyjnego, Wykonawca podejmie działania w ciągu maksymalnie 12 godzin (czas reakcji) od chwili zawiadomienia przez Zamawiającego, jeżeli zgłoszenie nastąpiło do godz. 10:00 danego dnia. Wykonawca zagwarantuje serwis gwarancyjny i pogwarancyjny oraz zobowiązuje się przystąpić do naprawy wózka w ciągu 24 godzin od otrzymania zgłoszenia o awarii pojazdu. Wykonawca będzie dokonywał przeglądów konserwacyjnych dostarczonego wózka zgodnie z wymogami UDT w okresie gwarancji oraz na podstawie uzgodnionych warunków w okresie pogwarancyjnym. Wykonawca przeprowadzi potwierdzone protokołem szkolenie praktyczne obsługi, dla pracowników wyznaczonych przez Zamawiającego. Podstawowe dane techniczne 1.rodzaj napędu-silnik spalinowy, instalacja LPG z elektronicznym wtryskiem gazu, chłodzony cieczą, trójdrożny katalizator (nie dopuszcza się zasilania dualnego tj. benzynowo-gazowego) 2.moc silnika-minimum 45 kW 3.układ hamulcowy główny-hydrauliczny 4.hamulec postojowy-ręczny 5.udźwig nominalny-minimum 3000 kg 6.wysokość podnoszenia-minimum 3300 mm 7.widły - długość 1200 mm 8.widły - szerokość 100 mm 9.wysokość przy opuszczonym maszcie-maksymalnie 2200 mm 10.wysokość konstrukcyjna masztu przy pełnej wysokości podnoszenia-maksymalnie 4500 mm 11.karetka wideł z przesuwem bocznym - szerokość zewnętrzna- maksymalnie 1100 mm 12.długość do czoła wideł-maksymalnie 2800 mm 13.szerokość całkowita-maksymalnie 1300 mm 14.masa własna wózka-maksymalnie 4250 kg 15.prędkość jazdy z ładunkiem-minimum 18 km/h 16.promień skrętu- maksymalnie 2400 mm Wyposażenie 1.regulowana kolumna kierownicy 2.wspomaganie układu kierowniczego 3.osłona ładunku zainstalowana na karetce wideł 4.dopuszcza się zwykłe oświetlenie robocze, nie wykonane w technologii LED 5.sygnał dźwiękowy 6.zintegrowany wyświetlacz (minimum: licznik pracy w mth, wskaźnik temperatury cieczy chłodzącej, lampka alarmowa zablokowania filtra powietrza, wskaźnik poziomu paliwa, wskaźnik ciśnienia oleju) 7.amortyzowany fotel operatora z pasami bezpieczeństwa 8.pełna zabudowana kabina z ogrzewaniem 9.dodatkowa hydraulika na wózku i maszcie (możliwość podłączenia przystawek), 10.system kontroli stabilności ( kontroluje przechył wózka przy jeździe po nierównościach) 11.system blokady masztu ( blokada podnoszenia i przechyłu masztu jest włączana po opuszczeniu przez operatora fotela), 12.hydrokinetyczne przeniesienie napędu 13.opony pneumatyczne Pojazdy muszą być dopuszczone do eksploatacji na terenie Polski. Stelaż kabiny zgodny z wymogami UDT. Przy odbiorze Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumenty wymagane przez Urząd Dozoru Technicznego tj. dokumenty UDT, protokół odbioru pojazdu przez UDT, książka pojazdu, karta gwarancyjna, warunki obsługi i serwisu itp. Koszt dostawy, ubezpieczenia i instalacji wózka ponosi Wykonawca. Wydanie wózka wraz z dokumentami, potwierdzone zostanie protokołem odbioru podpisanym pozytywnie przez upoważnionych przedstawicieli Stron. Protokół sporządzi Wykonawca. Wykonawca zapewnia spełnienie wymagań przez dostarczony wózek widłowy Polskich Norm w zakresie bezpieczeństwa oraz w zakresie ogólnych badań i wymagań z uwzględnieniem narażenia indywidualnego na hałas i drgania mechaniczne nie przekraczające NDN (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 5 sierpnia 2005 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach związanych z narażeniami na hałas lub drgania mechaniczne). Do oferty Wykonawca dołączy kartę katalogową oferowanego urządzenia. Warunki płatności: płatność na podstawie prawidłowo sporządzonej i zatwierdzonej faktury VAT, w formie polecenia przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza przedpłatę w wysokości maksymalnie 30% wartości umowy, w terminie 14 dni od daty podpisania umowy i otrzymania faktury. Główna część płatności w terminie do 7 dni od daty dostawy i uruchomienia wózka oraz otrzymania prawidłowo sporządzonej faktury VAT. Podstawą wystawienia faktury będzie podpisany przez obie strony protokół odbioru, którego sporządzenie jest obowiązkiem Wykonawcy. Do podanej w formularzu ofertowym ceny netto zostanie doliczony podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.51.10 - Wózki widłowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wypełniony Formularz Ofertowy, zgodny z treścią Załącznika nr 3 do SIWZ opatrzony czytelnym podpisem oraz pieczątką firmową; 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ opatrzone czytelnym podpisem oraz pieczątką firmową; 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 26 ust. 2d ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ opatrzone czytelnym podpisem oraz pieczątką firmową. