Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-22
Nysa: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 220416 - 2010; data zamieszczenia: 22.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Św. Piotra 1, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. 077 4087830, faks 077 4087833.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.ipzp.pl/zoz-nysa
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Szpitala w Nysie W przetargu dopuszcza się składanie ofert częściowych na zadania: Zadanie nr 1 - dostawa sprzętu urologicznego jednorazowego użytku-10poz. Zadanie nr 2 - dostawa zestawów do cystotomii oraz zestawów do nefrotomii-6poz. Zadanie nr 3 - dostawa cewników urologicznych typu DUFOUR-4poz. Zadanie nr 4 - dostawa cewników urologicznych typu FOLEY silikonowych-1poz. Zadanie nr 5 - dostawa strzykawko probówek do pobierania krwi w systemie zamkniętym w systemie aspiracyjno-próżniowym-18poz. Zadanie nr 6 - dostawa pojemników na odpady medyczne-4poz. Zadanie nr 7 - dostawa zestawów zabiegowych jednorazowego użytku-1poz. Zadanie nr 8 - dostawa rurek intubacyjnych-5poz. Zadanie nr 9 - dostawa igieł, zestawów, cewników, filtrów do znieczulenia podpajęczego i zewnątrzoponowego-7poz. Zadanie nr 10 - dostawa zestawów do znieczulenia połączonego z regulacją umocowania igły podpajęczej w igle zewnątrzoponowej-2poz. Zadanie nr 11 - dostawa jednorazowych masek krtaniowych-3poz. Zadanie nr 12 - dostawa sprzętu medycznego do odsysania-5poz. Zadanie nr 13 - dostawa cewników do wkłuć centralnych-6poz. Zadanie nr 14 - dostawa obwodów oddechowych jednorazowego użytku-3poz. Zadanie nr 15 - dostawa obwodów anestetycznych wielorazowych , masek, worków, nebulizatorów-3poz. Zadanie nr 16 - dostawa masek oddechowych nagłośniowych jednorazowego użytku-1poz. Zadanie nr 17 - dostawa systemu przezskórnej gastrostomii zakładanej metodą endoskopową-2poz. Zadanie nr 18 - dostawa zaworów zamykających dostępu naczyniowego-2poz. Zadanie nr 19 - dostawa rurek tracheostomijnych Biesalskiego-1poz. Zadanie nr 20 - dostawa masek Cirrus-2poz. Zadanie nr 21 - dostawa jałowego żelu antyseptycznego do znieczulenia miejscowego-1poz. Warunki dla zadania nr 13 1)Cewniki muszą być wykonane z poliuretanu. 2)Muszą posiadać znaczniki głębokości. 3)Prowadnica dwustronna ( J z jednej strony- miękki koniec z drugiej strony koniec prosty ) 4)Zakładane metodą Seldingera. 5)Na opakowaniu opisane przekroje wewnętrzne świateł wkłuć..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.17.00.00-2, 33.63.16.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie - zał. nr 3 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie - zał. nr 3 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie - zał. nr 3 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie - zał. nr 3 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie - zał. nr 3 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1.Dokumenty dopuszczające oferowane wyroby medyczne do obrotu i używania zgodnie z: -Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r o wyrobach medycznych - Dz. U. z 2004r Nr 93 poz.896 -Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 3 listopada 2004r w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia - Dz. U. z 2004r Nr 251, poz. 2514 -Dyrektywą Rady 93 42 EWG z dnia 14 kwietnia 1993r dotyczącej wyrobów medycznych. 2.Dla zadania nr 6 dla każdej pozycji dokument potwierdzający zgodność z normą ASTM F 2132 - dotyczącą odporności na przebicie pojemników na zużyty ostry sprzęt medyczny 3.Katalogi - materiały informacyjne oferowanych produktów zawierające zdjęcia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z nazwą producenta, opisem których pozycji formularza cenowego dotyczą - w języku polskim. W rubryce - Producent, numer katalogowy - należy podać pełną nazwę producenta, nr strony dokumentu w ofercie dopuszczającego oferowany wyrób do obrotu i używania , dokładny numer katalogowy w celu bezspornej identyfikacji asortymentu oraz numery stron z oferty zawierające powyższe informacje. W przypadku gdy producent nie stosuje numerów katalogowych, Wykonawca złoży oświadczenie o niestosowaniu numerów katalogowych przez producenta i wpisze numery własnego kodu towarowo - magazynowego. 4.Próbki z każdej pozycji w ilości - 1 szt. Wykonawca dostarczy oferowany produkt -próbkę w opakowaniu jednostkowym zaopatrzonym w etykietę opisaną zgodnie z Załącznikiem Nr 1 pkt. 13 do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 3 listopada 2004r. w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia - Dz. U. z 2004r Nr 251, poz. 2514 . W przypadku kiedy produkt dostarczany będzie w opakowaniu handlowym w ilościach większych niż 1 szt. Wykonawca dostarczy próbkę produktu wraz z etykietą umieszczaną na opakowaniu zbiorczym. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa pozostawi w siedzibie Zamawiającego dostarczone próbki oferowanych wyrobów wraz z opakowaniem handlowym lub jego etykietą, które pozostaną u Zamawiającego przez okres 4 lat. Zamawiający wyraża zgodę na prezentację oferowanych wyrobów w dniu otwarcia ofert, bezpośrednio po otwarciu ofert. Wszystkie dokumenty muszą być ważne przez okres na jaki zostanie zawarta umowa. W przypadku kończącego się terminu ważności dokumentu Wykonawca ma obowiązek dostarczyć wymagany aktualny dokument w terminie do ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc upływu terminu ważności dokumentu przedstawionego w ofercie przez Wykonawcę. W przypadku gdy dokument traci ważność podczas trwania umowy Wykonawca musi załączyć do aktualnego dokumentu oświadczenie, że dostarczy przedłużenie dokumentu do siedziby Zamawiającego.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony dopuszczają możliwość zmiany ceny brutto przedmiotu umowy wyłącznie w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT, na podstawie pisemnego aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.ipzp.pl/zoz-nysa
