Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-02
Budzyń: OGRODZENIE NIERUCHOMOŚCI KOMUNALNYCH W SYSTEMIE PANELOWYM
W M. WYSZYNY, GMINA BUDZYŃ
Numer ogłoszenia: 220348 - 2009; data zamieszczenia: 02.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Budzyń , ul. Lipowa 6, 64-840 Budzyń, woj. wielkopolskie, tel. 067 2843201, faks 067 2843313.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.budzyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OGRODZENIE NIERUCHOMOŚCI KOMUNALNYCH W SYSTEMIE PANELOWYM W M. WYSZYNY, GMINA BUDZYŃ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ogrodzenia w systemie panelowym nieruchomości komunalnych położonych w Wyszynach, gmina Budzyń, według zestawienia: a) Szkoła Podstawowa (dz. nr ewid. 102/4) - ogrodzenie panelowe typ 4W/H-1800, L=2500 [mm] - 282 mb, - grodzenie panelowe typ 3W/H-1400, L=2500 [mm] - 96 mb, - furtka ogrodzeniowa szer. 1200 [mm], wys. 1800 [mm] - 1 szt., - furtka ogrodzeniowa szer. 1200 [mm], wys. 1400 [mm] - 2 szt., - brama ogrodzeniowa szer. 4000 [mm], wys. 1800 [mm] - 1 szt., - brama ogrodzeniowa szer. 4000 [mm], wys. 1400 [mm] - 1 szt., b) Dom Kultury (dz. nr ewid. 105/1) - ogrodzenie panelowe typ 4W/H-1800, L=2500 [mm] - 60 mb, - furtka ogrodzeniowa szer. 1200 [mm], wys. 1800 [mm] - 1 szt., c) OSP (dz. nr ewid. 161/3) - ogrodzenie panelowe typ 4W/H-1800, L=2500 [mm] - 8,50 mb, - furtka ogrodzeniowa szer. 1200 [mm], wys. 1800 [mm] - 1 szt., - brama ogrodzeniowa szer. 4000 [mm], wys. 1800 [mm] - 1 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane wniesienie wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. Ocena dokonana zostanie przez komisję przetargową na formularzu DRUK ZP - 17 na zasadzie spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z ubiegania się o zamówienie publiczne o czym zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykluczonego Wykonawcę, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę wykonawcy, który został wykluczony z postępowania, uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć formularz ofertowy stanowiący załącznik do SIWZ wraz z kosztorysem ofertowym sporządzonym na podstawie przedmiaru robót oraz niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - Wykaz robót polegających na wykonaniu ogrodzenia w systemie panelowym w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - należy wykazać min. 2 roboty o wartości co najmniej 100.000,00,- zł (słownie: sto tysięcy złotych) każda. - Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia. Ponadto dla wskazanego kierownika robót budowlanych należy załączyć aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby oraz o posiadaniu wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. - W przypadku wystąpienia podwykonawców - wykaz prac i zadań jakie wykonawca zamierza zlecić podwykonawcą w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia (bez podawania nazwy firmy). - Zaświadczenie z banku, w którym wykonawca posiada rachunek o posiadaniu środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę min. 100.000,00,- zł (słownie: sto tysięcy złotych) wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne-wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 tej Ustawy. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo poświadczonych przez Wykonawcę kopii. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych wyżej złoży dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania stwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.budzyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Budzyń, ul. Lipowa 6, 64-840 Budzyń.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Budzyń, ul. Lipowa 6, 64-840 Budzyń, pok. nr 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona i regeneracja obszarów cennych przyrodniczo wraz ze wsparciem ośrodków edukacji ekologicznej na obszarze Aglomeracji Beskidzkiej
- Modernizacja kompleksu boisk Orlik przy ul. Kraszewskiego w Pszowie
- Remont i przebudowa ogrodzenia frontowego terenu Przedszkola nr 2 przy ul. Walerego Sławka 5 we Wrocławiu
- "Remont ogrodzenia przy szkole w Bzowie."
- "Dokończenie inwestycji pn. "Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku przy ul. Sienkiewicza 63 oraz zagosp. terenu z infrastrukturą techniczną i małą architekturą"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Warszawskiej w Ostrówku
więcej: Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.