Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2011-07-28
P³ock: ZAKUP I DOSTAWA SPRZÊTU MEDYCZNEGO
Numer og³oszenia: 220452 - 2011; data zamieszczenia: 28.07.2011
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: P³ocki Zak³ad Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. , ul. Ko¶ciuszki 28, 09-402 P³ock, woj. mazowieckie, tel. 024 3645100, 3645124, faks 024 3645102.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.plockizoz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci±.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ZAKUP I DOSTAWA SPRZÊTU MEDYCZNEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzêtu medycznego. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilo¶ci± danego sprzêtu zawiera Za³±cznik Nr 7/1 - 7/5 do SIWZ - Zestawienie parametrów i warunków wymaganych. Zestawienie parametrów i warunków wymaganych stanowi Za³±czniki Nr 7/1 - 7/5 do SIWZ Przedmiot zamówienia musi byæ:fabrycznie nowy, rok produkcji nie starszy ni¿ 2011 - dot. Pakiet Nr 1 - 3, rok produkcji aparatu nie starszy ni¿ 2007 rok - dot. Pakiet Nr 4 - 5 (dopuszczony zestaw wykorzystywany w celach demonstracyjnych). Urz±dzenie medyczne musi byæ pe³nowarto¶ciowe i wyprodukowane zgodnie z obowi±zuj±cymi normami i standardami. Oferowany przedmiot zamówienia o wyspecyfikowanych parametrach powinien byæ kompletny i po dostawie do Zamawiaj±cego musi byæ gotowy do u¿ycia zgodnie z jego przeznaczeniem bez dodatkowych zakupów i inwestycji. Wykonawca do dostarczonego sprzêtu do³±czy kartê gwarancyjn± i instrukcjê obs³ugi w jêzyku polskim. Oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i u¿ywania na terenie UE i na potwierdzenie powy¿szego Wykonawca posiada wa¿ne dokumenty oraz zobowi±zuje siê je dostarczyæ na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego w trakcie realizacji umowy, w terminie 5 dni od daty otrzymania pisemnego wezwania. Wykonawca udzieli gwarancji, licz±c od dnia podpisania protoko³u zdawczo - odbiorczego/odbioru technicznego i po dokonaniu pierwszego prawid³owego uruchomienia urz±dzenia (sprzêtu), na minimalny okres, o których mowa w Za³±czniku Nr 7/1 - 7/5 do SIWZ. Wykonawca zapewni bezp³atny serwis w okresie gwarancyjnym - zgodnie z Za³±cznikiem Nr 6 do SIWZ. Wykonawca ma obowi±zek przeszkoliæ pracowników odno¶nie obs³ugi przedmiotu zamówienia. Wykonawca zapewni szkolenie z zakupionego sprzêtu laparoskopowo - histeroskopowego oraz zapewni pokrycie kosztów 3 szkoleñ z technik laparoskopowo - histeroskopowych w o¶rodkach referencyjnych w Polsce. b. dotycz±ce terminów realizacji zamówienia: Termin dostawy i monta¿u przedmiotu zamówienia - 1 miesi±c od dnia podpisania umowy. Dostawa powinna byæ zrealizowana na koszt, transportem i roz³adunkiem Wykonawcy. Przedmiot zamówienia powinien byæ ustawiony, zamontowany nieodp³atnie w miejscu wskazanym przez Zamawiaj±cego..
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.10.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia powy¿szy warunek, je¿eli Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, co najmniej 3 dostaw urz±dzeñ medycznych odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± dostawom stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie - Za³±cznik Nr 5 do SIWZ. Ocena spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w dokumentach, zgodnie z formu³a spe³nia nie spe³nia.
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.4.3.2) za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert - albo o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, je¿eli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê takiego za¶wiadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
inne dokumenty
1.O¶wiadczenie, i¿ oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i u¿ywania na terenie UE i na potwierdzenie powy¿szego posiada aktualne dokumenty oraz dostarczy je na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego w trakcie realizacji umowy w terminie 5 dni od daty otrzymania pisemnego wezwania; 2.Katalogi / foldery / opisy w jêzyku polskim dotycz±cych oferowanego przedmiotu zamówienia.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. wype³niony Formularz cenowy - Za³±cznik Nr 4/1 - 4/5 do SIWZ; 2. wype³niony Za³±cznik Nr 6 do SIWZ - informacja o serwisie Wykonawcy; 3. wype³niony Za³±cznik Nr 7/1 - 7/5 do SIWZ - zestawienie parametrów i warunków wymaganych. 4. pe³nomocnictwo osoby lub osób podpisuj±cych ofertê, je¿eli nie wynika to bezpo¶rednio z za³±czonych dokumentów. Pe³nomocnictwo musi zostaæ do³±czone do oferty w formie orygina³u lub po¶wiadczonej notarialnie za zgodno¶æ z orygina³em kopii.
