Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-02
Szerzyny: Wywóz stałych odpadów komunalnych z Bazy Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Szerzynach
Numer ogłoszenia: 220460 - 2009; data zamieszczenia: 02.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Szerzynach , Szerzyny 594, 38-246 Szerzyny, woj. małopolskie, tel. 0-14 65 17 452, faks 0-14 65 17 452.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/gminy/root_Szerzyny/Wprowadzenie
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz stałych odpadów komunalnych z Bazy Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Szerzynach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wywóz stałych odpadów komunalnych z Bazy Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Szerzynach w latach 2009 - 2010. 1. Dla właściwej obsługi wywozu odpadów Wykonawcy zobowiązani są do dysponowania: a) bazą lub bazami sprzętowymi, b) wystarczającą ilością sprzętu, c) kwalifikowanym personelem, d) sprawnie działającą łącznością telefoniczną, e) muszą posiadać umowy ze składowiskami odpadów komunalnych. 2. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie rozliczane w oparciu o ustaloną cenę za wywóz tony odpadów oraz ceny za składowanie tony odpadów na składowisku. 3. Zamawiający informuje, że pracownik nadzorujący realizację usług związanych z wywozem odpadów komunalnych będzie informował Wykonawcę o ilości odpadów zmagazynowanych do załadunku, uzgadniał terminy załadunku i kontrolował wykonanie prac załadunkowych. 4. Załadunku dokonuje Zamawiający. 5. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane ze sporządzeniem oferty. 6. Wykonawca wskaże w ofercie część zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom. Przystępujący do przetargu Wykonawcy muszą zaakceptować ustalone przez Zamawiającego podane poniżej warunki, które znajdą się w umowie: 1. Odbiór odpadów odbywa się z terenu Bazy Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w terminach uzgodnionych telefonicznie przez Zamawiającego. 2. W razie niesprzyjających warunków pogodowych, zastrzega się możliwość przełożenia terminu załadunku po telefonicznym uzgodnieniu z Wykonawcą najpóźniej na 12 godzin przed ustalonym pierwotnie terminem. 3. Prace załadunkowe stałych odpadów do kontenerów wykonuje mechanicznie własnym sprzętem Zamawiający. 4. Podstawione do załadunku przez Wykonawcę kontenery muszą być ustawione na placu załadunkowym poprzez zdjęcie ich z nośników (pojazdów samochodowych). 5. Usługi będą rozliczane w oparciu o cenę za składowanie i wywóz 1 Tony odpadów komunalnych na podstawie wydruków wagowych z ważenia odpadów na wysypisku. 6. Do sporządzenia wyceny usług związanych z wywozem stałych odpadów komunalnych należy przyjąć roczną wartość odpadów w wysokości 750 Ton 7. Rozliczanie będzie następować na podstawie ilości wywiezionych Ton. 8. Wykonywane prace będą fakturowane 1 raz w miesiącu. Faktura może być wystawiona dopiero po zakończeniu miesiąca rozliczeniowego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie ustala sięIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawcy-Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zdolność ekonomiczna i finansowa-Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zdolność techniczna-Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać, że ma do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia stanowisk: kierowca-operator nośnika (samochód ciężarowy do załadunku i przewozu kontenerowego) z odpowiednim doświadczeniem. Wykonawca musi posiadać lub mieć zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób) do w pełni sprawnych jednostek podstawowego i dodatkowego sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, Wykaz sprzętu podstawowego i pomocniczego: Kontener metalowy o pojemności minimum 38 m3 - 2 szt. Samochód samo-załadowczy - typu hakowiec - 2 szt, Samochód samo-załadowczy - typu bramowiec - 1 szt. Posiadanie sprzętu należy udokumentować poprzez załączenie do oferty kserokopii ważnych dowodów rejestracyjnych lub umów najmu. Wymieniony w tabeli sprzęt ma być przeznaczony do dyspozycji Zamawiającego. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (rozpoczął i zakończył) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia lub jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 1 zadanie w zakresie wywozu stałych odpadów komunalnych. Wykonawca zapewni stałą łączność z Zamawiającym poprzez posiadanie telefonu stacjonarnego i komórkowego, których numery należy wpisać do oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru, Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy PZP, Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS, Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, Wykaz niezbędnych narzędzi i urządzeń, Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, Wykaz osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia, Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, Wykaz wykonanych dostaw lub usług, Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie, Oświadczenie z art. 22 i 24, Oświadczenie z art. 22 i 24, Kalkulacja kosztów, Oferent winiem przedstawić kalkulację kosztów wywozu 1 tony odpsdów komunalnych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/gminy/root_Szerzyny/Wprowadzenie.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2009 godzina 10:00, miejsce: siedzibie Zamawiającego.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych i wielkogabarytowych z Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Łodzi Sp. z o.o. wraz z dzierżawą kontenerów w latach 2025 - 2026
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów wysokokalorycznych o kodzie 19 12 12 pochodzących z Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Wielopole Skrzyńskie oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych
- Usuwanie wyrobów i odpadów zawierających azbest z terenu gminy Pawłów w 2025r.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów rekreacyjnych tj. Ośrodka Wypoczynkowego Zalew Nakło - Chechło zarządzanego przez Gminę Świerklaniec
- "Świadczenie usług odbioru i transportu odpadów komunalnych z cmentarzy komunalnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej"
więcej: Usługi transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.