Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-07
Osiek Jasielski: ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE SEGREGOWANYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH ORAZ ODBIÓR I TRANSPORT NIESEGREGOWANYCH (ZMIESZANYCH) ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY OSIEK JASIELSKI
Numer ogłoszenia: 220282 - 2013; data zamieszczenia: 07.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Osiek Jasielski , Osiek Jasielski 112, 38-223 Osiek Jasielski, woj. podkarpackie, tel. 013 4420005, faks (013) 442 00 05.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.osiekjasielski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE SEGREGOWANYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH ORAZ ODBIÓR I TRANSPORT NIESEGREGOWANYCH (ZMIESZANYCH) ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY OSIEK JASIELSKI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dotyczy wykonywania usług komunalnych na terenie gminy Osiek Jasielski, polegających na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu segregowanych odpadów komunalnych w tym odpadów wielkogabarytowych, budowlanych, niebezpiecznych, elektrycznych i elektronicznych, zużytych opony od właścicieli nieruchomości zamieszkałych obejmujących następujące miejscowości: Pielgrzymka wraz z przysiółkiem Kłopotnica, Samoklęski, Mrukowa, Czekaj, Osiek Jasielski, Zawadka Osiecka i Świerchowa ( zgodnie z regulaminem utrzymania czystości i porządku) oraz odbiór i transport do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów w Krośnie (RIPOK) zmieszanych odpadów komunalnych w tym odpadów zielonych z ww miejscowości. Gmina Osiek Jasielski liczy 5427 mieszkańców ok. 1200 gospodarstw w siedmiu sołectwach. Wywóz stałych odpadów komunalnych zgromadzonych w workach foliowych, powinien odbywać się w następujący sposób: w miesiącach: od stycznie do grudnia z częstotliwością 1 raz w miesiącu odpady zbierane selektywnie i odpady zmieszane według ustalonego harmonogramu dla danej miejscowości, natomiast odpady wielkogabarytowe, odpady budowlane (gruz i szkło budowlane), odpady niebezpieczne, zużyte opony, odpady ulegające biodegradacji w tym odpady zielone, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny z częstotliwością dwa raz w roku. Szacunkowa ilość wywożonych odpadów komunalnych w ciągu roku wynosi 582,33 Mg, z czego: a) odpady niesegregowane i pozostałe po segregacji - ok 422,94 Mg b) odpady segregowane (papier, szkło, plastik, metal, opakowania wielowarstwowe) - ok 147,63 Mg c) odpady wielkogabarytowe - 22,08 Mg (dane z 2012roku.) d) odpady elektroniczne - ok 11,76 Mg Podana ilość odbioru odpadów stanowi wielkość orientacyjną i Zamawiający zastrzega sobie prawo przekazania mniejszej lub większej ilości odpadów. W roku 2013 ok. 90% właścicieli nieruchomości zamieszkałych zadeklarowało segregację odpadów komunalnych. Zbiórka, wywóz i zagospodarowanie odpadów powinno odbywać się zgodnie z wytycznymi Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami oraz przepisami prawa polskiego. Płatność za wykonane usługi:, co miesiąc na podstawie wystawionej przez Wykonawcę faktury, do której należy dołączyć pokwitowanie wagowe zebranych odpadów. Sposób i zasady wywozu: Wywozem i zagospodarowaniem odpadów objęte będą wyłącznie nieruchomości zamieszkałe. Właściciele nieruchomości zamieszkałych, na których powstają odpady komunalne obowiązani są do pozbywania się odpadów komunalnych z terenu nieruchomości w oparciu o system segregacji odpadów z podziałem na odpady:: - szkło (kolorowe i bezbarwne) - worek w kolorze zielonym, - opakowania z metalu - worek w kolorze czerwonym, - tworzywa sztuczne - worek w kolorze żółtym, - papier, tektura, opakowania wielomateriałowe - worek w kolorze niebieskim - odpady ulegające biodegradacji i zielone- worek w kolorze brązowym - odpady niesegregowane - worek koloru czarnego Odbiór odpadów komunalnych odbywać się będzie z częstotliwością raz w miesiącu wg. harmonogramu opracowanego z Wykonawcą po rozstrzygnięciu przetargu. Miejsca odbioru odpadów: Odpady na czas odbioru przez Wykonawcą mają znajdować się poza terenem nieruchomości przy drogach publicznych. Ze względu na to że odbiór i transport odpadów odbywać się będzie po sieci dróg zlokalizowanych na tereni gminy Osiek Jasielski, w skład których wchodzą drogi: wojewódzka, powiatowa, gminne i wewnętrzne konieczne będzie dostosowanie pojazdów do warunków terenowych. Przeważająca ilość stanowią drogi gminne o szerokości średnio powyżej 3m. Miejsce wywozu i zagospodarowania odpadów: zgodnie z Wojewódzkim Planem Gospodarki Odpadami. Inne odpady odbierane i zagospodarowanie przez Wykonawcę: odpady wielkogabarytowe, baterie, odpady budowlane (gruz i szkło budowlane), odpady niebezpieczne, popiół paleniskowy, odpady ulegające biodegradacji w tym odpady zielone- odbierane, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte opony będą zgodnie z regulaminem utrzymania czystości i porządku z częstotliwością dwa razy w roku zgodnie z harmonogramem przedłożonym przez Wykonawcę i zaakceptowanym przez Zamawiającego w ciągu 14 dni od podpisania umowy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.00.00 - Usuwanie i obróbka odpadów 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.07.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Kopia aktualnego wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Osiek Jasielski, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP Komisja powołana przez Wójta Gminy Osiek Jasielski dokona sprawdzenia podanych wyżej wymogów na podstawie dokumentów, oświadczeń, zaświadczeń przedstawionych przez każdego wykonawcę w złożonej ofercie zgodnie z zapisami określonymi w niniejszej SWIZ. Ocena spełnienia warunków udziału będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia wymienione w SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Razem z ofertą wykonawca zobowiązany będzie złożyć następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy, 2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenie z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24. ust 1 Prawa zamówień publicznych 3. Parafowany przez wykonawcę wzór umowy, opracowany przez zamawiającego, stanowiący załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 4. Oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami zamówienia określonymi w SIWZ i przyjęciu ich bez zastrzeżeń, 5. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osiek-jasielski.ires.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Osiek Jasielski, 38-223 Osiek Jasielski.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2013 godzina 09:30, miejsce: Gmina Osiek Jasielski, 38-223 Osiek Jasielski (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywny odbiór i wywóz odpadów komunalnych wytworzonych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonego w Płocku
- Usługa odbioru i zagospodarowania produktów spożywczych przeterminowanych, nieprzydatnych do spożycia zaliczanych do kat. 3
- Utrzymanie poboczy dróg i ścieżek rowerowych stanowiących własność gminy Wolsztyn w 2025 roku
- Wywóz odpadów komunalnych wraz z dzierżawą pojemników na odpady pozostałe po segregacji oraz odpady segregowane z części służbowej Placówki Straży Granicznej w Czarnej Górnej.
- Wywóz odpadów komunalnych z części służbowej Placówki Straży Granicznej w Horyńcu - Zdroju.
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu, zagospodarowania i unieszkodliwiania odpadów medycznych od SPZOZ w Radzyniu Podlaskim
więcej: Usuwanie i obróbka odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.