To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-06-07
Kraków: Świadczenie usług noclegowych w 2013 r
Numer ogłoszenia: 220500 - 2013; data zamieszczenia: 07.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 199682 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie, Os. Szkolne 37, 31-978 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 68 32 101,102, faks 12 68 32 100.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nadzorowana przez MEN, utworzona na podstawie Ustawy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług noclegowych w 2013 r.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług noclegowych podczas sprawdzania prac egzaminu zawodowego organizowanego przez OKE w Krakowie w roku 2013. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić łącznie 9463 noclegi w 156 częściach zamówienia dla osób oddelegowanych przez OKE w Krakowie do sprawdzania prac w obiektach zlokalizowanych w bezpośrednim sąsiedztwie 156 ośrodków egzaminacyjnych, których wykaz zawiera załącznik nr 2a do SIWZ. Załącznik ten, oprócz danych adresowych ośrodków egzaminacyjnych zawiera również szacunkową liczbę noclegów i ich termin, dla każdej części zamówienia odpowiadającej każdemu ośrodkowi egzaminacyjnemu. Na pierwszej stronie załącznika 2a (przeznaczonej do edycji), Wykonawca wskazuje wybraną część zamówienia podlegającą ofercie oraz charakteryzuje obiekty noclegowe dla tej wybranej części. Wypełniony przez siebie fragment (1 strona arkusza) załącznika 2a Wykonawca składa wraz z ofertą. Oferowane mogą być tylko obiekty noclegowe o standardzie spełniającym wymagania określone dla hotelu 1-gwiazdkowego (lub wyższym) w rozumieniu przepisów § 2 ust. 2 pkt. 1 Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. z 2006 r. Nr 22, poz. 169). Szczegółowe wymagania dotyczące zamówienia: 1. Pomieszczenia w obiektach noclegowych muszą być dostępne dla pracowników zamawiającego w okresie od dnia 30-06-2013 r. godz. 12:00 do dnia 24-07-2013 r., przy czym, w załączniku nr 2a podano okres realizacji dla każdej ze 156 części zamówienia, oraz szacunkowo określoną liczbę potrzebnych noclegów. Nie ma możliwości, na etapie sporządzania SIWZ dokładnego określenia dziennego wykorzystania miejsc noclegowych w okresie realizacji zamówienia. Zamawiający przewiduje, że np. dla pierwszej części zamówienia wymagana może być konieczność zapewnienie noclegów dla ok. 270 osób jednocześnie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany podanych w załączniku nr 2 terminów i liczby noclegów. Ostateczne informacje, co do terminu i liczby noclegów Zamawiający będzie przekazywał sukcesywnie na 7 dni przed planowanym terminem noclegu z prawem do zmiany liczby i listy osób nocujących z jednodniowym wyprzedzeniem. 2. Położenie obiektu noclegowego powinno znajdować się w strefie zasięgu sieci publicznych środków komunikacji dostępnych z ośrodków egzaminacyjnych wskazanych w załączniku nr 2a dla poszczególnych części zamówienia (np. os. Szkolne 37 w Krakowie w przypadku 1 części zamówienia) - jedną linią publicznych środków komunikacji, z czasem przejazdu nie przekraczającym 20 minut, lub w odległości umożliwiającej przemieszczanie się między ośrodkami oceniania a obiektami noclegowymi, piechotą w czasie nie dłuższym niż 30 minut. 3. W przypadku lokalizacji noclegów bez dostępu do sieci publicznych środków komunikacji typu tramwaj - autobus lub umiejscowionych w odległości, która uniemożliwia uzyskanie czasu przejazdu publicznymi środkami komunikacji w czasie poniżej 20 minut, lub piechotą w czasie nie dłuższym niż 30 minut, Wykonawca będzie zobowiązany, w ramach realizacji zamówienia i na swój koszt, do zorganizowania transportu uczestników między ośrodkiem oceniania lub punktem zbiorczym uzgodnionym z Zamawiającym, a miejscem noclegu. 4. Miejsce proponowanego noclegu należy opisać na pierwszej stronie załącznika 2a, przeznaczonej do edycji. Wykonawca wskazuje wybraną część zamówienia podlegającą ofercie oraz charakteryzuje obiekty noclegowe dla tej wybranej części. Wypełniony przez siebie fragment (1 strona arkusza) załącznika 2a Wykonawca składa wraz z ofertą. 5. Jeśli w czasie realizacji zamówienia, z przyczyn niezależnych od siebie, Wykonawca nie będzie mógł zagwarantować noclegów w zaproponowanej w ofercie lokalizacji, zobowiązany będzie niezwłocznie poinformować faksem lub emailem Zamawiającego o zaistniałej sytuacji oraz przedstawić propozycję noclegów w miejscu o porównywalnym standardzie i spełniające opisane w SIWZ wymagania. Zamawiający wyraża zgodę na realizację zamówienia w miejscu zaproponowanym przez Wykonawcę w formie pisemnej pod rygorem nieważności. W przypadku niezaakceptowania propozycji Wykonawcy, Zamawiający jest uprawniony do wskazania obiektów noclegowych, w których Wykonawca będzie zobowiązany zrealizować zamówienie bez zmiany ceny ustalonej w ofercie. 6. W okresie realizacji zamówienia Wykonawca udostępni osobom skierowanym przez Zamawiającego dwu-osobowe, trzy-osobowe lub maksymalnie cztero-osobowe pokoje sypialne z łazienką. Na indywidualne życzenie osoby korzystającej z noclegu Wykonawca udostępnia pokój jedno-osobowy za dopłatą określoną w załączniku nr 2 do SIWZ złożonym z ofertą, którą uiszcza sam zainteresowany. Alternatywnie Wykonawca umożliwi nocleg jednej osoby w pokoju dwuosobowym, przy czym połowę ustalonej w ofercie ceny za pokój dwu-osobowy płaci ta osoba ze środków własnych. 7. Wyklucza się zakwaterowanie egzaminatorów Zamawiającego z osobami postronnymi. 8. Temperatura w pomieszczeniach noclegowych powinna być utrzymywana między 20 a 24 st. C, z możliwością miejscowej regulacji. 9. Osoby korzystające z noclegu powinny mieć dostęp do swoich pokoi, ciepłej wody, oraz pryszniców przez 24 godziny na dobę. 10. Wykonawca zagwarantuje możliwość przygotowania posiłków w pokojach lub najbliższym otoczeniu obiektu noclegowego przez korzystających z noclegów. 11. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca uruchomi obsługę recepcyjną noclegów na czas zakwaterowania, zapewniając równocześnie dostępność osoby odpowiedzialnej za usługę przez cały okres realizacji zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.11.00.00 - Hotelarskie usługi noclegowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AKADEMIA WYCHOWANIA FIZYCZNEGO IM.BRONISŁAWA CZECHA W KRAKOWIE
jakie przetargi wygrała firma
AKADEMIA WYCHOWANIA FIZYCZNEGO IM.BRONISŁAWA CZECHA W KRAKOWIE
- Akademia Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha Hostel Letni AWF, Al. Jana Pawła II 78 -80, 31-571 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 236764,05 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 138081,73
Oferta z najniższą ceną: 31460,00 / Oferta z najwyższą ceną: 138081,73
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- ZP.159.2024 - Dostawa samochodów osobowych typu kombivan
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup nadwyżek energii wytworzonej w instalacjach OZE, dla trzech lokalizacji INiG-PIB w Krakowie, przez okres 12 miesięcy
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
- Świadczenie usługi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych dla KSS im. św. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.