eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin-ZdunowoDostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku przez okres 12 miesięcy dla Szpitala Zdunowo.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-24

Szczecin-Zdunowo: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku przez okres 12 miesięcy dla Szpitala Zdunowo.
Numer ogłoszenia: 220387 - 2009; data zamieszczenia: 24.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital im. prof. Alfreda Sokołowskiego , ul. A. Sokołowskiego 11, 70-891 Szczecin-Zdunowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4427208, faks 091 4620494.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: szpital.zdunowo@selltech.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku przez okres 12 miesięcy dla Szpitala Zdunowo..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku przez okres 12 miesięcy dla Szpitala Zdunowo..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.14.16.00 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi 33.14.13.10 - Strzykawki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wymagane oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, iż Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielnie niniejszego zamówienia publicznego określone w art. 22 oraz nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177 z dnia 9 lutego 2004r.). 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymagane dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: 3.Próbki, opisy - karty katalogowe zawierające opis przedmiotu zamówienia, jego przeznaczenie, odpowiednio nr katalogowy lub kod wyrobu. 4.Odpowiednio deklaracje zgodności Wytwórcy lub zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczone produkty odpowiadają wymogom zasadniczym i posiadają znakowanie CE. 5.Zgłoszenie do Rejestru wyrobu medycznego zgodnie z wymogami ustawy o wyrobach medycznych. Opis sposobu dokonywania oceny warunków udziału w postępowaniu. O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19. poz. 177), w szczególności w art. 22 u. 1 oraz art. 24 ustawy, b) posiadają przedmiot działalności gospodarczej wskazany w aktualnym odpisie z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej odpowiadający także przedmiotowi zamówienia, Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, iż Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielnie niniejszego zamówienia publicznego określone w art. 22 oraz nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177 z dnia 9 lutego 2004r.). 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymagane dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: 3.Próbki, opisy - karty katalogowe zawierające opis przedmiotu zamówienia, jego przeznaczenie, odpowiednio nr katalogowy lub kod wyrobu. 4.Odpowiednio deklaracje zgodności Wytwórcy lub zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczone produkty odpowiadają wymogom zasadniczym i posiadają znakowanie CE. 5.Zgłoszenie do Rejestru wyrobu medycznego zgodnie z wymogami ustawy o wyrobach medycznych. Opis sposobu dokonywania oceny warunków udziału w postępowaniu. O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19. poz. 177), w szczególności w art. 22 u. 1 oraz art. 24 ustawy, b) posiadają przedmiot działalności gospodarczej wskazany w aktualnym odpisie z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej odpowiadający także przedmiotowi zamówienia, Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzdunowo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Referat ds. Zamówień Publicznych Specjalistycznego Szpitala im. prof. Alfreda Sokołowskiego, ul. A. Sokołowskiego 11..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2009 godzina 10:30, miejsce: Referat ds. Zamówień Publicznych Specjalistycznego Szpitala im. prof. Alfreda Sokołowskiego, ul. A. Sokołowskiego 11..

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 02.01.2010.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: SZPATUŁKI I KUBECZKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kubki plastikowe jednorazowe o poj. 250ml 2. Gąbka na szpatułce do toalety jamy ustnej dla dorosłych 3. Pojemnik typu filiżanka, plastikowy do płynów, poj. 250ml 4. Pojemniki na materiał skażony - nieprzekuwalne o poj. 10 litrów 5. Worki na mocz - niesterylne o poj. 2,5l.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET NR 2 - ZESTAWY DO OGÓLNEGO ZASTOSOWANIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw do upustu krwi 2 Jałowy zestaw do cewnikowania pęcherza moczowego zawierający co najmniej: serweta wodoodporna; obłożenie z wycięciem; miska nerkowata; rękawice, tupferki - przynajmniej 6szt.; gaziki - przynajmniej 2 szt.; peseta plastikowa; 3. Igła prosta z oliwką (do fistulografii) 1,2 x 80mm 4. Strzykawka z osłonką (cylindrem) do płukania ran 20ml 5. Strzykawka z osłonką (cylindrem) do płukania ran 50ml 6. Strzykawka tuberkulinowa z igłą - 1ml.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.13.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET NR 3 - OSPRZĘT DO DIATERMII TYP ERBE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Elektroda neutralna jednorazowego użytku, dzielona z odseparowanym pierścieniem potencjału, które umożliwiają wykorzystanie systemu bezpieczeństwa Nessy w diatermii ERBE ICC będącej w posiadaniu Zamawiającego 2. Kabel wielorazowy do elektrody neutralnej jednorazowego użytku 3. Uchwyt szeroki elektrody monopolarnej wielokrotnego użytku z funkcją cięcia i koagulacji 4. Kabel do elektrody monopolarnej dł. 4m, wielokrotnego użytku 5. Pęseta bipolarna prosta dł. 19,5cm, tępa, wielokrotnego użytku 6. Kabel do pęsety bipolarnej dł. 4m, wielokrotnego użytku 7. Kabel do instrumentów laparoskopowych wielokrotnego użytku 8. Elektroda nożowa prosta, wielokrotnego użytku 9. Elektroda igłowa wielokrotnego użytku 10. Elektroda nożowa odgięta przedłużona wielokrotnego użytku.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET NR 4- USTNIKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ustniki do pletyzmografii i dyfuzji: okrągły w kształcie dysku o średnicy 9cm, w środku wyścielony filtrem higroskopijnym, zakończony z dwóch stron ustnikami, z jednej strony ustnik o dł. 4cm i średnicy 2,7cm, z drugiej strony ustnik o dł. 4,5cm i średnicy 3,6cm ) 2. Ustniki do tlenku azotu: okrągły w kształcie dysku o średnicy 5,5cm, w środku wyścielony filtrem higroskopijnym, zakończony z dwóch stron ustnikami, z jednej strony ustnik o dł. 2cm i średnicy 1,5cm, z drugiej strony ustnik o długości 1,5cm i średnicy 1,8cm).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET NR 5- ŻELE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Żel do badań aparatem UKG i USG firmy ALOKA z pisemnym potwierdzeniem, iż firma ALOKA dopuszcza stosowanie żelu w kontakcie z końcówką aparatu do badania, gwarantującą prawidłowość przeprowadzanego badania (opakowanie po 5kg).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.