eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RedaPrzebudowa i adaptacja na funkcję administracyjną budynku przy ul. Gdańskiej 33 w Redzie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-22

Reda: Przebudowa i adaptacja na funkcję administracyjną budynku przy ul. Gdańskiej 33 w Redzie.
Numer ogłoszenia: 220455 - 2013; data zamieszczenia: 22.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 348126 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Reda, ul. Pucka 9, 84-240 Reda, woj. pomorskie, tel. 58 6788023, faks 58 6783124.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i adaptacja na funkcję administracyjną budynku przy ul. Gdańskiej 33 w Redzie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej która Zgodnie z opracowaną dokumentacją przewiduje się przebudowę i adaptację istniejącego budynku dawnej Szkoły Zawodowej zbudowanej na początku XX wieku, na funkcję administracyjną siedziby Urzędu Miasta w Redzie. Jest to pierwszy etap przedsięwzięcia umożliwiający przeniesienie części wydziałów Urzędu Miasta do adaptowanego obiektu. Docelowo zakłada się rozbudowę budynku w kierunku północno-wschodnim, w II etapie inwestycji. W adaptowanym budynku przewiduje się zatrudnienie ok. 20 pracowników. Istniejący budynek znajduje się na działce nr 527/6 obr. 1 położony jest przy ul. Gdańskiej 33 w Redzie. Istniejący dojazd do nieruchomości z ulicy Szkolnej i Poniatowskiego. Sąsiedztwo posesji stanowią tereny zabudowy mieszkaniowej od północy, wschodu i zachodu oraz pas drogowy drogi krajowej nr 6. Na działce znajduje się również położony w głębi działki budynek gospodarczy. Teren płaski, ogrodzony. Uzbrojenie - działka posiada dostęp do podstawowych mediów wodociągu, sieci kanalizacyjnej, gazowej, energii elektrycznej. Projekt nie przewiduje zmian w zakresie zieleni. Istniejące drzewo znajdujące się przed wejściem do budynku od strony wschodniej pozostanie jako element zagospodarowania dojścia pieszego do budynku Obsługa komunikacyjna działki istniejącym zjazdem z ulicy Szkolnej. Drugi istniejący zjazd awaryjny i pełnić będzie funkcję dojścia pieszego do budynku. Na istniejącym parkingu przewiduje się wymianę istniejącej nawierzchni z płyt betonowych na nawierzchnię przepuszczalną dla wód opadowych z płyt ażurowych betonowych typu Meba Parking ten mieści łącznie 25 miejsc postojowych, w tym 2 dla niepełnosprawnych. Zgodnie z wymogami planu miejscowego należy zapewnić 2 miejsca parkingowe na 100 m2 powierzchni użytkowej budynku oraz 1 miejsce parkingowe na 10 zatrudnionych. Dla takich wskaźników minimalna ilość miejsc parkingowych wynosi: 15 miejsc na 742,9 m2 oraz 2 miejsca na 20 zatrudnionych czyli minimum 17 miejsc. Budynek trzykondygnacyjny, częściowo podpiwniczony z dachem wielospadowym mansardowym, o kątach pochylenia połaci dachowej 40,7 stopni i 59,2 stopni . Wysokość budynku ok. 14,40 m. Zakres przebudowy obejmuje przebudowę pomieszczeń wewnątrz budynku wyburzenia niektórych ścian wewnętrznych i wzmocnienia stropów, przebudowę schodów drewnianych na żelbetowe oraz budowę dźwigu osobowego. Ingerencja w elewacje budynku wiąże się z budową szybu dźwigu oraz z lokalizacją dodatkowych okien w poziomie I piętra oraz okien dachowych w poziomie II piętra poddasza. Podstawowe elementy konstrukcji obiektu i zakres robót konstrukcyjnych. Istniejący budynek został wykonany w technologii tradycyjnej. Ściany murowane z cegły silikatowej, stropy żelbetowe nad piwnicą, na wyższych kondygnacjach drewniane, dach mansardowy o konstrukcji drewnianej. Zakres robót konstrukcyjnych będzie polegał na wykonaniu szybu windowego zlokalizowanego w obrębie istniejącego budynku, przebudowie drewnianej klatki schodowej wraz z fragmentami stropu na konstrukcję żelbetową oraz na wzmocnieniu istniejących stropów drewnianych. Istniejące stropy drewniane nad parterem i I piętrem należy wzmocnić zgodnie z konstrukcją oraz zastosować środki pozwalające na doprowadzenie ich do klasy odporności pożarowej REI 60. Będą to: obudowa belek drewnianych płytami gipsowokartonowymi GKF, - Ze względu na niewystarczającą nośność stropów, zaprojektowano ich wzmocnienie za pomocą rusztu stalowego które przejmie obciążenia z istniejących belek drewnianych stropu. Ruszt zaprojektowano z dwuteowników HEB 200 i HEB140 ze stali 18G2. Obciążenia ze stropu przejęte przez ruszt są przekazywane na istniejące mury budynku. Dla osiągnięcia wymaganej klasy