eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławŚWIADCZENIE USŁUG ŻYWIENIOWYCH DLA DZIECI ZESPOŁU SZKOLNO- PRZEDSZKOLNEGO NR 12 WE WROCŁAWIU PRZY UL. SUWALSKIEJ 5 A) W WIEKU 3 - 5 LAT DOTYCZY DZIECI UCZĘSZCZAJĄCYCH DO PRZEDSZKOLA B) W WIEKU 6-13 LAT DOTYCZY DZIECI UCZĘSZCZAJĄCYCH DO SZKOŁY

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-15

Wrocław: ŚWIADCZENIE USŁUG ŻYWIENIOWYCH DLA DZIECI ZESPOŁU SZKOLNO- PRZEDSZKOLNEGO NR 12 WE WROCŁAWIU PRZY UL. SUWALSKIEJ 5 A) W WIEKU 3 - 5 LAT DOTYCZY DZIECI UCZĘSZCZAJĄCYCH DO PRZEDSZKOLA B) W WIEKU 6-13 LAT DOTYCZY DZIECI UCZĘSZCZAJĄCYCH DO SZKOŁY
Numer ogłoszenia: 220427 - 2010; data zamieszczenia: 15.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 26 im. Piastów Śląskich , ul. Stabłowicka 147/149, 54-066 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3541582, faks 071 3540981.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp26.wroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa - Zespół Szkolno - Przedszkolny nr 12.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG ŻYWIENIOWYCH DLA DZIECI ZESPOŁU SZKOLNO- PRZEDSZKOLNEGO NR 12 WE WROCŁAWIU PRZY UL. SUWALSKIEJ 5 A) W WIEKU 3 - 5 LAT DOTYCZY DZIECI UCZĘSZCZAJĄCYCH DO PRZEDSZKOLA B) W WIEKU 6-13 LAT DOTYCZY DZIECI UCZĘSZCZAJĄCYCH DO SZKOŁY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na rzecz Zamawiającego w zakresie: Przygotowywania, dostawy i podawania posiłków dla dzieci uczęszczających do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego Nr 12 we Wrocławiu a) 93 dzieci przedszkolnych w wieku od 3 - 5 lat uczęszczających do przedszkola (całodzienne wyżywienie 4 daniowe) b) 80 dzieci szkolnych w wieku od 6 - 13 uczęszczających do szkoły (tylko obiad 4 daniowy z możliwością dzielenia dań: na: zupa i drugie danie +napój+ deser dla około 20 dzieci) oraz odbioru resztek żywieniowych. Usługi świadczone będą na terenie Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 12 we Wrocławiu przy ul. Suwalskiej 5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi z należytą starannością, zgodnie z przepisami sanitarno - epidemiologicznymi z uwzględnieniem zasad zdrowego i prawidłowego Żywienia oraz zasadami HACCAP. Wszystkie posiłki muszą zachować odpowiednią wartość kaloryczna. Diety wskazane przez intendenta lub dyrektora Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 12 muszą być bezwzględnie zachowane Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i dowóz w części A: 4 posiłków dziennie oraz w części B obiadu 4-daniowego do wydawalni posiłków usytuowanej w siedzibie Zamawiającego. MENU RODZAJOWE: W części A -śniadanie: zupa mleczna, kanapki, herbata; -pierwsze danie: zupa, owoc lub warzywo - w tym produkty sezonowe lub desery na-białowe (jogurt, serek) -obiad: drugie danie, dwa rodzaje surówek, kompot (z gotowanych owoców); -podwieczorek: typu budyń, galaretka, sałatka owocowa, ciasto lub słodka bułka w części B obiad 4-daniowy: - zupa, - drugiego dania (ziemniaków, mięsa, 2 surówki lub danie typu łazanki, kluski, pierogi o masie, 2 rodzaje surówki) - napój - deser typu: owoc, budyń, galaretka, ciasto lub słodka bułka Wykonawca będzie zobowiązany do sukcesywnego świadczenia usług w terminie: A) funkcjonowania przedszkola począwszy od dnia 1 września 2010 r. do dnia 31 sierpnia 2011 r. tj. posiłki muszą być dostarczane codziennie przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od zajęć przedszkolnych. Usługa nie będzie świadczona w ogóle przez jeden miesiąc wakacyjny, natomiast w drugim miesiącu wakacyjnym ilość wydawanych posiłków ulega znacznemu zmniejszeniu. B)funkcjonowania szkoły od dnia 1 września 2010 do dnia 22 czerwca 2011 posiłki muszą być dostarczane codziennie przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, przez 10 miesięcy z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolnych oraz ferii Szczegółowy opis zamówienia zawiera Specyfikacja istotnych warunków Zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Decyzja właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówie-nia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie min. 3 usługi w zakresie przygotowy-wania i podawania posiłków dla dzieci przedszkolnych lub/i szkolnych na kwotę co najmniej 170 tys. zł brutto ( jedna usługa), z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbioru oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1)Druk Formularz oferty, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2)Druk - Arkusz kalkulacyjny, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 3)Decyzje wydane przez PIS dopuszczające środki transportu do przewożenia artykułów produkcji i transportu żywności. 4)Zaakceptowany wzór umowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji. 5)Przykładowe 4 jadłospisy rozpisane na dekady.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwości zmiany umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach określonych poniżej: -w przypadku zamknięcia lub zawieszenia działalności placówki Szkolno - Przedszkolnej w wyniku klęski żywiołowej, kataklizmu lub innych czynników, -zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne posiadające się co najmniej takie same kwalifikacje, -zmiana osób reprezentujących Zamawiającego i Wykonawcę, -siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z opisie przedmiotu zamówienia -zmiana obowiązującej stawki VAT - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagro-dzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę -rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy - w takim przypadku wynagrodze-nie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp26.wroclaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkolno - Przedszkolny Nr 12, ul. Suwalska 5, 54-104 Wrocław księgowość I piętro pok. 131-132 ( 071) 712 00 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkolno - Przedszkolny Nr 12, ul. Suwalska 5, 54-104 Wrocław księgowość I piętro pok. 131-132 ( 071) 712 00 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.