To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-22
Pruszcz Gdański: Świadczenie pomocy prawnej w zakresie stałej obsługi prawnej.
Numer ogłoszenia: 220303 - 2013; data zamieszczenia: 22.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 194091 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Pruszcz Gdański, ul. Grunwaldzka 20, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. (058) 775 99 69, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie pomocy prawnej w zakresie stałej obsługi prawnej..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie pomocy prawnej w zakresie stałej obsługi prawnej, w szczególności: 1) udzielanie opinii i porad prawnych oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa, 2) informowanie Zleceniodawcy o: a) zmianach w obowiązującym stanie prawnym w zakresie działalności Zleceniodawcy, b) uchybieniach w działalności Zleceniodawcy w zakresie przestrzegania prawa i skutkach tych uchybień, 3) obsługa Referatu Oświaty Kultury i Sportu, 4) nadzór prawny nad egzekucją należności Zleceniodawcy, 5) występowanie w charakterze pełnomocnika Zleceniodawcy w postępowaniu sądowym, administracyjnym oraz przed innymi organami orzekającymi, 6) przygotowywanie projektów ugod oraz umów, zawieranych przez Zleceniodawcę, 7) występowanie w imieniu Zleceniodawcy na drogę sądową w sprawach o roszczenia pieniężne i niepieniężne, 8) dodatkowe czynności wykraczające poza zakres stałej obsługi prawnej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KANCELARIA RADCY PRAWNEGO KRZYSZTOF SADOWSKI - RADCA PRAWNY
jakie przetargi wygrała firma
KANCELARIA RADCY PRAWNEGO KRZYSZTOF SADOWSKI - RADCA PRAWNY
- Kancelaria Radcy Prawnego Krzysztofa Sadowskiego, ul. Wały Jagiellońskie 24, 80-853 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 87394,08 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4500,00
Oferta z najniższą ceną: 4500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4500,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a, art. 5 ust. 1b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Podstawa prawna art. 5 ust. 1 a i 1 b ustawy za dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych - w części przedmiotu zamówienia odnoszącej się do zastępstwa prawnego i procesowego. Art. 5 ust. 1a pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z § 1 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym (Dz.U. Nr 12, poz. 68) - w pozostałym zakresie przedmiotu zamówienia.
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- Utrzymanie czystości w budynkach będących własnością TBS ABK Sp. z o.o. w Pruszczu Gdańskim w okresie od 01 kwietnia 2025 r. do 31 marca 2026 r.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania "Budowa hali sportowej przy ZSOiO w Pruszczu Gdańskim"
- Dostawa dokumentacji projektowej służącej do opisu przedmiotu zamówienia na robotę budowlaną pn.: Budowa ul. Przy Torze w Pruszczu Gdańskim
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2218G w zakresie budowy chodnika na odcinku Kłodawa - Trąbki Małe
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa prawna projektu pn.: Zielona Infrastruktura Wielkich Jezior Mazurskich
- Obsługa prawna Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Obsługa prawna Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni oraz innych gminnych jednostek organizacyjnych
- Świadczenie usług prawniczych dla Gminy Miasto Szczecin poprzez wykonywanie przez Wykonawcę bieżącej obsługi prawnej
- Usługi doradcze przy prywatyzacji.
- modernizacja ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków.
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.