Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-12
Dołhobyczów: Dostawa węgla kamiennego w sezonie grzewczym 2008/2009.
Numer ogłoszenia: 220478 - 2008; data zamieszczenia: 12.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Dołhobyczów , ul. Spółdzielcza 2a, 22-540 Dołhobyczów, woj. lubelskie, tel. 084 6532524, fax. 084 6532524.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolhobyczow.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa węgla kamiennego w sezonie grzewczym 2008/2009..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy węgla kamiennego w asortymentach: 1)Groszek w ilości 300 ton o parametrach: - zawartość popiołu - 9% - zawartość siarki - 0,6% - wartość opałowa - powyżej 27600 kJ/kg. 2) Miał w ilości 150 ton o parametrach: - zawartość popiołu - 10 % - zawartość siarki - 0,8 % - wartość opałowa -powyżej 24000 kJ/kg 3) Węgiel brunatny w ilości 150 ton o parametrach: - zawartość popiołu - 8,5% - zawartość siarki - 0,7% - wartość opałowa 8000 kJ/kg..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 10.11.00.00 - Węgiel Kod CPV wg słownika 2008: 09.11.11.00 - Węgiel (minerał) .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: a) Posiadają uprawnienia do wystpowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, b) Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c) Dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania danego zamówienia, d) Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy o zamówieniach publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty bezwzględnie wymagane (brak któregokolwiek z poniższych dokumentów spowoduje wykluczenie oferenta): a) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy. b) Oryginał lub kserokopia, poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. c) Oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w pkt 4 SIWZ zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o zamówieniach publicznych.(na druku formularza ofertowego). d) Wykaz /informacja/ niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu jakim dysponuje wykonawca. Dodatkowe uwagi: Wszelkie oświadczenia i zawiadomienia składane przez oferentów wymagają formy pisemnej. Oświadczenia lub zawiadomienia przekazane za pomocą teleksu lub telefaksu mogą być złożone pod warunkiem potwierdzenia na piśmie w terminie składania dokumentów określonym w niniejszej SIWZ. Kopie wymaganych dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolhobyczow.biuletyn.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zakład Usług Komunalnych w Dołhobyczowie
ul. Usługowa 5, 22-540 Dołhobyczów..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2008 godzina 11:30, miejsce: Gminny Zakład Usług Komunalnych w Dołhobyczowie ul. Usługowa 5, 22-540 Dołhobyczów..
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 26.10.2008.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.