Ogłoszenie z dnia 2007-11-13
Rydzyna: Remont łazienek z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych w części mieszkalnej Ośrodka oraz przystosowanie klatek schodowych i ciągów komunikacyjnych w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Rydzynie
Numer ogłoszenia: 220550 - 2007; data zamieszczenia: 13.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Fr. Ratajczaka, pl. Zamkowy 2, 64-130 Rydzyna, woj. wielkopolskie, tel. 0-65 53 88 592, 53 88 489, fax 0-65 53 88 489.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont łazienek z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych w części mieszkalnej Ośrodka oraz przystosowanie klatek schodowych i ciągów komunikacyjnych w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Rydzynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie poniżej 5 278 000 euro
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.03.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy. 2. Zamawiający uzna za spełnione warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. VIII.1. jeżeli: 2.1. Wykonawca posiada doświadczenie polegające na wykonaniu z należytą starannością w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (a jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy w tym okresie) co najmniej jednej roboty budowlanej. 2.2. Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności gospodarczej będącej przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50 000,00 zł. 2.3. Wykonawca posiada kwalifikacje do wykonywania prac w obiektach zabytkowych. 3. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów o których mowa w rozdziale IX SIWZ 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia lub nie spełnia poszczególnych warunków. 5. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń i lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu albo dokumenty lub oświadczenia będą zawierały błędy formalne, to po nieskutecznym wezwaniu do uzupełnienia zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Jeżeli ze złożonych oświadczeń i lub dokumentów nie będzie wynikać że Wykonawca spełnia warunki określone w Rozdziale VIII to Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu Zamawiający żąda przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1.1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału lub kopii dokumentu (dokumentów) poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/ osoby uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy 1.2. Aktualnego zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega w opłacaniu podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału lub kopii dokumentu ( dokumentów) poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/ osoby uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. 1.3. Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ( w załączeniu druk do ewentualnego wykorzystania- załącznik nr 1 do SIWZ) w formie oryginału podpisanego przez osobę/ osoby uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zmawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: 2.1. W zakresie warunku opisanego w Rozdziale VIII. SIWZ pkt. 2.2.1 oryginał podpisany osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy wykazu wykonanych robót budowlanych (formularz stanowi załącznik nr 3 do SIWZ), zawierający co najmniej: a) przedmiot roboty budowlanej, poprzez podanie co najmniej nazwy, b) odbiorcy roboty budowlanej,, c) datę lub zakres dat świadczenia robót budowlanych (dzień, miesiąc, rok) wraz z dokumentami potwierdzającymi że roboty budowlane zostały wykonane należycie (np. referencje) . Dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane należycie, Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie oryginału lub kopii dokumentu (dokumentów) poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/ uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osobę/ osoby uprawnioną/ uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 2.2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego w rozdziale VIII. Pkt. 2.2.2. warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotu zamówienia na który składa ofertę na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50 000,00 zł.. Kopia dokumentu (dokumentów) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/ osoby uprawnioną/ uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 2.3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego w rozdziale VIII pkt 2.2.3. warunku Zamawiający żąda dokumentu potwierdzającego kwalifikacje do wykonywania prac w obiektach zabytkowych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-leszczynski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.powiat-leszczynski.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Specjalny Osrodek Szkolno - Wychowawczy w Rydzynie Plac Zamkowy 2 64-130 Rydzyna pok. nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI RYDZYNA
więcej: przetargi RYDZYNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Roboty instalacyjne w budynku przy ul. Popiełuszki 8 w Kątach Wrocławskich
- "Przebudowa holu głównego Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych"
- MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO MOJE BOISKO - ORLIK 2012 PRZY UL. OSIEDLE WYZWOLENIA W TURKU
- "Remont skrzydła zachodniego i południowego budynku Muzeum przy ul. 3 Maja 19. Etap VI."
- Remont pomieszczenia łaźni w pawilonie A w Areszcie Śledczym w Poznaniu
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.