Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-02
Warszawa: wykonywanie usługi kompleksowego sprzątania wewnątrz budynku (ciągów komunikacyjnych, klatek schodowych i innych pomieszczeń o powierzchni całkowitej 1162 m2) i terenu przyległego (o powierzchni 326 m2) do budynku Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników w Poznaniu przy ul. Św. Marcin 46/50, przez okres 2 lat, tj. od dnia 1.10.2009 r. do 30.09.2011 r.
Numer ogłoszenia: 220422 - 2009; data zamieszczenia: 02.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników , ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6297096, 6296762, faks 022 6299724.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.fsusr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: osoba prawna typu korporacyjnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonywanie usługi kompleksowego sprzątania wewnątrz budynku (ciągów komunikacyjnych, klatek schodowych i innych pomieszczeń o powierzchni całkowitej 1162 m2) i terenu przyległego (o powierzchni 326 m2) do budynku Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników w Poznaniu przy ul. Św. Marcin 46/50, przez okres 2 lat, tj. od dnia 1.10.2009 r. do 30.09.2011 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi kompleksowego sprzątania wewnątrz budynku i terenu przyległego do budynku Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników w Poznaniu przy ul. Św. Marcin 46/50, przez okres 2 lat, tj. od dnia 1.10.2009 r. do 30.09.2011 r. Całkowita powierzchnia do sprzątania budynku i terenu przyległego wynosi 1488 m2 w tym: powierzchnia wewnętrzna do sprzątania wynosi: 1) codziennie 202 m2 (m.in. hall główny, windy, hall na I piętrze), 2) 1 x w tygodniu 510 m2 (m.in. klatka schodowa od p. do 10 p.), 3) 1 x w miesiącu 233 m2 (m.in. agregat, część piwnic, pomieszczenie socjalne pracowników ochrony), 4) 1 x na 3 miesiące 58 m2 (m.in. kiosk), 5) 1 x na 6 miesięcy 159 m2 (m.in. korytarze, ciągi komunikacyjne piwnic- pozostałe części ) zaś powierzchnia zewnętrzna do sprzątania codziennego (terenu przyległego do budynku) wynosi 326 m2. Usługa sprzątania będzie realizowana: 1) codziennie w dni robocze po godzinach pracy najemców pomieszczeń tj. po godz. 18:00, 2) dodatkowo w soboty i niedziele powierzchnia tzw. małej klatki schodowej i pomieszczeń sanitarnych udostępnionych dla szkoły językowej Learning System Poland po godz. 18:00, 3) okresowo według uzgodnionego z Zamawiającym harmonogramu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SIWZ oraz w art. 22 ustawy , tj. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznych i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, znajdować się w sytuacji umożliwiającej wykonywanie zamówienia oraz nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP. 2) Wykonawca musi wykazać w formie załączonego do oferty wykazu prac, że w okresie ostatnich trzech lat (licząc wstecz od daty publikacji ogłoszenia o zamówieniu), a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2, trwające co najmniej 12 miesięcy w ramach jednego kontraktu, usługi sprzątania w obiektach biurowych, o wartości kontraktu nie mniejszej niż 100.000,00 złotych brutto. Wykonawca musi też wykazać , że wyżej wymienione usługi wykonał z należytą starannością, z podaniem ich wartości, dat wykonywania, nazwy adresu i telefonu odbiorców usług wg załącznika nr 5. 3)Wykażą, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 150.000,00 złotych. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt. 7 niniejszej specyfikacji, metodą spełnia/nie spełnia. Wykonawcy niespełniający powyższych warunków zostaną przez zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania lub ich oferty zostaną odrzucone..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty. 2) Oświadczenie o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy. 4) Aktualny na dzień składania ofert dokument (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego (odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej); w przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 5) Aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie od właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; w przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 6) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat (licząc wstecz od daty publikacji ogłoszenia o zamówieniu) co najmniej 2 usług sprzątania w obiektach biurowych, trwających co najmniej 12 miesięcy w ramach jednego kontraktu, o wartości kontraktu nie mniejszej niż 100.000,00 złotych brutto. Wykonawca musi też wykazać , że wyżej wymienione usługi wykonał z należytą starannością, z podaniem ich wartości, dat wykonywania, nazwy adresu i telefonu odbiorców usług, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że opracowania te zostały wykonane należycie . 7) Lista osób i/lub podmiotów, które będą wykonywać zamówienie bądź pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób do wykonania zamówienia. 8) W przypadku, gdy wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być dołączony wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, przy czym niedopuszczalne jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców. 9) Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, czyli uczestników konsorcjum. 10) W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granica, w miejsce dokumentów o których mowa w pkt 4, 5, 6 i 7 SIWZ zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty potwierdzające odpowiednio dla pkt 4,5 i , że: 10.1) Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert); 10.2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert);10.3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert);- odpowiednio dla pkt 6 składa: 10.4) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 PZP, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert); przy czym, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie złożenie kompletu wymienionych wyżej dokumentów dotyczy każdego z nich. 11) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, wykonawca może je zastąpić stosownym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio pochodzenia lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.fsusr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zarządu Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników, ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2009 godzina 11:00, miejsce: oferty należy składać w Biurze Zarządu Funduszu Składkowego, ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa, pokój 323.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.25.2025
- Remont dr. woj. 721 na odc. od km 4+200 w m. Sękocin Las, pow. pruszkowski, gm. Raszyn do km 9+870 w m. Lesznowola, na terenie gm. Lesznowola, pow. piaseczyński, woj. maz. - nr postępowania 087/25
- wykonanie dokumentacji projektowej wymiany windy w komunalnym budynku użytkowym przy ul. Młynarskiej 16 w Warszawie wraz z jej realizacją w systemie "zaprojektuj i buduj".
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KOMPLEKSOWE MYCIE OKIEN, WIND,SZKLANYCH FASAD WRAZ Z CZYSZCZENIEM RYNIEN NA OBIEKCIE TEATRU POLSKIEGO W SZCZECINIE
- Świadczenie usług w zakresie pielęgnacji i utrzymania terenów zielonych, prac porządkowych oraz utrzymania zimowego ciągów komunikacyjnych.
- Usługi sprzątania pomieszczeń i posesji
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynku (wraz z terenem przyległym) zlokalizowanym przy ul. Nowy Zjazd 1 w Warszawie.
- Usługa sprzątania i utrzymania w czystości obiektów przychodni
- Utrzymanie porządku na terenie Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.