eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinPRZEPROWADZENIE GENERALNEGO POMIARU RUCHU W 2015 ROKU NA DROGACH WOJEWÓDZKICH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZZDW W KOSZALINIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-18

Koszalin: PRZEPROWADZENIE GENERALNEGO POMIARU RUCHU W 2015 ROKU NA DROGACH WOJEWÓDZKICH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZZDW W KOSZALINIE
Numer ogłoszenia: 22039 - 2015; data zamieszczenia: 18.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich , ul. Szczecińska 31, 75-122 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3427831, faks 094 3424328.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzdw.koszalin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu Województwa Zachodniopomorskiego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEPROWADZENIE GENERALNEGO POMIARU RUCHU W 2015 ROKU NA DROGACH WOJEWÓDZKICH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZZDW W KOSZALINIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie pomiaru w wyznaczonych punktach pomiarowych w ramach Generalnego Pomiaru Ruchu w 2015 roku na sieci dróg wojewódzkich na obszarze województwa zachodniopomorskiego na obszarze działania siedmiu Rejonów Dróg Wojewódzkich: Zadanie nr 1 - RDW w Białogardzie, Zadanie nr 2 - RDW w Chojnie, Zadanie nr 3 - RDW w Drawsku Pomorskim Zadanie nr 4 - RDW w Gryficach, Zadanie nr 5 - RDW w Koszalinie, Zadanie nr 6 - RDW w Pyrzycach, Zadanie nr 7 - RDW w Stargardzie Szczecińskim. Pomiar należy przeprowadzić zgodnie z Wytycznymi pomiaru ruchu na drogach wojewódzkich w 2015 r. opracowanymi w Departamencie Przygotowania Inwestycji GDDKiA pod patronatem Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju Departamentu Dróg i Autostrad /załącznik nr 1 do SIWZ/. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie pomiaru ręcznie, półautomatycznie i automatycznie pod warunkiem zastosowania wyłącznie liczników, których typ został dopuszczony do pomiaru na drogach krajowych przez GDDKiA w Warszawie. W przypadku wykonania pomiaru automatycznie lub półautomatycznie, Wykonawca zobowiązany jest wskazać punkty objęte pomiarem i przed podpisaniem umowy dostarczyć do Zamawiającego Deklarację sposobu wykonania pomiarów (zgodnie z załączonym do OPZ wzorem) oraz dodatkowo najpóźniej na 1 dzień przed terminem pierwszego pomiaru (17 marca lub 23 marca) dostarczyć pisemne potwierdzenie dopuszczenia do pomiaru liczników (lub innych urządzeń) wydane przez GDDKiA w Warszawie (zgodnie z pkt 2.4 Wytycznych). Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale III SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.27.10-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: Zadanie nr 1 - 1 300 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych 00/100), Zadanie nr 2 - 800 zł (słownie: osiemset złotych 00/100), Zadanie nr 3 - 700 zł (słownie: siedemset złotych 00/100), Zadanie nr 4 - 1 200 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100), Zadanie nr 5 - 850 zł (słownie: osiemset pięćdziesiąt złotych 00/100) Zadanie nr 6 - 750 zł (słownie: siedemset pięćdziesiąt złotych 00/100) Zadanie nr 7 - 800 zł (słownie: osiemset złotych 00/100). 2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3) Wadium według wyboru Wykonawcy może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank PKO Bank Polski S.A. I/O Koszalin 58 1020 2791 0000 7602 0093 1428 na adres: Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich, 75-122 Koszalin, ul. Szczecińska 31. Za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków na wskazany rachunek bankowy. 5) Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz musi być złożone w oryginale i wystawione na: Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich, 75-122 Koszalin, ul. Szczecińska 31

