Ogłoszenie z dnia 2009-07-02
Bytom: Przebudowa Magazynów Opery Śląskiej przy ul. Łagiewnickiej
Numer ogłoszenia: 220530 - 2009; data zamieszczenia: 02.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Opera Śląska , ul. Moniuszki 21/23, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3966856, faks 032 2814335.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.opera-slaska.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.opera-slaska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa Magazynów Opery Śląskiej przy ul. Łagiewnickiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: I. Zadanie nr 1 - przebudowa magazynów Opery Śląskiej w Bytomiu przy ul. Łagiewnickiej. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w przedmiarze robót ( załącznik nr 1 do siwz), dokumentacji budowlano - wykonawczej ( załącznik nr 2 do siwz) i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót poszczególnych branż ( załącznik nr 3 do siwz) Wszystkie wymienione z nazw artykuły należy rozumieć jako wskazanie wymaganych minimalnych parametrów technicznych i jakościowych. W ramach zadania nr 1 należy opracować świadectwo charakterystyki energetycznej dla przedmiotowej inwestycji. II.Zadanie nr 2 - dostawa i montaż systemu SSWiN/KD i CCTV Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w przedmiarze robót ( załącznik nr 4 do siwz), dokumentacji budowlano - wykonawczej ( załącznik nr 5 do siwz) i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót poszczególnych branż ( załącznik nr 6 do siwz).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, 2)dostarczą wszystkie wymienione w rozdz. II pkt. 1 dokumenty wraz z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3)spełnią wszystkie wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla zadania nr 1 1) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 7 do siwz), 2) oświadczenie w trybie art. 44 ustawy, że spełniają warunki udziału w postępowaniu, spełniają wymagania art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (załącznik nr 8 do siwz), 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) dane dotyczące podwykonawców i zakresu prac przewidywanych im do przekazania (rzeczowo i kwotowo); brak wskazania w ofercie przyszłego podwykonawcy oraz zakresu wykonywanego przez niego zadania skutkować będzie niemożliwością późniejszego ubiegania się wykonawcy o zgodę na zatrudnienie podwykonawcy czy ustalanie zakresu powierzanych mu czynności; wykonawca bezwzględnie zapewni, w umowach z podwykonawcami, aby suma wynagrodzeń ustalona w nich za zakres robót wykonywanych w podwykonawstwie nie przekroczyła wynagrodzenia przypadającego za ten zakres robót w jego ofercie, 5) kosztorys ofertowy szczegółowy (w którym wartość kosztorysową robót należy przedstawić w sposób jaki opisano w Rozdziale 2 § 2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004r. - Dz.U.z 2004r. Nr 130 poz. 1389) wykonany na podstawie załączonego do siwz przedmiaru robót (załącznik nr 1 i 4), 6) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Należy dołączyć kserokopie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (dotyczy kierownika budowy), a) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w każdej z poniższych specjalności: o konstrukcyjno-budowlanej, o instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, o instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, które są członkami odpowiednich izb samorządu zawodowego, b) dodatkowo należy dołączyć kserokopie zaświadczenia potwierdzającego przynależność kierownika budowy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, 7) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje, protokoły odbiorów końcowych) ( załącznik nr 9). Dla zadania nr 2 1) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 7 do siwz), 2) oświadczenie w trybie art. 44 ustawy, że spełniają warunki udziału w postępowaniu, spełniają wymagania art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (załącznik nr 8 do siwz), 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) dane dotyczące podwykonawców i zakresu prac przewidywanych im do przekazania (rzeczowo i kwotowo); brak wskazania w ofercie przyszłego podwykonawcy oraz zakresu wykonywanego przez niego zadania skutkować będzie niemożliwością późniejszego ubiegania się wykonawcy o zgodę na zatrudnienie podwykonawcy czy ustalanie zakresu powierzanych mu czynności; wykonawca bezwzględnie zapewni, w umowach z podwykonawcami, aby suma wynagrodzeń ustalona w nich za zakres robót wykonywanych w podwykonawstwie nie przekroczyła wynagrodzenia przypadającego za ten zakres robót w jego ofercie, 5) kosztorys ofertowy szczegółowy (w którym wartość kosztorysową robót należy przedstawić w sposób jaki opisano w Rozdziale 2 § 2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004r. - Dz.U.z 2004r. Nr 130 poz. 1389) wykonany na podstawie załączonego do siwz przedmiaru robót (załącznik nr 1 i 4), 6) dokumenty stwierdzające, że co najmniej jedna osoba posiada uprawnienia do nadzoru robót w zakresie instalacji niskich prądów - licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia. 7) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje, protokoły odbiorów końcowych) ( załącznik nr 9). 