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ustawy, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ nastêpuj±cych zmian postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci z³o¿onej w postêpowaniu oferty: a. zmiana przepisów prawa lub istotnych z uwagi na dzia³alno¶æ dla Zamawiaj±cego stosunków umownych; b. zmiana urzêdowej stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wy³±cznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, z zastrze¿eniem, ¿e zmiana ta wchodzi w ¿ycie z dniem wej¶cia w ¿ycie aktu prawnego wprowadzaj±cego tê zmianê; c. zmiana stawek op³at celnych wprowadzonych decyzjami odpowiednich w³adz pañstwowych; d. je¿eli Wykonawca zostanie obarczony obowi±zkiem zap³acenia podatku, który nie obowi±zywa³ w dniu podpisania umowy, ale musi zostaæ wpisany do faktury z dnia dostawy, przy za³o¿eniu, ¿e ceny jednostkowe netto pozostaj± bez zmian; e. zmiana producenta przedmiotu umowy, w przypadku gdy producent wskazany w ofercie przez Wykonawcê wycofa³ siê z produkcji - przy cenie nie wiêkszej ni¿ w niniejszej umowie;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.ipzp.pl/SZPZOZ-Plock
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: strony internetowej oraz w siedzibie Zamawiaj±cego tj.: P³ocki Zak³ad Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Ko¶ciuszki 28, 09 - 402 P³ock, Biuro Zarz±du, pok. Nr 202.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 05.08.2011 godzina 09:30, miejsce: P³ocki Zak³ad Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Ko¶ciuszki 28, 09 - 402 P³ock, Biuro Zarz±du, pok. Nr 202.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Osob± uprawnion± do porozumiewania siê z Wykonawcami jest Ewa Murawska - Inspektor, Biuro Zarz±du, tel. 024 364 51 24, faks 024 364 51 02 w godzinach pracy Zamawiaj±cego..
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1 - Histeroskop kompaktowy - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w Za³±czniku Nr 7/1 do SIWZ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.10.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2 - Resektoskop bipolarny - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w Za³±czniku Nr 7/2 do SIWZ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3 - Manipulator maciczny - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w Za³±czniku Nr 7/3 do SIWZ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4 - Histeroskop diagnostyczno - operacyjny - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w Za³±czniku Nr 7/4 do SIWZ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5 - Histeroskop diagnostyczno - operacyjny - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w Za³±czniku Nr 7/5 do SIWZ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- Dostawa u¿ywanej koparko-³adowarki II
- Budowa Kolumbarium na terenie Cmentarza Komunalnego w P³ocku - etap III.
- Sukcesywny odbiór i wywóz odpadów komunalnych wytworzonych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonego w P³ocku
- Dostawa pokarmu dla ryb, gadów i ptaków w roku 2025
- Dostawa rêkawiczek medycznych
- Zakup i dostawa ¶rodków czysto¶ci oraz sprzêtu do utrzymania czysto¶ci.
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostaw± fabrycznie nowego sprzêtu i wyposa¿enia do pracowni kszta³cenia zawodowego w ZJEWM w Krakowie w ramach projektu pn. "Zawodowa Ma³opolska"
- "Uzupe³nienie zestawów do transportowania pacjentów dla zespo³ów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu"
- "ZAKUP I DOSTAWA SPRZÊTU MEDYCZNEGO DLA MIEJSKIEGO SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAK£ADU OPIEKI ZDROWOTNEJ NR 2 W WO£OMINIE"
- Dostawa sprzêtu rehabilitacyjnego dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr. S. Jasiñskiego w Zakopanem
- Dostawa jednorazowego sprzêtu medycyny ogólnej dla potrzeb podmiotu leczniczego " Zespo³u Opieki Zdrowotnej" w K³odzku oraz Zak³adu Opiekuñczego Leczniczego w Nowej Rudzie.
- Zakup, dostawa g³owic do fakoemulsyfikacji oraz resektoskopów operacyjnych dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie
wiêcej: Urz±dzenia medyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.