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Nysie, ul. Św. Piotra 1, 48-300 Nysa IIIp. Pok. 30.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2010 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Opieki Zdrowotnej w Nysie, 48-300 Nysa, ul. Św. Piotra 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - dostawa sprzętu urologicznego jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - dostawa sprzętu urologicznego jednorazowego użytku-10poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - dostawa zestawów do cystotomii oraz zestawów do nefrotomii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - dostawa zestawów do cystotomii oraz zestawów do nefrotomii -6poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - dostawa cewników urologicznych typu DUFOUR.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - dostawa cewników urologicznych typu DUFOUR -4poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - dostawa cewników urologicznych typu FOLEY silikonowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 - dostawa cewników urologicznych typu FOLEY silikonowych -1poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - dostawa strzykawko probówek do pobierania krwi w systemie zamkniętym w systemie aspiracyjno-próżniowym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 - dostawa strzykawko probówek do pobierania krwi w systemie zamkniętym w systemie aspiracyjno-próżniowym -18poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - dostawa pojemników na odpady medyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6 - dostawa pojemników na odpady medyczne-4poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - dostawa zestawów zabiegowych jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 7 - dostawa zestawów zabiegowych jednorazowego użytku -1poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 - dostawa rurek intubacyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 8 - dostawa rurek intubacyjnych-5poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 - dostawa igieł, zestawów, cewników, filtrów do znieczulenia podpajęczego i zewnątrzoponowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 9 - dostawa igieł, zestawów, cewników, filtrów do znieczulenia podpajęczego i zewnątrzoponowego -7poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10 - dostawa zestawów do znieczulenia połączonego z regulacją umocowania igły podpajęczej w igle zewnątrzoponowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 10 - dostawa zestawów do znieczulenia połączonego z regulacją umocowania igły podpajęczej w igle zewnątrzoponowej -2poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11 - dostawa jednorazowych masek krtaniowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 11 - dostawa jednorazowych masek krtaniowych -3poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie nr 12 - dostawa sprzętu medycznego do odsysania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 12 - dostawa sprzętu medycznego do odsysania -5poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie nr 13 - dostawa cewników do wkłuć centralnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 13 - dostawa cewników do wkłuć centralnych-6poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie nr 14 - dostawa obwodów oddechowych jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 14 - dostawa obwodów oddechowych jednorazowego użytku -3poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie nr 15 - dostawa obwodów anestetycznych wielorazowych , masek, worków, nebulizatorów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 15 - dostawa obwodów anestetycznych wielorazowych , masek, worków, nebulizatorów -3poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zadanie nr 16 - dostawa masek oddechowych nagłośniowych jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 16 - dostawa masek oddechowych nagłośniowych jednorazowego użytku -1poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zadanie nr 17 - dostawa systemu przezskórnej gastrostomii zakładanej metodą endoskopową.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 17 - dostawa systemu przezskórnej gastrostomii zakładanej metodą endoskopową -2poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zadanie nr 18 - dostawa zaworów zamykających dostępu naczyniowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 18 - dostawa zaworów zamykających dostępu naczyniowego -2poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zadanie nr 19 - dostawa rurek tracheostomijnych Biesalskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 19 - dostawa rurek tracheostomijnych Biesalskiego -1poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Zadanie nr 20 - dostawa masek Cirrus.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 20 - dostawa masek Cirrus -2poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Zadanie nr 21 - dostawa jałowego żelu antyseptycznego do znieczulenia miejscowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 21 - dostawa jałowego żelu antyseptycznego do znieczulenia miejscowego -1poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NYSY
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Budowa 3 budynków mieszkalnych wielorodzinnych A B C z parkingiem w poziomie parteru i zagospodarowaniem terenu-ul. Szlak Chrobrego w Nysie
- Dostawa materiałów opatrunkowych
- Dostawa i montaż wyposażenia sali konferencyjnej na terenie ośrodka turystycznego Akwa Marina
- Przebudowa drogi bocznej do ul. Kukułczej w Nysie
- Remonty cząstkowe nawierzchni dróg
- Usługa restytucji dokumentacji zalanej wskutek powodzi
więcej: przetargi w Nysie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków ochrony indywidualnej dla potrzeb Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej
- Dostawa wyrobów medycznych do diagnostyki i terapii w zakresie układu pokarmowego, oddechowego i wydalniczego dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Drezdenku, nr sprawy: PCZSzp/TP-MN/7/2025
- Dostawa materiałów szewnych i innych materiałów przeznaczonych do zabiegów chirurgicznych na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologii
- ZP/11/2025_Dostawa środków dezynfekcyjnych i myjących oraz preparatów pielęgnacyjnych dla Szpitala Joannitas w Pszczynie
- Dostawa środków do dezynfekcji powierzchni, sprzętu, rąk.
- Dostawa materiałów do zabiegów chirurgicznych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu (DZP.341.26.2025)
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.