Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-24
Warszawa: Usługa ochrony osób i mienia w placówkach Domu Kultury Włochy w Warszawie
Numer ogłoszenia: 220545 - 2009; data zamieszczenia: 24.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Kultury "Włochy" , ul. Bolesława Chrobrego 27, 02-479 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8637323.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dkwlochy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instutycja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony osób i mienia w placówkach Domu Kultury Włochy w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia polega na: 1. Wydzierżawieniu na okres jednego roku, dostarczeniu, zamontowaniu i uruchomieniu nadajników do sygnalizacji włamania i napadu w: Domu Kultury Włochy przy ul. Bolesława Chrobrego 27 w Warszawie oraz dwóch obiektach filii Ikar przy Al. Krakowskiej 110/114 i przy Al. Krakowskiej 116 w Warszawie. 2. Monitorowaniu sygnałów alarmowych z Domu Kultury Włochy oraz dwóch obiektów filii Ikar w Warszawie. 3. Serwisowaniu i konserwacji systemu alarmowego zainstalowanego w: Domu Kultury Włochy oraz dwóch obiektach filii Ikar w Warszawie. 4. Zapewnienie ochrony fizycznej obiektu filii Domu Kultury Włochy przy ul. Chrościckiego 14 w Warszawie i osób w nim przebywających, pełnionej w trybie 24-godzinnym przez 7 dni w tygodniu w obsadzie jednoosobowej, przez odpowiednio umundurowanego pracownika (czas zmiany pracowników ustalony przez Wykonawcę). 5. Konserwacji systemu monitoringu zainstalowanego w filii Domu Kultury Włochy przy ul. Chrościckiego 14 w Warszawie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; warunek: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada aktualną (ważną) koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia wydaną zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 114 poz. 740 z późn. zm.). 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tzn.: warunek: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonuje (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) lub wykonał minimum 1 zamówienie (usługę) polegające na ochronie fizycznej osób i mienia. W załączeniu należy zamieścić dokumenty od poprzednich zamawiających potwierdzające, że usługi są wykonywane należycie (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) lub zostały wykonane należycie. 3/ dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 5/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 6/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. z 2007r., Dz. U. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale 4 pkt. III SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz OFERTA - zgodnie z treścią wzoru formularza załączonego w Rozdziale 1 SIWZ. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - na załączniku nr 2 do SIWZ. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument dla każdego z nich). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument dla każdego z nich). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast powyższego dokumentu, składa dokument lub dokumenty, wystawiony zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Aktualna (ważna) koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia wydana zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 114 poz. 740 z późn. zm.). (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument dla każdego z nich). 5. Wykaz usług wykonywanych (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) lub wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na ochronie osób i mienia - na załączniku nr 3 z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i zamawiających oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi są wykonywane należycie lub zostały wykonane należycie. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonuje (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) lub wykonał minimum 1 zamówienie (usługę) polegające na ochronie fizycznej osób i mienia. W załączeniu należy zamieścić dokumenty od poprzednich zamawiających potwierdzające, że usługi te są wykonywane należycie (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) lub zostały wykonane należycie. (W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców np.: Konsorcjum o udzielenie niniejszego zamówienia oceniane będzie łączne doświadczenie). 6. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnieni do reprezentowania wykonawcy. 7. Pełnomocnictwo dla podmiotów występujących wspólnie np. jako Konsorcjum (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie). Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli dotyczy. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 - 6 należy przedłożyć w ofercie w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną, należy złożyć dokumenty wymienione w punkcie 2 - 4 - dotyczące każdego ze wspólników spółki..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dkwlochy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Kultury Włochy, ul. Bolesława Chrobrego 27, 02-479 Warszawa, pok. nr 28.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2009 godzina 17:00, miejsce: Dom Kultury Włochy, ul. Bolesława Chrobrego 27, 02-479 Warszawa, Sekretariat, pok. nr 5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa artykułów spożywczych, nabiału i przetworów mlecznych oraz warzyw i owoców do jednostek obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3 w Warszawie na rok 2025.
- Roboty remontowo-budowlane, konserwacyjne w obiektach ZDM
- 964/2024 Świadczenie usług w zakresie opróżniania wskazanych koszy ulicznych i usuwania padliny z ulic i poboczy na terenie dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wsparcie techniczne dla oprogramowania IBM SPSS - PS IMAGO PRO
- Dostawa i montaż verticali
- Świadczenie usług monitoringu wizyjnego wraz z serwisem w budynku internatowym w Pruszczu Gdańskim.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony osób, budynku i mienia oraz przewozu akt dla Sądu Rejonowego w Kędzierzynie-Koźlu na 2025r.
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w budynku Urzędu Miasta Oleśnicy
- Usługa ochrony i dozorowania budynku oraz terenu Domu Pomocy Społecznej "Syrena" polegającej na ochronie osób i mienia.
- Zapewnienie usług ochrony obiektu Pawilon Wyspiańskiego przy pl. Wszystkich Świętych 2 w Krakowie w terminie od 3 stycznia 2025 roku do 31 marca 2025 roku
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia na terenie MOSiR w Radzionkowie
- Usługa fizycznej ochrony osób i mienia w Warszawskim Ośrodku Interwencji Kryzysowej realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.