To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-08-17
Warszawa: Zakup wyposażenia pomieszczeń II Oddziału chorób wewnętrznych z Pododdziałem diabetologicznym w Szpitalu Wolskim w tym: meble biurowe, meble medyczne, fotele obrotowe , kanapy i krzesła
Numer ogłoszenia: 220467 - 2011; data zamieszczenia: 17.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 166587 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Kasprzaka 17, 01-211 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3894859, faks 022 3894922.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wyposażenia pomieszczeń II Oddziału chorób wewnętrznych z Pododdziałem diabetologicznym w Szpitalu Wolskim w tym: meble biurowe, meble medyczne, fotele obrotowe , kanapy i krzesła.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup wyposażenia pomieszczeń II Oddziału chorób wewnętrznych z Pododdziałem diabetologicznym w Szpitalu Wolskim w tym: meble biurowe, meble medyczne, fotele obrotowe , kanapy i krzesła Pakiet nr 1- Krzesła wyściełane zmywalne, fotele obrotowe, , kanapy, zgodnie z załącznikiem nr 1A - specyfikacja techniczna. Pakiet nr 2 - meble biurowe, zgodnie z załącznikiem nr 1B - specyfikacja techniczna Pakiet nr 3 - meble medyczne, zgodnie z załącznikiem nr 1C - specyfikacja techniczna..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.31.00 - Fotele 39.11.20.00 - Krzesła 39.14.31.20 - Meble do sypialni, inne niż łóżka i kanapy 39.14.13.00 - Szafy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Zakup wyposażenia pomieszczeń II Oddziału chorób wewnętrznych z Pododdziałem diabetologicznym w Szpitalu Wolskim w tym: meble biurowe, meble medyczne, fotele obrotowe , kanapy i krzesła
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- STOLMAC Sp.zo.o, Stawiszyńska 92, Kalisz, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48691,06 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24385,00
Oferta z najniższą ceną: 24385,00 / Oferta z najwyższą ceną: 46335,33
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zakup wyposażenia pomieszczeń II Oddziału chorób wewnętrznych z Pododdziałem diabetologicznym w Szpitalu Wolskim w tym: meble biurowe, meble medyczne, fotele obrotowe , kanapy i krzesła
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TRIBO Sp.zo.o, Aleja Pokoju 5, Nowa Wieś Wielka, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 228471,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 131463,00
Oferta z najniższą ceną: 131463,00 / Oferta z najwyższą ceną: 150962,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług odbioru odpadów komunalnych, niesegregowanych i segregowanych surowców z budynków Warszawskiego Szpitala Południowego sp. z o. o.
- Zakup mikroskopu z przystawką konsultacyjną boczną, kamerą DP23 i stacją sterującą dla Zakładu Patomorfologii
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie.
- Dostawa odczynników do oznaczania MIC prątków, testów na obecność Legionella oraz akcesoriów do monitorów funkcji życiowych określonych w 2 pakietach.
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia naboru do programu SPARK Poland a także współpraca z wybranymi w ramach naboru, zespołami prowadzącymi prace B+R
- Dostawa materiałów gospodarczych z przeznaczeniem do internatów i kwater internatowych znajdujących się w rejonie działania OR AMW Bydgoszcz
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa krzeseł biurowych do pracy z monitorem ekranowym przez ponad połowę dobowego wymiaru czasu pracy.
- Zakup, dostawa i montaż fabrycznie nowych krzeseł ergonomicznych na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Inowrocławiu
- Dostawy mebli biurowych na potrzeby Instytutu Matematycznego PAN z podziałem na zadania
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby SP ZOZ w Łapach - Interreg VI A Litwa-Polska
- Lubuskie Szkolnictwo Zawodowe dla Nowoczesnego Rynku Pracy- dostawa mebli do Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelcach Krajeńskich
- 4.2025 Sukcesywna dostawa, montaż i ustawienie mebli biurowych w jednostkach Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu oraz w Filii Uniwersytetu Medycznego w Wałbrzychu
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.