eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Garbatka-LetniskoOdbudowa boiska sportowego w Garbatce-Letnisko w ramach inwestycji Rekultywacja terenu Gminnego Ośrodka Wypoczynku POLANKA.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-01

Garbatka-Letnisko: Odbudowa boiska sportowego w Garbatce-Letnisko w ramach inwestycji Rekultywacja terenu Gminnego Ośrodka Wypoczynku POLANKA.
Numer ogłoszenia: 220316 - 2014; data zamieszczenia: 01.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 196654 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Garbatka-Letnisko, ul. Skrzyńskich 1, 26-930 Garbatka-Letnisko, woj. mazowieckie, tel. 48 6210194, 6210163 w. 22, faks 48 6210054.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa boiska sportowego w Garbatce-Letnisko w ramach inwestycji Rekultywacja terenu Gminnego Ośrodka Wypoczynku POLANKA..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest Odbudowa boiska sportowego w Garbatce-Letnisko w ramach inwestycji Rekultywacja terenu Gminnego Ośrodka Wypoczynku POLANKA. 2. Zakres zamówienia obejmuje m.in.: a) wymianę nawierzchni boiska z mączki ceglanej na nawierzchnię z piasku płukanego oraz wyznaczenie pól gry i montaż urządzeń do gry w siatkówkę plażową, piłkę ręczną plażową i badmintona, b) ustawienie ławek, koszy na śmieci, c) ustawienie tablicy informacyjnej, d) wymianę ogrodzenia z siatki na ogrodzenie panelowe z wykonaniem bramy i dwóch furtek, e) ustawienie piłko chwytów, 3. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizytacji realizacji przedmiotu zamówienia, która ma na celu uzyskanie dodatkowych informacji potrzebnych do opracowania oferty i jej prawidłowej wyceny. 4. Przedmiot zamówienia, powinien być wykonany zgodnie z Projektem technicznym, przedmiarami robót stanowiącymi integralną część SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami i normatywami. 6. Zamawiający ma prawo zapoznania się z przebiegiem i postępem prac na każdym etapie realizacji zamówienia w terminie i w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 7. Wykonawca oświadcza, że posiada niezbędne uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia i zapewnia osoby posiadające stosowne uprawnienia. 8. Wykonawca nie może bez zgody Zamawiającego przekazać praw i obowiązków, wynikających z umowy w całości na osoby trzecie. Wykonawca odpowiada bez ograniczeń za prace wykonane przez podwykonawców, niezbędne do realizacji przedmiotu umowy. 9. Przy realizacji umowy Wykonawca zobowiązuje się stosować materiały i wyroby dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo budowlane wraz z dokumentami potwierdzającymi ich jakość. Wykonawca przed zastosowaniem jakichkolwiek materiałów przedstawi inspektorowi nadzoru źródła ich pochodzenia, atesty lub aprobaty techniczne, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa badań laboratoryjnych oraz świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie. Każdy rodzaj robót w których znajdują się materiały nie odpowiadające normom i nie zaakceptowane przez Zamawiającego, Wykonawca wykonuje na własne ryzyko, licząc się z jego nie przyjęciem i nie zapłaceniem. 10. O rozpoczęciu robót należy powiadomić instytucje branżowe, właścicieli, zarządców, użytkowników nieruchomości przez które lub na których będą prowadzone prace konserwacyjne i utrzymaniowe. 10. W trakcie realizacji zadania Wykonawca: 10.1. Zabezpieczy i oznakuje teren budowy zgodnie z przepisami, 10.2. Dokona urządzenia placu budowy i poniesie koszty utrzymania zaplecza budowy, 10.3. Wykona badania i ekspertyzy na życzenie Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru, 10.4. Zapewni ochronę terenów przyległych do placu budowy i poniesie odpowiedzialność cywilną za ewentualne szkody wynikłe z tytułu prowadzonych prac wobec osób trzecich, 10.5. Odtworzy stan pierwotny miejsc uszkodzonych w trakcie robót. 11. Wymagany minimalny okres udzielanej gwarancji na przedmiot zamówienia (tj. na wszystkie wykonane roboty, zabudowane materiały i urządzenia) wynosi 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. 12. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w SIWZ i w załącznikach do SIWZ opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, dopuszcza się rozwiązania równoważne z zastrzeżeniem, iż proponowane rozwiązania (materiały, urządzenia), będą posiadały parametry techniczne nie gorsze niż wymagane przez zamawiającego, posiadały wymagane atesty, spełniały wymagane normy. Obowiązek jednoznacznego wykazania ich równoważności, w stosunku do przyjętych w założeniach projektowych, spoczywa na Wykonawcy, zgodnie z treścią art. 30 ust. 5 ustawy...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DRO-MAR Marcin Dróżdż,, ul Radomska 138, Makowiec, 26-640 SKARYSZEW, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 99435,96 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 107413,01

  • Oferta z najniższą ceną: 107413,01 / Oferta z najwyższą ceną: 107413,01

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.