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru nr 2)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru nr 2)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru nr 2)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą (koordynatorem) - do pełnienia nadzoru nad realizowaną usługą, która będzie uczestniczyła w wykonywaniu zamówienia, posiadającą doświadczenie jako osoba sprawująca nadzór nad zespołem wykonującym pomiary ruchu na drogach minimum klasy G. Wskazana osoba spełniająca powyższy warunek może pełnić nadzór na 1 zadaniu. W przypadku złożenia ofert na więcej niż jedno zadanie, na każdym z zadań wymaga się odrębnego koordynatora. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Obowiązkiem Wykonawcy w przypadku, gdy korzysta z potencjału innych podmiotów, jest rzeczywiste wykazanie, że tym potencjałem będzie dysponował. Treść zobowiązania innego podmiotu powinna określać: kto jest podmiotem przyjmującym zasoby, zakres zobowiązania innego podmiotu, czego konkretnie dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób będzie ono wykonane, w tym jakiego okresu dotyczy. W przypadku gdy przedmiot oddania stanowią wiedza i doświadczenie, dokument powinien dodatkowo zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia. Zobowiązanie winno być podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentacji innego podmiotu. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Ocena spełniania tego warunku będzie przeprowadzona na podstawie analizy formularza pn.: Wykaz osób-wzór nr 6 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru nr 2)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty (wg wzoru nr 1.1 - 1.7); 2. Formularz cenowy (wg wzoru nr 4.1 - 4.7); 3. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia konieczne jest załączenie do oferty pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 5.Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę. Ofertę należy podpisać zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści wyraźnie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Zamawiający uznaje, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje także dokonywanie czynności wymienionych w ppkt 7 i 8. Pełnomocnictwo to musi zostać złożone jako część oferty i musi być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Zobowiązanie do wykonania wszytkich pomiarów na danym zadaniu w pierwszym terminie - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Umowa może ulec zmianie w przypadku zaistnienia n/w okoliczności: a) zmianie uległy: adres/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy oraz inne dane ujawnione w rejestrach publicznych, b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy, c) zmianie uległy stawki podatku od towarów i usług (VAT). d) zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy, e) zmianie uległy przebiegi dróg wojewódzkich, f) z uwagi na przedłużenie procedury przetargowej w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, 2. Wyżej wymienione przypadki dokonania zmiany umowy, mogą między innymi rzutować na zmianę terminu wykonania przedmiotu zamówienia lub/i na zmianę wynagrodzenia wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zzdw.koszalin.pl/html/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Koszalinie, ul. Szczecińska 31, 75-12 Koszalin, pokój 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2015 godzina 09:50, miejsce: Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Koszalinie, ul. Szczecińska 31, 75-122 Koszalin, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: RDW w Białogardzie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje przeprowadzenie pomiaru w wyznaczonych punktach pomiarowych w ramach Generalnego Pomiaru Ruchu w 2015 roku na sieci dróg wojewódzkich na obszarze województwa zachodniopomorskiego w zakresie: Zadanie nr 1 - RDW w Białogardzie. Usługa obejmuje teren działania RDW w Białogardzie - 24 punkty pomiarowe, 2 304 godziny pomiarów ogółem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.27.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Zobowiązanie do wykonania wszystkich pomiarów na danym zadaniu w pierwszym terminie - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: RDW w Chojnie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje przeprowadzenie pomiaru w wyznaczonych punktach pomiarowych w ramach Generalnego Pomiaru Ruchu w 2015 roku na sieci dróg wojewódzkich na obszarze województwa zachodniopomorskiego w zakresie: Zadanie nr 2 - RDW w Chojnie. Usługa obejmuje teren działania RDW w Chojnie - 20 punktów pomiarowych, 1 464 godziny pomiarów ogółem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.27.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Zobowiązanie do wykonania wszystkich pomiarów na danym zadaniu w pierwszym terminie - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: RDW w Drawsku Pomorskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje przeprowadzenie pomiaru w wyznaczonych punktach pomiarowych w ramach Generalnego Pomiaru Ruchu w 2015 roku na sieci dróg wojewódzkich na obszarze województwa zachodniopomorskiego w zakresie: Zadanie nr 3 - RDW w Drawsku Pomorskim. Usługa obejmuje teren działania RDW w Drawsku Pomorskim - 17 punktów pomiarowych, 1 240 godzin pomiarów ogółem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.27.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Zobowiązanie do wykonania wszystkich pomiarów na danym zadaniu w pierwszym terminie - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: RDW w Gryficach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje przeprowadzenie pomiaru w wyznaczonych punktach pomiarowych w ramach Generalnego Pomiaru Ruchu w 2015 roku na sieci dróg wojewódzkich na obszarze województwa zachodniopomorskiego w zakresie: Zadanie nr 4 - RDW w Gryficach. Usługa obejmuje teren działania RDW w Gryficach - 24 punkty pomiarowe, 2 152 godziny pomiarów ogółem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.27.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Zobowiązanie do wykonania wszystkich pomiarów na danym zadaniu w pierwszym terminie - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: RDW w Koszalinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje przeprowadzenie pomiaru w wyznaczonych punktach pomiarowych w ramach Generalnego Pomiaru Ruchu w 2015 roku na sieci dróg wojewódzkich na obszarze województwa zachodniopomorskiego w zakresie: Zadanie nr 5 - RDW w Koszalinie. Usługa obejmuje teren działania RDW w Koszalinie - 17 punktów pomiarowych, 1 560 godzin pomiarów ogółem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.27.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Zobowiązanie do wykonania wszystkich pomiarów na danym zadaniu w pierwszym terminie - 20

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: RDW w Pyrzycach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje przeprowadzenie pomiaru w wyznaczonych punktach pomiarowych w ramach Generalnego Pomiaru Ruchu w 2015 roku na sieci dróg wojewódzkich na obszarze województwa zachodniopomorskiego w zakresie: Zadanie nr 6 - RDW w Pyrzycach. Usługa obejmuje teren działania RDW w Pyrzycach - 16 punktów pomiarowych, 1 360 godzin pomiarów ogółem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.27.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Zobowiązanie do wykonania wszystkich pomiarów na danym zadaniu w pierwszym terminie - 20

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: RDW w Stargardzie Szczecińskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje przeprowadzenie pomiaru w wyznaczonych punktach pomiarowych w ramach Generalnego Pomiaru Ruchu w 2015 roku na sieci dróg wojewódzkich na obszarze województwa zachodniopomorskiego w zakresie: Zadanie nr 7 - RDW w Stargardzie Szczecińskim. Usługa obejmuje teren działania RDW w Stargardzie Szczecińskim - 19 punktów pomiarowych, 1 448 godzin pomiarów ogółem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.27.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Zobowiązanie do wykonania wszystkich pomiarów na danym zadaniu w pierwszym terminie - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.