eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzysuchaNaprawa baz ewidencji gruntów i budynków poprzez wykonanie oceny zgodności części graficznej baz ewidencji gruntów z wymogami paragrafu 64 ust. 3,4 Instrukcji G-5 dla obrębów Wieniawa, Jabłonica, Kochanów, Sokolniki Mokre, Kłudno, Pogroszyn, Koryciska, Za

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-13

Przysucha: Naprawa baz ewidencji gruntów i budynków poprzez wykonanie oceny zgodności części graficznej baz ewidencji gruntów z wymogami paragrafu 64 ust. 3,4 Instrukcji G-5 dla obrębów Wieniawa, Jabłonica, Kochanów, Sokolniki Mokre, Kłudno, Pogroszyn, Koryciska, Zawady gm. Wieniawa o ogólnej powierzchni 3671 ha oraz częściowa weryfikacja operatów ewidencji gruntów
Numer ogłoszenia: 220395 - 2007; data zamieszczenia: 13.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Przysuski, Aleja Jana Pawła II 10, 26-400 Przysucha, woj. mazowieckie, tel. 048 6752553, fax 048 6753672.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przysucha.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa baz ewidencji gruntów i budynków poprzez wykonanie oceny zgodności części graficznej baz ewidencji gruntów z wymogami paragrafu 64 ust. 3,4 Instrukcji G-5 dla obrębów Wieniawa, Jabłonica, Kochanów, Sokolniki Mokre, Kłudno, Pogroszyn, Koryciska, Zawady gm. Wieniawa o ogólnej powierzchni 3671 ha oraz częściowa weryfikacja operatów ewidencji gruntów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa baz ewidencji gruntów i budynków poprzez wykonanie oceny zgodności części graficznej baz ewidencji gruntów z wymogami paragrafu 64 ust. 3,4 Instrukcji G-5 dla obrębów Wieniawa, Jabłonica, Kochanów, Sokolniki Mokre, Kłudno, Pogroszyn, Koryciska, Zawady gm. Wieniawa o ogólnej powierzchni 3671 ha oraz częściowa weryfikacja operatów ewidencji gruntów Zakres prac do wykonania: 1) Odnaleźć w terenie i dokonać pomiaru 30 do 40 pkt. granicznych wybranych losowo dla każdego obrębu ewidencyjnego. Punkty winny być rozmieszczone w różnych częściach obrębów. 2) Dokonać porównania nowo obliczonych współrzędnych tych punktów ze współrzędnymi zawartymi w bazach kartograficznych dla operatów scaleniowych . Wyniki porównania przedstawić zamawiającemu przed podjęciem dalszych czynności. 3) W Przypadku stwierdzenia iż otrzymane różnice przekraczają wartości dopuszczalne podane w § 64 ust 3 i 4 Instrukcji G- 5 należy : -dokonać weryfikacji powierzchni działek ewidencyjnych i w uzasadnionych przypadkach przywrócić w operacie ewidencji gruntów pierwotną z przed modernizacji powierzchnię działek zapisaną z dokładnością 1 ara. Weryfikacji nie będą podlegać działki powstałe w wyniku dokonanych podziałów którym powierzchnię określono z dokładnością 1m2, lub działki dla których dokonano aktualizacji powierzchni z dokładnością do 1 m2 w KW. -dla działek którym przywrócono powierzchnię z dokładnością zapisu 1 ara, ponownie obliczyć i wyrównać powierzchnie klaso-użytków. 4) W przypadku przywrócenia pierwotnych powierzchni działek wykazanych z dokładnością 1 ara, dokonać wyłożenia operatu opisowo kartograficznego zgodnie z art. 24a ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne. 5) Jeśli wynik porównania współrzędnych wybranych punktów wykaże iż otrzymane wartości nie przekraczają podanych w § 64 ust 3 i 4 Instrukcji G-5 należy uznać że istniejące dane spełniają wymogi standardów technicznych i obecne powierzchnie działek pozostawić bez zmian. 6) Dokonać badania Ksiąg Wieczystych i doprowadzić do zgodności zapisów KW z operatem ewidencji gruntów. 7) Powyższe należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz standardami technicznymi. Opłata za ośrodek naliczona będzie zgodnie z tabelą nr III pkt 3, załącznika nr 1 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 19 lutego 2004 r. w sprawie wysokości opłat za czynności geodezyjne i kartograficzne oraz udzielanie informacji a także za wykonywanie wyrysów i wypisów z operatu ewidencyjnego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.43.00 - Usługi badań katastralnych Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.03.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Potwierdzeniem spełnienia w/wwarunków będzie złożenie przez wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie poniżej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy mają dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia: a)oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik Nr 1 do formularza oferty. W przypadku składania oferty wspólnej w/w. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert W przypadku składania oferty wspólnej w/w. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W/w dokument winien być dostarczony w formie oryginału lub kopii poświadczonej na zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast powyższego dokumentu - składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się wymienionego dokumentu zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Oferta powinna ponadto zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1)wypełniony formularz oferty (załącznik Nr 1 do SIWZ), 2)W przypadku, gdy wykonawcę w przetargu reprezentuje pełnomocnik, oryginał pełnomocnictwa do działania w jego imieniu lub notarialnie potwierdzony odpis takiego pełnomocnictwa 3)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w prawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa powinien być dołączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy. Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji danego Wykonawcy. Stosowne odpisy z rejestru lub ewidencji powinny zostać dołączone do oferty. W celu potwierdzenia, że oferowana usługa spełnia wymagania określone przez zamawiającego wykonawca powinien złożyć oświadczenie zawarte w formularzu oferty stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ. Zamawiający żąda, aby w formularzu oferty Wykonawca wskazał części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.przysucha.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Formularz zawiarający siwz można odebrać osobiscie w siedzibie zamawiającego pokój nr 27 lub za zaliczeniem pocztowym. Cena formularza 5,30 zł netto (6,50 zł brutto)..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2007 godzina 09:30, miejsce: 26-400 Przysuscha, Aleja Jana Pawła II 10, pokój nr 32 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.