To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-09-12
Białystok: Dostawa artykółów ochronnych jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 220494 - 2008; data zamieszczenia: 12.09.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 162023 - 2008r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji, ul. Fabryczna 27, Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 8693550, 8694550, fax 085 8693566.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykółów ochronnych jednorazowego użytku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: dostawa artykółów ochronnych jednorazowego użytku zgodnie z potrzebami Zamawiającego przez okres 12 miesięcy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.73.10.00 - Towary jednokrotnego użytku Kod CPV wg słownika 2008: 33.71.00.00 - Perfumy, produkty toaletowe i prezerwatywy Oryginalny kod CPV: 18.44.40.00 - Ochronne nakrycia głowy Kod CPV wg słownika 2008: 18.44.40.00 - Ochronne nakrycia głowy Oryginalny kod CPV: 17.21.82.00 - Prześcieradła używane na salach operacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.82.00 - Prześcieradła używane na salach operacyjnych .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 73358.57 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: materiały ochronne
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.08.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Falco Medic, Składowa 7, 15-399 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 46508.50
- Oferta z najniższą ceną: 46508.50 oferta z najwyższą ceną: 46508.50
- Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: osłona
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.08.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Falco Medic, Składowa 7, 15-399 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 990.00
- Oferta z najniższą ceną: 990.00 oferta z najwyższą ceną: 1100.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: zestawy
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.08.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PAUL HARTMANN Polska Sp. z o.o., Partyzantów 133/151, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 5834.80
- Oferta z najniższą ceną: 5834.80 oferta z najwyższą ceną: 5834.80
- Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: obłożenia
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.08.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PAUL HARTMANN Polska Sp. z o.o., Partyzantów 133/151, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 15381.90
- Oferta z najniższą ceną: 15381.90 oferta z najwyższą ceną: 20625.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Najem urządzeń wielofunkcyjnych
- Aktualizacja dokumentacji projektowej modernizacji budynku przy ul. J. K. Branickiego 3 na potrzeby Domu Kultury "Śródmieście" wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
- Zakup sprzętu medycznego do Poradni Ginekologiczno-Położniczej oraz na SOR Ginekologiczno-Położniczy
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń drukujących oraz pozostałych urządzeń wyposażenia stanowisk roboczych.
- Wykonanie przebudowy nawierzchni ulic w Białymstoku w formule "zaprojektuj i buduj"Część I - ul. Ge. J.Hallera Część II -skrzyżowanie ulic: Ks. J. Popiełuszki, Hetmańskiej i Gen. A. E.F.,,Nila"
- Przesyłanie obrazu z kamer monitoringu wizyjnego na terenie miasta Białegostoku do centrum monitoringu
więcej: przetargi w Białymstoku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.