eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BłonieDostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin z podziałem na pakiety.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-24

Błonie: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin z podziałem na pakiety.
Numer ogłoszenia: 220487 - 2009; data zamieszczenia: 24.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin , Radzików 1, 05-870 Błonie, woj. mazowieckie, tel. 022 7253611, faks 022 7254714.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ihar.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin z podziałem na pakiety..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: Dostawę sprzętu komputerowego, oprogramowania, urządzeń peryferyjnych, osprzętu i podzespołów komputerowych. Pakiet 1 - Komputery przenośne typ 1 Pakiet 2 - komputery przenośne typ 2 Pakiet 3 - Komputery przenośne typ 3 Pakiet 4 - Komputery przenośne typ 4 Pakiet 5 - komputery przenośne typ 5 Pakiet 6 - komputery przenośne typ 6 Pakiet 7 - Zestawy komputerowe Pakiet 8 - Oprogramowanie 9. Pakiet 9 - Urządzenia peryferyjne, osprzęt i podzespoły komputerowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i przewidywane ilości dostaw stanowią załączniki: druk (Formularz cenowy) (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz (Zestawienie parametrów technicznych) - załącznik nr 2a do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00 - Ekrany i konsole komputerowe 30.21.32.00 - Komputer tablet 30.24.10.00 - 30.24.10.00 29.83.63.00 - 29.83.63.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 3. W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie, Zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełniania i dokumentowania warunków o których mowa w ust. 1 pkt 2 i 3. Pozostałe warunki każdy z Wykonawców musi spełnić i udokumentować samodzielnie. 5. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 6. Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p. zachodzące choćby względem pojedynczego Wykonawcy dyskwalifikują całą grupę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 7. Wykonawcy wyrażą zgodę na otrzymanie należności w ciągu minimum 21 dni roboczych od daty otrzymania faktury przez Zmawiającego. Preferowany jest dłuższy termin płatności. 8. Wykonawcy udzielą gwarancji od daty podpisania protokołu odbioru na okres min: Pakiety 1-3, 5-6 - 36 miesięcy typu NBD Pakiety 4, 7 - 36 miesięcy typu door-to-door Pakiet 9 - 12 miesięcy typu door-to-door.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia Oferty- ( zał. nr 1/1; zał.1/2; zał. 1/3; zał. 1/4; zał. 1/5; zał. 1/6; zał. nr 1/7; zał. nr 1/8; zał. nr 1/9.) do SIWZ, który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia (Formularza cenowego)- załącznik nr 2 do SIWZ, który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego.Stanowi nieodłączny element oferty. 3. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania sie i zatwierdzenia (Zestawienia parametrów technicznych) - załącznik nr 2a do SIWZ, który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego 4. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 5. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda, następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): 1) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda wykazu min. 2 wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie.(zał. nr 4) 7. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości co najmniej 500 000 złotych (lub np. wyrażoną co najmniej sześciocyfrową kwotą) , wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 8. Jeżeli wykonawca ma siedzibę i miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 5: 1) pkt 2) , 3) i 5) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2) pkt 4) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Dokumenty o których mowa w ust. 8 pkt 1 lit. a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa w ust. 8 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których jest mowa powyżej w ust. 8 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (co do terminów ich wystawienia stosuje się zasady opisane powyżej). W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, wymóg złożenia dokumentów oraz oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczy każdego z podmiotów z zastrzeżeniem treści § 5 ust. 4 . 9. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ihar.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: IHAR Radzików, Laboratorium 2, pokój nr 36.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2009 godzina 14:00, miejsce: Miejscem składania ofert jest IHAR Radzików, Kancelaria ogólna, pokój nr 39.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - komputery przenośne typ 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer przenośny typ 1 (3 szt.) o parametrach nie gorszych niż Dell Vostro 1320.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.32.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - komputery przenośne typ 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer przenośny typ 2 (13 szt.) o parametrach nie gorszych niż Dell Vostro 1520.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.32.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 - komputery przenośne typ 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer przenośny typ 3 (1 szt.) o parametrach nie gorszych niż Dell Vostro 1720.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.32.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 - komputer przenośny typ 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer przenośny typ 4 (1 szt.).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.32.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5 - komputery przenośne typ 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer przenośny typ 5 (2 szt.).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.32.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6 - komputer przenośny typ 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer przenośny typ 6 (1 szt.) o parametrach nie gorszych niż Dell Latitude E4200.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.32.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7 - zestawy komputerowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestawy komputerowe (12 szt.) - jednorodne, niezaplombowane Płyta główna o parametrach nie gorszych niż: Asus P5Q-EM DO Intel Q45 Socket 775.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8 - oprogramowanie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MS Lic, OfficeProPlus 2007 SNGL OLP NL Acdmc ponowienie umowy 64921340ZZE1012/44930743 szt. 35 WinRmtDsktpSrvcsCAL 2008 SNGL OLP NL Acdmc UsrCAL ponowienie umowy 64921340ZZE1012/44930743 szt. 35 WinSvrEnt 2008R2 SNGL OLP NL Acdmc szt. 2 SYMC ENDPOINT PROTECTION 11.0 RENEWAL BASIC- 12 MONTHS ACAD BAND A Identyfikator odnowienia RNW569-250-508 szt. 150 SYMC ENDPOINT PROTECTION 11.0 BNDL STD LIC ACAD BAND A BASIC 12MO szt. 60.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9 - urządzenia peryferyjne, osprzęt i podzespoły komputerowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie wielofunkcyjne typ 1 (1szt.) o parametrach nie gorszych niż: HP Color LaserJet 2320FXi.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.83.63.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.