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; oraz złożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem z datą na dzień sporządzenia oferty przez osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wypełniony Formularz Ofertowy, zgodny z treścią Załącznika nr 3 do SIWZ opatrzony czytelnym podpisem oraz pieczątką firmową; 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ opatrzone czytelnym podpisem oraz pieczątką firmową; 3. Kartę lub specyfikację techniczną wózka widłowego, potwierdzającą spełnienie zapisów SIWZ. 4. Oświadczenie o wykonaniu co najmniej jednej dostawy wózka widłowego, rodzajem i wartością odpowiadającego przedmiotowi zamówienia (zawarte w treści załącznika nr 2 do SIWZ), potwierdzonej referencjami lub innym dokumentem stwierdzającym należyte wykonanie dostawy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wypełniony Formularz Ofertowy, zgodny z treścią Załącznika nr 3 do SIWZ opatrzony czytelnym podpisem oraz pieczątką firmową; 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ opatrzone czytelnym podpisem oraz pieczątką firmową;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wypełniony Formularz Ofertowy, zgodny z treścią Załącznika nr 3 do SIWZ opatrzony czytelnym podpisem oraz pieczątką firmową; 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ opatrzone czytelnym podpisem oraz pieczątką firmową;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wypełniony Formularz Ofertowy, zgodny z treścią Załącznika nr 3 do SIWZ opatrzony czytelnym podpisem oraz pieczątką firmową; 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ opatrzone czytelnym podpisem oraz pieczątką firmową;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenie o wykonaniu co najmniej jednej dostawy wózka widłowego, rodzajem i wartością odpowiadającego przedmiotowi zamówienia (zawarte w treści załącznika nr 2 do SIWZ), potwierdzonej referencjami lub innym dokumentem stwierdzającym należyte wykonanie dostawy. Kartę lub specyfikację techniczną wózka widłowego, potwierdzającą spełnienie zapisów SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

I. Na podstawie regulacji art. 144 ust. 1 Pzp Zamawiający wyraża zgodę na dopuszczalność wprowadzania zmian do umowy na zasadach i warunkach określonych w Umowie. Zmiana umowy może obejmować w zakresie dozwolonym przez prawo: 1. zmianę jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, 2. zmianę elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany; 3. zmianę sposobu konfekcjonowania przedmiotu umowy; 4. zmianę terminu realizacji zamówienia, które jest przedmiotem umowy. II. Warunkami dokonania zmian wskazanych w pkt. I mogą być: 1. nastąpi zmiana organizacyjna leżąca po stronie Zamawiającego, 2. wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na wykonywaniu świadczeń działalności podstawowej (statutowej), 3. w wyniku zmiany Umowy możliwe będzie podniesienie poziomu/jakości działalności prowadzonej przez Zamawiającego albo/lub w wyniku zmiany Umowy możliwe będzie podniesienie poziomu/jakości działalności statutowej Zamawiającego, 4. będzie to konieczne ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii, albo będzie to konieczne ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa, 5. zmiana w inny sposób dostarczy pożytku Zamawiającemu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imn.legnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Metali Nieżelaznych w Gliwicach Oddział w Legnicy Zamówienia Publiczne ul. Złotoryjska 89, 59-220 Legnica.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2013 godzina 11:30, miejsce: Oferty zostaną otwarte w siedzibie Zamawiającego: 59-220 Legnica, ul. Złotoryjska 89, sala konferencyjna (I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.