odporności ogniowej stropów należy zastosować dodatkową warstwę z płyt GKF na suficie oraz jako podłogę warstwę suchego jastrychu grubości 25 mm na warstwie z płyt OSB 22 mm. Zaprojektowano strop żelbetowy klatki schodowej o grubości 16 cm z betonu C20/25 XC1 i zbrojonego stalą A-IIIN B500SP. Schody Ze względu na nienormatywne parametry istniejących schodów drewnianych wysokość stopni i balustrad, szerokość spoczników, brak odpowiedniej klasy odporności ogniowej przewiduje się ich rozbiórkę na wszystkich kondygnacjach (od poziomu 0,00 do poziomu +6,81) oraz dodatkowo częściową rozbiórkę stropu drewnianego w rejonie schodów na poziomie +3,58 oraz +6,81 strop nad parterem i nad I piętrem. W miejscu rozebranych schodów i stropu projektuje się żelbetową klatkę schodową. Schody oparto na belkach żelbetowych. Płyty biegowe oraz spoczniki zaprojektowano o grubości 15cm z betonu C20/25 XC1, zbrojonego prętami ze stali A-IIIN B500SP. Szyb dźwigu. Ściany szybu windowego gr. 18 zaprojektowano jako murowane z cegły silikatowej na własnym fundamencie. Fundamenty pod ściany szybu zaprojektowano z betonu C20/25 XC3 zbrojone stalą A-IIIN B500SP. Strop żelbetowy nad piwnicą w miejscu projektowanego szybu należy rozebrać po wykonaniu ścian szybu w części piwnicznej. Stropy drewniane wyższych kondygnacji należy rozbierać sukcesywnie i po wymurowaniu ściany do wysokości kondygnacji wykonać płytę stropową żelbetową gr. 16cm opartą na istniejących ścianach oraz na nowoprojektowanej belce żelbetowej. Dźwig hydrauliczny. Zaprojektowano dźwig o nośności 1025 kg z maszynownią zlokalizowaną w piwnicy, zgodny z PN-EN 81-70. Dach nad wejściem zewnętrznym do dźwigu. Zaprojektowano dach szklany ze szkła hartowanego 10 mm opartego na konstrukcji ze stali nierdzewnej. Z dachem połączona będzie pionowa osłona aluminiowo-szklana, mocowana do konstrukcji dachu i do posadzki, mająca chronić wejście przed opadami atmosferycznymi i wiatrem . Instalacje. Przewiduje się wyposażenie obiektu w następujące instalacje: - elektryczną wg projektu branży elektrycznej, - wodociągowo-kanalizacyjną (wg projektu branży sanitarnej), - centralnego ogrzewania (wg projektu branży sanitarnej), - wentylacji grawitacyjnej, Dostępność dla niepełnosprawnych. Wszystkie kondygnacje z pomieszczeniami przeznaczonymi na pobyt ludzi będą dostępne dla osób niepełnosprawnych. Wewnątrz budynku, przy wejściu od strony północnowschodniej zaprojektowano dźwig osobowy o nośności 1025 kg, z kabiną o wymiarach 110 x 211 cm, dostępny dla osób niepełnosprawnych z poziomu terenu. W budynku na parterze zaprojektowano toaletę przystosowaną dla osób niepełnosprawnych. 2 miejsca parkingowe dla niepełnosprawnych znajdować się będą w pobliżu wejścia do budynku. Warunki zabezpieczeń akustycznych i antydrganiowych budynku. Zgodnie z treścią ekspertyzy technicznej konstrukcja obiektu oraz podłoże gruntowe stanowią dostateczne zabezpieczenie przed nadmierną uciążliwością. Zalegające piaski oraz brak wód gruntowych zabezpiecza obiekt przed przenoszeniem drgań poziomych, natomiast grube mury fundamentowe 64 cm oraz ściany z cegły silikatowej grubości 57 cm bardzo dobrze tłumią drgania pionowe. Grube ściany są również dobrym zabezpieczeniem przed hałasem. W związku z powyższym konstrukcja obiektu znacznie ograniczy uciążliwość sąsiedztwa drogi krajowej. Odpowiednich parametrów izolacyjności akustycznej wymagają okna budynku. Z tych względów konieczne jest zastosowanie w budynku szyb okiennych o podwyższonej izolacyjności akustycznej charakteryzującej się wskaźnikiem Rw min. 35 dB. Branżowe rozwiązania techniczne zostały ujęte w opracowaniach 1. Branża architektoniczno - budowlana 2. Branża sanitarna 3. Branża elektryczna Całość w zakresie rzeczowym wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, stanowiącymi załączniki do SIWZ oraz innych zapisów w treści niniejszej SIWZ. Obszar działki nr 527/6 znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej, ujętej w zapisach miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Projekt przebudowy i adaptacji budynku został pozytywnie zaopiniowany przez Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku. Inne uwagi Wykonawca robót powinien dołożyć staranności, aby nie zniszczyć istniejącej infrastruktury i nie utrudniać ruchu na drogach wokół budynku. Zamawiający dostarczy Wykonawcy pozwolenie na budowę w dniu podpisania umowy. Wykonawca zapewni obsługę