2. Wykonawcy muszą posiadać ubezpieczenie polisę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ubezpieczenie musi obejmować ustawową odpowiedzialność wykonawcy (delikt, kontrakt) z tytułu zdarzeń szkodowych zaistniałych w trakcie realizacji prac zleconych przez Zamawiającego w związku z prowadzoną działalnością i posiadanym mieniem w następstwie którego jest on zobowiązany do naprawienia szkody osobowej lub rzeczowej wyrządzonej osobie trzeciej przy czym jako osobę trzecią rozumie się każdą osobę inną niż wykonawca. 1. OC Deliktowe z rozszerzeniem o ryzyka: przeniesienie ognia i zalania; prowadzenie prac na wysokościach. Minimalna suma gwarancyjna na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia 1 000 000 PLN dla zadania nr 1 i 300 000 zł dla zadania nr 2 2. OC Kontraktowe z tytułu nie wykonania lub niewłaściwego wykonania zobowiązania. Minimalna suma gwarancyjna na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia 300 000 PLN dla zadania 1 i 100 000 dla zadania 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, bezwzględnie ma zastosowanie § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. Zaleca się, aby wykonawca złożył wszystkie oświadczenia, zaświadczenia i dokumenty w kolejności określonej wyżej. Każdy z wymaganych dokumentów może być złożony w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez składającego dokument wykonawcę wraz z aktualną datą. Zamawiający działając w oparciu o art. 26 ust. 3 ustawy zastrzega sobie prawo wezwania wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do uzupełnienia tych oświadczeń lub dokumentów..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opera-slaska.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Opera Śląska
ul. Moniuszki 21/23
41-902 Bytom.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Opera Śląska ul. Moniuszki 21/23 41-902 Bytom.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa magazynów Opery śląskiej przy ul Łagiewnickiej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Zadanie nr 1 - przebudowa magazynów Opery Śląskiej w Bytomiu przy ul. Łagiewnickiej. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w przedmiarze robót ( załącznik nr 1 do siwz), dokumentacji budowlano - wykonawczej ( załącznik nr 2 do siwz) i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót poszczególnych branż ( załącznik nr 3 do siwz) Wszystkie wymienione z nazw artykuły należy rozumieć jako wskazanie wymaganych minimalnych parametrów technicznych i jakościowych. W ramach zadania nr 1 należy opracować świadectwo charakterystyki energetycznej dla przedmiotowej inwestycji..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00-8, 45.41.00.00-0, 45.32.10.00-3, 45.42.11.50-0, 45.11.12.00-0, 45.11.11.00-9, 45.31.00.00-0, 45.33.12.10-1, 45.33.11.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i montaż systemu SSWiN/KD i CCTV.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II. Zadanie nr 2 - dostawa i montaż systemu SSWiN/KD i CCTV Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w przedmiarze robót ( załącznik nr 4 do siwz), dokumentacji budowlano - wykonawczej ( załącznik nr 5 do siwz) i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót poszczególnych branż ( załącznik nr 6 do siwz).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.22.00-9, 45.31.56.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO W ZAKRESIE: TRANSPORT SANITARNY Z OPIEKĄ MEDYCZNĄ ORAZ TRANSPORT SANITARNY BARIATRYCZNY Z OPIEKĄ MEDYCZNĄ
- Utylizacja i wywóz odpadów medycznych oraz komunalnych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu"
- "Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej naprawy obudowy szybowej szybu Budryk dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział CZOK Pompownia Stacjonarna "Centrum"
- Wymiana stolarki otworowej w budynkach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania
- "Zakup i dostawa projektora scenicznego multimedialnego".
- Wykonanie opinii technicznych i ekspertyz techniczno-budowlanych dla budynków zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze".
- Przebudowa oczyszczalni ścieków w ramach projektu: "POPRAWA GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W GMINIE PISZCZAC - ETAP II"
- Remont poniszczeń Wydziału Planowania Operacyjnego KW PSP w Krakowie oraz części pomieszczeń w budynku głównym KW PSP w Krakowie
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.