geologiczną, w tym zakresie badania parametrów gruntu oraz obsługę geodezyjną realizowanych robót łącznie z geodezyjnym wytyczeniem i inwentaryzacją powykonawczą. Wykonawca zobowiązany jest własnym kosztem i staraniem zorganizować plac budowy i zaplecza, uzgodnić z gestorami sieci zasilania placu budowy w wodę i energię elektryczną. Obowiązkiem Wykonawcy jest utrzymać porządek i czystość w rejonie prowadzonych robót, w tym systematyczne prowadzenie prac porządkowych. Wykonawca zobowiązany jest nie zanieczyszczać sąsiadujących obiektów. W przypadku wystąpienia uszkodzeń obiektów objętych zamówieniem, wynikających z niewłaściwego prowadzenia robót, konsekwencje z tego tytułu poniesie Wykonawca. Wykonawca zlikwiduje plac budowy na własny koszt i doprowadzić teren do należytego stanu. Wykonawca przed podpisaniem umowy z Zamawiającym przedłoży do akceptacji Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy robót. Na odbiór końcowy Wykonawca przygotuje dokumentację odbiorową w formie papierowej w 3 egzemplarzach, na którą składają się m. in. - certyfikaty, deklaracje, zgodności, aprobaty techniczne, atesty na materiały, - wymagane dokumenty, protokoły i zaświadczenia z przeprowadzonych badań, sprawozdań, - dziennik budowy wraz z oświadczeniem kierownika budowy zgodnie z art. 57, ust. 1 pkt. 2 ustawy prawo budowlane, - geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza zarejestrowana w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej - pełną dokumentację powykonawczą zawierającą wszystkie zmiany wraz z rysunkami zamiennymi, wprowadzone w trakcie realizacji zadania - oddzielnie dla każdej branży, wraz z zestawieniem zmian, - instrukcji bezpieczeństwa pożarowego i planu ewakuacji obiektu, - instrukcja eksploatacji i konserwacji urządzeń oraz instalacji. Odbiór końcowy i przekazanie do użytkowania nastąpi po potwierdzeniu przez inspektora nadzoru budowlanego zakończenia robót i gotowości do odbioru oraz przekazania Zamawiającemu przez inspektora nadzoru budowlanego pozwolenia na użytkowanie obiektu, na podstawie protokołu spisanego przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy, Zamawiającego i inspektora nadzoru budowlanego. Wykonawca udzieli na wykonany przedmiot zamówienia 60 miesięcy gwarancji i rękojmi od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga aby okres rękojmi był równy okresowi udzielonej gwarancji. Wskazane jest aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej, w celu uzyskania informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować plac budowy zgodnie z wymogami właściwej gospodarki odpadami, oraz w sposób zapewniający ochronę powietrza atmosferycznego przed zanieczyszczeniem, w tym także przez zastosowanie sprawnego i właściwie eksploatowanego sprzętu oraz najmniej uciążliwej akustycznie technologii prowadzenia robót. Wykonawca jako wytwórca odpadów powstających w wyniku prowadzonych prac budowlanych, rozbiórkowych i remontowych, zgodnie z ustawa o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 roku jest zobowiązany do ich zagospodarowania w sposób zgodny z prawem oraz dostarczenia dokumentów związanych z zagospodarowaniem odpadów- kopii kart przekazania odpadów, inspektorowi nadzoru budowlanego w terminie co najmniej 3 dni robocze przed końcem miesiąca rozliczeniowego. Wszystkie materiały i urządzenia stosowane podczas realizacji robót winny posiadać wymagane certyfikaty i świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie. W przypadku gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń , Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Zamawiający dopuszcza powierzenie podwykonawcom części robót. Wykonawca określi w ofercie zakres rzeczowy części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za prace wykonywane przez podwykonawców. W przypadku rozbieżności co do zakresu przedmiotu zamówienia, wartości i sposobu rozliczenia robót pomiędzy Specyfikacjami Technicznymi a SIWZ, zastosowanie mają wyłącznie zapisy niniejszej SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.26.24.00 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe DACHBUD wł. Marian Formella,, ul. Afrodyty 11, 81-601 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1316713,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1350193,09

  • Oferta z najniższą ceną: 1350193,09 / Oferta z najwyższą ceną: 1623976,82

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.